Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er zijn ontzettend veel gradaties en onderling verschil in "wakker zijn".Daar kan ik wel wat over zeggen. Hoe ik het ervaar is dat het onder veel wakkeren op mij overkomt dat het nooit goed gaat komen. Dat er altijd wel iets vreselijks staat te gebeuren. En hoe daarmee om te gaan in de zin of dat lukt? Ik probeer zelf het vertrouwen te behouden dat dingen wel goed gaan komen. Alleen het onderscheid van persoonlijkheden die sommigen maken doet mij teveel pijn en ik kan me daaraan niet conformeren. Laat ze verder in hun waarde.
Ben het helemaal met je eens. Voor mij zijn het altijd mensen geweest met verschil van inzicht of mening. De 2 deling is al gecreerd dood onderscheid te creeeren met de betiteling wakkeren, schapies. Er zijn mensen die er dan naar handelen compleet met uitlachen etc. Met mensen niet in 1 ruimte uitnodigen bedoel ik sowieso al mensen waarvan je op voorhand weet dat het niet klikt. Zonder daar een label op te plakken. Met een label erop maakt het een soort van controle op de persoon zelf. Maar goed, ik heb er genoeg over gezegd nu. Snap de kern achter de hypnose theorie die voor mij iets breder is maar niet onderverdeeld in onderscheidende groepen Waarbij een persoon wel of niet geaccepteerd word als er geen 1 lijn is van bewustzijnEr zijn ontzettend veel gradaties en onderling verschil in "wakker zijn".
En onder "wakkeren" zitten ook veel vervelende en domme mensen denk ik zo. Schoppen en zelf geen verantwoordelijkheid nemen bv.
En zo ken ik ook mensen die niet zo bewust zijn van de manipulaties maar de liefheid zelfe.
Ik denk dat dit nog wel komt. Als straks de crimes against humanity bekend worden. Voornamelijk het leed wat ze onschuldige kinderen aandoen, zullen de meeste hoofden direct dezelfde kant op kijken. Degene die dan tegen zijn zie ik direct als enemy, daarmee hoef ik geen verbinding mee te zoeken.Beetje onduidelijk geformuleerd zie ik nu. Essentie wat ik ermee bedoel is dat ik gewoon merk dat er weinig bereidheid is naar elkaar. Over en weer gesmijt in telegram groepen of op Twitter. En met hulp bedoel ik juist wat in de post van Medusa staat geschreven. Dat je je op kan stellen als vrijwilliger. Ongeacht afkomst of geloof. Ik heb er veel moeite mee gehad geconfronteerd te worden met al die berichten en onderscheid. En nog steeds alsof je ruzies moet gaan sussen iplv vrijwillig de ander van dienst zijn.