The Great Awakening

Tja, ik heb ook een probleempje om de genocide veroorzakers van vergiffinis te voorzien.
Bovendien moeten de schuldigen eerst vragen om vergiffinis.En dat gaat niet gebeuren.
Voor mij telt vergeving doe je voor jezelf en heeft niets met de ander te maken. Klaar met boosheid of wrok jegens hun! Dan kan jezelf verder.

Omdat de video hier werd aangehaald heb ik t bekeken. Alleen maar positief wat ze doen..de vorm doet er voor mij niet toe.
Dat rondje om de zon etc kan/heb ik overigens niets mee.🙂

Dat is niet heel vreemd. Laatst kregen Thierry, Gideon en Ralf de vraag waarom ze Gersrd Sprong hebben ingehuurd, terwijl deze zich meermaals anti-FvD heeft uitgelaten in de media. Antwoord van Thierry: omdat het een vakmam is.

Mike

IMG_20221222_190042_917.jpg
To sum up what happened yesterday:
The uniparty swamp showed the world who they truly are by parading around a man who is helping politicians line their pockets with blood money, who is in bed with Neo nazis, and who is attempting to push us towards World War 3.
You'd be hard pressed to find a more potent display of their true character than this.
It's like you're watching a movie designed to wake up and activate the sleeping masses but that's just me.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan