The Great Awakening

In Yoel Roth's dissertation he implies kids under 18 create fake profiles to access Grinder, so his solution is to allow underage kids on the platform. This also helps explain why Twitter permitted-encouraged child exploitation. UPenn has since locked the viewing of Yoel's dissertation which was public yesterday. At some point, the general public is going to ask why so many pedophiles and predators are represented by the cult of leftism and its corporate sponsor, the Democrat Party.

Mike

Duidelijke uitleg van Doroles Cannon zelf. Geschreven in 2013 dus bij de genoemde leeftijden zo'n 10 jaar optellen:

Vertaling:
Tijdens mijn sessies als hypnotiseur, wanneer zuivere wezens die rechtstreeks van God zijn gekomen teruggaan naar de Bron, willen zij niet weg. Ik vroeg hen: "Als je er zo van hield, waarom ging je dan weg?" Ze zeiden allemaal hetzelfde: "Ik hoorde de oproep. De Aarde is in moeilijkheden. Wie wil er gaan helpen?"

Na met vele nieuwe zielen gesproken te hebben, is mij verteld dat het doel van de drie golven tweeledig is: de energie op Aarde verhogen om een catastrofe te voorkomen en de frequenties van de bevolking verhogen zodat zij kunnen opstijgen naar de Nieuwe Aarde in de volgende dimensie. Zonder het vermogen als getrainde hypnotiseur om mijn proefpersonen in een diepe trance te brengen, zouden zij zich hun missie niet herinneren als vrijwilliger om de Aarde in een crisis te helpen.

Het schatten van de geschatte leeftijden van de drie golven kwam tot stand terwijl ik bezig was met mijn werk als hypnotiseur in honderden regressies. Nadat ik mijn proefpersonen ruwweg had ingedeeld naar leeftijd in hun huidige leven, ontdekte ik drie verschillende generaties van nieuwe zielen.

De eerste golf van deze zielen, nu eind veertig tot begin zestig (de babyboomgeneratie), heeft de moeilijkste tijd gehad om zich aan te passen aan het leven op Aarde. Zij zijn geschokt door het ongebreidelde geweld in onze wereld en willen "naar huis" - ook al hebben zij bewust geen idee waar dat is. Sterke emoties zoals woede en haat storen hen diep. Sommigen rebelleren tegen de status quo en plegen zelfs zelfmoord om aan de chaos van de Aarde te ontsnappen. Zij zijn de pioniers die het pad hebben geëffend voor de tweede en derde golf vrijwilligers.

De tweede golf is nu achter in de 20 en 30. Zij hebben de overgang naar het leven op Aarde veel gemakkelijker gemaakt dan de eerste golf. De zielen van de tweede golf werken meestal achter de schermen, vaak alleen, en creëren weinig of geen Karma. In de sessies die ik als hypnotiseur geef, worden zij beschreven als antennes die onbewust energie naar de Aarde sturen. Ze hoeven niets te doen; ze hoeven alleen maar te zijn. Hun energie beïnvloedt iedereen waarmee ze in contact komen. Hun paradox is dat zij geacht worden hun energie te delen, maar zij zijn niet graag in de buurt van mensen.

Veel zielen van de eerste en tweede golf beseffen onbewust dat het krijgen van kinderen Karma creëert. Velen trouwen in de eerste plaats niet, tenzij zij het geluk hebben een andere ziel te ontmoeten met wie zij zich kunnen verbinden. Zij willen gewoon hun werk doen en naar huis gaan.

De derde golf is een groep uitzonderlijke nieuwe kinderen, van wie velen in hun tienerjaren zijn. Deze geavanceerde kinderen zijn al uitgerust met verbeterd DNA dat compatibel is met de frequentie van de Nieuwe Aarde. Zij hebben uitdagingen nodig om hen geïnteresseerd te houden, geen medicijnen om hun verkeerd gediagnosticeerde ziekten zoals ADHD te behandelen. Zij zijn de nieuwe "hoop van de wereld".

Dolores Cannon
Zou dit echt leeftijd gerelateerd zijn? Ik geloof wel in deze theorie. Maar kan mezelf niet plaatsen in alleen maar 1 vab doelgroepen. Heb meer met de eerste golf maar voel me daarnaast tegenwoordig toch eerder iemand als in de 2e golf.

Ik zou het willen onderverdelen in:

Babyboomers - 1e golf (zie het bijv. ook bij mijn vader)

Late boomers (mijn generatie) - 2e golf.

Helaas zie ik onder de jonge generatie weinig tot geen exemplaren van de 3e golf.

Mike

Ik zou het willen onderverdelen in:

Babyboomers - 1e golf (zie het bijv. ook bij mijn vader)

Late boomers (mijn generatie) - 2e golf.

Helaas zie ik onder de jonge generatie weinig tot geen exemplaren van de 3e golf.

Mike
Ja kan ook. Wellicht heeft die 3e golf te weinig uitdaging.

While we weren't looking Bill Gates and his friends "simulated" another plandemic the same way they simulated the 2020 plandemic.
All while Elon Musk is calling Fauci a mass murderer and insinuating that he helped create the plandemic.
To put it simply:
We need Nuremberg trials to prevent this from ever happening again.
Justice must be done.

Mike

IMG_20221212_202639_461.jpg

For those who say to me: How could this possibly get worse?
I will point out to you how much we have truly avoided as a people.

Their original plan was written on the now fallen Georgia Guidestones.
They want the population of humanity below 500 million which means genocide of worldwide proportions.

When the people were freed from slavery in the Exodus, they went through waves of push back from the Pharaoh of their time. But at every turn, God countered them and proved his superiority.
That's exactly what's happening now.
They will continue to push but God will continue to bring us closer to deliverance.
This is why you cannot give up your faith.
Your ability to never give up hope is imperative in these Biblical times.
We've already been saved from far more than people realize right now and I refuse to see it any differently.

Mike

Leftists are treasonous, petty tyrants. There is no peaceful coexistence when these narcissistic sociopaths have power. Every virtue claim they've levied against average Americans for the past 6+ years they themselves are serial offenders of. They must be defeated and eradicated from sociopolitical influence, absolutely. Transparency and prosecution is the only way forward.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan