Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan is er toch nog hoopKan natuurlijk ook je eigen bubbel zijn. In mijn bubbel ken ik alleen maar mensen die uit de derde generatie komen. Een uitzondering is van de 2de generatie
Grappig ik volg een remote view ster die is opgeleid met deze vorm van hypnotherapie en geïnspireerd door t werk van Dolores.Dan is er toch nog hoop
Dat is erg fijn. Ik heb op zich niks tegen deze filosofie maar wil me ook niet laten leiden door alleen dat. Er zijn nog meer doelgroepen dan alleen deze 3. Het voelt onder de wakkeren een beetje alsof er alleen saamhorigheid mag zijn onder wakkeren. Persoonlijk is dat voor mij tekort door de bocht en wil ik de niet wakkeren niet tekort doen. Zij maken immers ook deel uit van deze aarde. Ik vind de doelgroepen dus te beperkt en wil met iedereen normale omgang kunnen hebben ongeacht hun denkwijze omdat ook zij handelen uit onwetendheid heb ik vaak moeite met de over en weer beschuldigingen en kritiek op deze mensen waarbij ik dan juist afstand wil van de wakkere kritiek gevers.Grappig ik volg een remote view ster die is opgeleid met deze vorm van hypnotherapie en geïnspireerd door t werk van Dolores.
De 2e generatie is dus eind 30 eind 40.
Ik ben zelf 44 en heb in mijn bubbel ontzettend veel wakkeren inmiddels.
..ben benieuwd hoe je dat ervaart en of het je lukt.Ik vind de doelgroepen dus te beperkt en wil met iedereen normale omgang kunnen hebben ongeacht hun denkwijze
Daar kan ik wel wat over zeggen. Hoe ik het ervaar is dat het onder veel wakkeren op mij overkomt dat het nooit goed gaat komen. Dat er altijd wel iets vreselijks staat te gebeuren. En hoe daarmee om te gaan in de zin of dat lukt? Ik probeer zelf het vertrouwen te behouden dat dingen wel goed gaan komen. Alleen het onderscheid van persoonlijkheden die sommigen maken doet mij teveel pijn en ik kan me daaraan niet conformeren. Laat ze verder in hun waarde...ben benieuwd hoe je dat ervaart en of het je lukt.