Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zou dit echt leeftijd gerelateerd zijn? Ik geloof wel in deze theorie. Maar kan mezelf niet plaatsen in alleen maar 1 vab doelgroepen. Heb meer met de eerste golf maar voel me daarnaast tegenwoordig toch eerder iemand als in de 2e golf.Duidelijke uitleg van Doroles Cannon zelf. Geschreven in 2013 dus bij de genoemde leeftijden zo'n 10 jaar optellen:
The Three Waves of Volunteers and the New Earth: Three Generations of New Souls - Dolores Cannon
During my sessions as a hypnotist, when pure beings who have come directly from God go back to the Source, they do not want to leave. I asked them, “If you loved it so much, why did you leave?” They all said the same thing: “I heard the call. Earth is in trouble. Who wants […]dolorescannon.com
Vertaling:
Tijdens mijn sessies als hypnotiseur, wanneer zuivere wezens die rechtstreeks van God zijn gekomen teruggaan naar de Bron, willen zij niet weg. Ik vroeg hen: "Als je er zo van hield, waarom ging je dan weg?" Ze zeiden allemaal hetzelfde: "Ik hoorde de oproep. De Aarde is in moeilijkheden. Wie wil er gaan helpen?"
Na met vele nieuwe zielen gesproken te hebben, is mij verteld dat het doel van de drie golven tweeledig is: de energie op Aarde verhogen om een catastrofe te voorkomen en de frequenties van de bevolking verhogen zodat zij kunnen opstijgen naar de Nieuwe Aarde in de volgende dimensie. Zonder het vermogen als getrainde hypnotiseur om mijn proefpersonen in een diepe trance te brengen, zouden zij zich hun missie niet herinneren als vrijwilliger om de Aarde in een crisis te helpen.
Het schatten van de geschatte leeftijden van de drie golven kwam tot stand terwijl ik bezig was met mijn werk als hypnotiseur in honderden regressies. Nadat ik mijn proefpersonen ruwweg had ingedeeld naar leeftijd in hun huidige leven, ontdekte ik drie verschillende generaties van nieuwe zielen.
De eerste golf van deze zielen, nu eind veertig tot begin zestig (de babyboomgeneratie), heeft de moeilijkste tijd gehad om zich aan te passen aan het leven op Aarde. Zij zijn geschokt door het ongebreidelde geweld in onze wereld en willen "naar huis" - ook al hebben zij bewust geen idee waar dat is. Sterke emoties zoals woede en haat storen hen diep. Sommigen rebelleren tegen de status quo en plegen zelfs zelfmoord om aan de chaos van de Aarde te ontsnappen. Zij zijn de pioniers die het pad hebben geëffend voor de tweede en derde golf vrijwilligers.
De tweede golf is nu achter in de 20 en 30. Zij hebben de overgang naar het leven op Aarde veel gemakkelijker gemaakt dan de eerste golf. De zielen van de tweede golf werken meestal achter de schermen, vaak alleen, en creëren weinig of geen Karma. In de sessies die ik als hypnotiseur geef, worden zij beschreven als antennes die onbewust energie naar de Aarde sturen. Ze hoeven niets te doen; ze hoeven alleen maar te zijn. Hun energie beïnvloedt iedereen waarmee ze in contact komen. Hun paradox is dat zij geacht worden hun energie te delen, maar zij zijn niet graag in de buurt van mensen.
Veel zielen van de eerste en tweede golf beseffen onbewust dat het krijgen van kinderen Karma creëert. Velen trouwen in de eerste plaats niet, tenzij zij het geluk hebben een andere ziel te ontmoeten met wie zij zich kunnen verbinden. Zij willen gewoon hun werk doen en naar huis gaan.
De derde golf is een groep uitzonderlijke nieuwe kinderen, van wie velen in hun tienerjaren zijn. Deze geavanceerde kinderen zijn al uitgerust met verbeterd DNA dat compatibel is met de frequentie van de Nieuwe Aarde. Zij hebben uitdagingen nodig om hen geïnteresseerd te houden, geen medicijnen om hun verkeerd gediagnosticeerde ziekten zoals ADHD te behandelen. Zij zijn de nieuwe "hoop van de wereld".
Dolores Cannon
Ja kan ook. Wellicht heeft die 3e golf te weinig uitdaging.Ik zou het willen onderverdelen in:
Babyboomers - 1e golf (zie het bijv. ook bij mijn vader)
Late boomers (mijn generatie) - 2e golf.
Helaas zie ik onder de jonge generatie weinig tot geen exemplaren van de 3e golf.
Mike