The Great Awakening

At this rate, most of the world's population will be "conspiracy theorists" before the precipice is finished and maybe that's the entire point.
The Great Awakening has momentum the likes of which we've never seen.

Mike

The FBI is calling anyone who reports on factual Twitter evidence a conspiracy theorist, our elections are openly rigged. It's not hidden, normies understand that companies like Balenciaga are Satanic in nature, Biden is the living embodiment of a red pill, Zelensky parades through the capitol as they swindle the American people. All of this could serve to discourage the observant anon unless they perceive this truth: This is all a necessary part of our journey. Babylon could never fall unless the people first realized it existed. Mass unveiling is the first step towards deliverance. You can choose to view these events with the eyes of optimism or become lost in bitterness along the way.
I, for one, choose to believe that God wins.
I choose to believe that the best is yet to come.

Mike

We won’t know how deep Regime corruption to SILENCE American runs in Big Tech until we see:

The FACEBOOK files

The GOOGLE files

The AMAZON files

Twitter is just the TIP of the iceberg, folks…

Mike

IMG_20221222_062620_004.jpg
The Pentagon and Central Command lost a great propaganda agent....kek

#CNNSUCKS

Mike

De gehele video bekeken. Vanaf 19:30 wordt het heel interessant, want dan heeft hij het over het opruimen van innerlijke en doorgegeven trauma's, pijn en leed.

Hoewel ik niet zoveel heb met de aalgladde uistraling van Duncan en Laura (beiden hebben makeup op) kan ik er niet zo heel veel op aanmerken, eerlijk gezegd. Mijn enige kritiek is dat het opbrengen van algehele vergiffenis ietwat te soft is. God heeft ieder van ons vrije wil gegeven, dus ook [HEN]. Als [ZIJ] proberen hun karma te ontlopen door ons medeplichtig te maken aan wat de allerergste misdaden tegen de menselijkheid ooit zijn, dan geven wij [HEN] wel de mogelijkheid tot inkeer te komen NA berechting (want [HUN] karma is sowieso gevangenisstraf), maar geen vrije kaart. Indien [ZIJ] weigeren om boetedoening te doen, dan wacht [HEN] de dood. God will judge our enemies, we'll arrange the meeting.

Mocht je moeite hebben met het idee van vergeving voor dergelijke onvergeeflijke daden, dan kun je berusten in het feit dat zij die vuistdiep.in het Kwaad zitten nooit enige berouw zullen tonen, zij zullen lachend en liegend tenonder gaan. Alleen diegenen die d.m.v. chantage door dit zieke systeem gedwongen worden om eraan mee te doen zullen om vergiffenis vragen. Het is of dat of een zelfgekozen dood om aan gerechtelijke vervolging te ontkomen. Ze zullen zich echter hoe dan ook voor hun Schepper moeten verantwoorden voor de inzet van hun vrije wil.

In tegenstelling tot Duncan ben ik dus wel voor berechting. Hij zegt dat deze energie weer nieuw negatief karma creert, waardoor we niet kunnen ascenderen. Ik zeg dat we hiermee het door [HEN] opgelegde karma teruggeven retour afzender en [HEN] de gevolgen laten dragen van wat [ZE] zelf in werking hebben gezet.

Mike

Laatst bewerkt:
Als je een stel psychopaten vergeeft, geef je hun weer vrij spel om te regroupen en dit spel helemaal opnieuw uit te voeren. Dus dan zou je daarna je zelf moeten vergeven omdat je een lafaard bent, die de volgende generatie met de problemen opzadelt.

Tja, ik heb ook een probleempje om de genocide veroorzakers van vergiffinis te voorzien.
Bovendien moeten de schuldigen eerst vragen om vergiffinis.En dat gaat niet gebeuren.
Precies dat, Frank! Vergeving is afronding., zoals Duncan terecht stelt. Maar afronding door het afwerpen van een opgelegde schuldenlast door deze terug te geven aan de daders door [HEN] [HUN] straf niet te laten ontlopen is ook een manier van vergeven/afronden.

Mike

Als je een stel psychopaten vergeeft, geef je hun weer vrij spel om te regroupen en dit spel helemaal opnieuw uit te voeren. Dus dan zou je daarna je zelf moeten vergeven omdat je een lafaard bent, die de volgende generatie met de problemen opzadelt.
Helemaal mee eens! En dat is zelfgecreeerd karma waar je 100% zelf voor verantwoordelijk bent!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan