Dan heb je meer een beeld van wappueschapen dan van wakkere schapen. In dit artikel maak ik hierin het onderscheid.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is exact wat je in dat artikel zegt. Dat het me opvalt dat er teveel onderscheid is iplv overeenkomst en daarom ook dat verdeel en Heers. Er zijn wakkeren en niet wakkeren in mijn omgeving. Maar ik hoef ze niet samen om me heen te hebben om zomaar te zeggen omdat ik merk dat er dan veel verweer is onderling. Maar goed, ook ik begrijp niet alles en dat wil ik ook niet.Dan heb je meer een beeld van wappueschapen dan van wakkere schapen. In dit artikel maak ik hierin het onderscheid.
Mike
Ik trek ze beiden maar niet samen in dezelfde ruimte. Ja ze zijn andersdenkend idd. Maar vind dat wij daar niet over mogen oordelen. En er zijn genoeg andere zaken waarmee er dan wel 1 lijn is. Soms staan ze heus wel voor iets open als de wakkeren daarop attenderen. Het moet alleen geen discussie worden dan haak ik gewoon af. Verder zie ik ze gewoon als mens.Duidelijk en herkenbaar maar trek je het eenvoudig om met de niet wakkeren om te gaan en ik bedoel het gaat vaak over onnozele zaken terwijl een genocide plaats vindt en zaken als Musk en Oekraïne daarin zijn ze zo andersdenkend.
Dat klopt. Zelf ben ik dat waarschijnlijk ook niet meer. Tis niet bij te houden. Ik vind het niet oké dat er een verwachting is dat iedereen op dezelfde lijn kan zitten met elkaar. Hoewel ik het doel van vertrouwen wel belangrijk vind. Daarbij ben ik van mening dat ze hulp nodig hebben van mensen die wel zien wat er speelt. Maar alleen niet op basis van kritiek of af snauwen. En het moet ook geen verplichte 24 uurs job worden. Ik persoonlijk wil er wel op kunnen vertrouwen dat dingen goed komen.Je maakt zelf een vals onderscheid tussen wakkeren en niet-wakkeren. Mijn punt in het artikel is dat vele 'wakkeren' nog helemaal niet zo wakker zijn als ze zelf wel denken.
Mike