The Great Awakening

IMG_20221223_060306_807.jpg
Still a few woke activists at Twitter.

Gonna take awhile for Elon to flush them all out .

Elon agrees that the tweet was in no way any kind of violation.

Mike

-Records released showing the CIA played a role in JFK’s Assassination

-Twitter Files released showing the FBI conducted mass brainwashing, censorship, and disinformation campaigns, in coordination to steal elections

-FOIA Emails released showing NIH knew C19 was a man-made bioweapon, and they covered it up

-Balenciaga showing the widespread child exploitation, pedophilia, and Satanism

All this, and not even a crumb of outrage from the Left. They are only outraged when instructed to do so.

Mike

Everything will continue to intensify until we reach the point of impact. This will force our precipice Then, and only then, will the public be able to see clearly who is and isn't.

There's only ONE man I'm certain of in this geopolitical theater and his name is Donald J. Trump.

He risked his and his family's life to FIGHT for me and my family—for free, is battle-tested and undefeated, kept all of his promises, and for 6 yrs has led the mission to ERADICATE the most powerful evil on earth.

Mike

Kerstboodschap van Gen. Flynn:

Mike
Even door vertaler gehaald:

Tirannie zal Amerika niet ten val brengen. Niet tijdens mijn wacht, en niet tijdens de jouwe. We blijven bij elkaar zoals George Washington en zijn versleten soldaten 246 jaar geleden op eerste kerstdag in 1776 deden, toen ze de bevroren Delaware rivier overstaken om voor de vrijheid te vechten. Overwinning of dood waren de opties die voor hen lagen op die ijskoude winterdag.

Nu Kerstmis 2022 over een paar dagen aanbreekt, dring ik er bij mijn mede-Amerikanen op aan om aan Washington en zijn buitengewone uithoudingsvermogen te denken. Hij trok zich nooit terug uit de strijd voor vrijheid. Hij bleef in de strijd; hij gaf nooit op tegen onvoorstelbare kansen. Hij vond een manier en zette door.

Bij de gratie van God en door de vastberadenheid van Washington en zijn vermoeide soldaten sloeg de Onafhankelijkheidsoorlog op die kerstdag een bocht naar de overwinning op de tirannie en de geboorte van een nieuwe natie.

Dat was 246 jaar geleden. Vrijheid won. En vrijheid zal opnieuw winnen.

Het is waar dat de strijd nooit zal eindigen. De woorden alleen al maken ons moe en vermoeid. Ze dagen onze vastberadenheid uit om krachten te bestrijden die onzichtbaar, onaantastbaar en onbekend zijn. Het kwaad nadert, het is al bij ons. En elke generatie moet zijn kracht en wil opbrengen om die sinistere krachten te bestrijden of zijn vrijheid zien wegglippen in de donkerste nacht.

Dus terwijl we Washington's voorbeeld voor ons houden, laten we een voorbeeld zijn voor komende generaties. Ook wij zullen standhouden. We blijven in de strijd en trekken ons nooit terug uit de strijd voor vrijheid.

Want de waarheid is onthuld. We hebben geleerd dat er geen grenzen zijn aan wat deze kwaadwillenden zullen doen om ons land te vernietigen, onze rechten te ontzeggen, onze kinderen te vergiftigen, onze vrienden en buren op te sluiten, onze geschiedenis en symbolen te bespotten, onze helden te ontheiligen en de vrede en welvaart te ontmantelen die God aan gezagsgetrouwe mannen en vrouwen, vrije Amerikaanse burgers, schenkt.

Ongetwijfeld zullen de regeringsschurken volharden in het aanvallen van degenen die hen uitschelden en weigeren zich over te geven, alles wat hen rest is schelden. En ik zeg, nou en! Amerikanen zijn ontwaakt.

In deze kersttijd, hou sterk vast aan de geest van Christus wiens wonderbaarlijke geboorte we vieren. Gezegend met de overvloed van onze eigen families, laten we denken aan de beproevingen van de Heilige Familie die onderdak vond in een nederige kribbe, omringd door Gods nederigste schepsels. Mogen de brandende sintels die het kind Jezus verwarmden onze toewijding aan geloof, familie en land aanwakkeren.

Wees dankbaar voor Washington en allen die generaties lang hun bloed vergoten hebben voor onze natie en vrijheid. En bid voor onze natie dat zij die Amerika willen vernietigen ter verantwoording worden geroepen en dat de geschiedenis ooit zal zeggen dat onze generatie het tij keerde en dat de vrijheid zegevierde.

Dat is mijn besluit en ik weet dat u, uw familie, vrienden, buren, en alle mensen van de natie achter mij staan.

Moge God jullie altijd zegenen en beschermen en jullie harten deze kerst met kracht en vreugde vullen - en moge God Amerika altijd zegenen.

Lt. General Michael T. Flynn, USA (Ret.)

Bestuursvoorzitter van America's Future, Inc.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan