The Great Awakening

:-)

Klopt, het echte geluid krijg je hier.

En daarom ben jij, het forum en zijn leden en Henk ook zo belangrijk. Jij bent voor ons allemaal the great awakening.

Ik denk dat het wel goed komt met jouw probleem in het draadje donaties.

Dorothé

In een paar uur tijd al 700 euro opgehaald, plus veel hartverwarmende woorden zowel op het forum als daarbuiten. Door een noodsituatie ontstaat nu ineens de community die al zo lang wil!

Mike

Jij bent er al die tijd voor ons met je gehele hart en ziel, en nu zijn wij er voor jou.

Zo gaat dat in het leven en zo zit het universum in elkaar.

En zo zit de mensheid in elkaar.

Dorothé

Zie het bovenstaande plaatje, en zie mijn antwoord in het Jensen topic.

Biden zijn status is in geen enkel opzicht logisch of legitiem te noemen.
Het punt dat Jensen denk ik vooral tracht over te brengen is: Mensen wordt wakker, een corrupt systeem moet niet gesteund worden.

Jensen bereid mensen nu voor op het feit dat we gaan zien hoezeer het democratische proces met voeten getreden gaat worden. Het gebeurt nu ook allemaal in het zicht! Het klopt voor geen meter..

Daar zijn we het allemaal over eens, en toch gebeuren de dingen nu.

Gaat dit worden aangepakt.. Ik geloof van wel.. De zaak is te groot.

Het grote ontwaken heeft al plaats gevonden. Hoe? Is "The Great Reset" nu niet gewoon mainstream nieuws geworden? Hadden we dit als "volk" mogen weten?

Hoi Charza,

Dank je. Had ik ook al gelezen. Klopt.

Alleen vond ik het vreemd dat Jensen zei dat Trump een kleine kans heeft om nog te winnen.

Maar met alle antwoorden hier, wordt het duidelijk.

Dorothé

In het corrupte systeem gaan ze Trump proberen tegen te houden op alle mogelijke fronten.

We hebben hier te maken met een incarnatie van het 4e (Romeinse) rijk die kosten wat het kost hun macht wil behouden.

Ze zijn echter door de eeuwen heen meerdere malen flink tegengewerkt.

"The Founding Fathers" van Amerika waren insiders in de occulte wereld van deze Roomse cultus.

Het is bekend dat Benjamin Franklin bijvoorbeeld meermaals te gast is geweest in West Wycombe Engeland, op de gronden van Sir Francis Dashwood. De Dashwood familie  waren eigenaar van de "Hellfire Caves", en deze handmatig aangelegde tunnels, waren een plek waar vreemde occulte feesten werden georganiseerd, maar ook diverse mensen in kerkers waren opgesloten. Er zijn vele geruchten dat hier regelmatig kinderen werden geofferd in vreemde rituelen.

Omdat de founding fathers los wilden komen van deze vreemde imperialistische cultus, maar wel kennis hadden van de inner workings, hebben ze een revolutionaire grondwet kunnen maken die vrijheid van het volk kon garanderen.

The constitution  is the weapon.

Slangen tegen arenden!

Vanmorgen een WhatsApp van mijn dochter. Heb een radio gekocht maar die doet het niet. Ze zat op zolder te werken. Even de cam aan, bleek thuis te moeten werken dus zo vader zo dochter er moet wel muziek aan.

Jaar geleden kreeg ze een nieuw vriendje die allemaal "Papa praat deed"

Dan weet je het wel, de complotten waren het huis binnen gedrongen.

En vanmorgen zei ze; "Ik begrijp nu pas waar jij al die tijd hebt moeten voorduren met die onwetenden"

The Great Awakening. Soms verlang ik wel terug naar die tijd zei ze.

En dan net als de rest een \/ac. ? "Nee daar moet ik niet aan denken".

Wij hebben 8 jaar geleden samen de video zitten kijken "Lethal Injection"

Op een ander onderwerp bij donaties las ik wat commentaren

Duidelijk moet zijn dat het niet Mike (of ik) alleen zijn die dit doen

Jullie vragen dwingen ons na te denken en onze reacties leveren ook weer positieve bijdragen op.

Ook stille meelezers zullen vaak denken, oeps dat dacht ik ook

Elke botsing nieuwe inzichten, we zijn met alle onze zegeningen en tekortkomingen een team geworden. Laat dat even gezegd zijn

https://debataafschecourant.wordpress.com/2020/12/16/donald-trump-wordt-herkozen-we-moeten-ons-op-chaos-voorbereiden/

Mike

https://www.xandernieuws.net/algemeen/vaticaan-bereidt-wereld-met-bizarre-kerststal-voor-op-komst-buitenaardse-verlossers/

Mike

Dit zit helemaal in de agenda van de elite, de 'fake alien invasion'. Ze bereiden ons hier al vele jaren op voor, maar het komt nu steeds dichterbij.

Mike

Tmw9bxc1z615cv34arf8m06h5wfrolwrs.jpg

Hebben jullie dat ook gezien op Fox news?
Breaking on Fox News: cyber attack op America. Dat alles plat gaat internet,energie, water voorziening middels een hack? De video is weer van youtube gehaald. Ze vergeleken het met Pearl Harbor en dat Iran, China en Rusland hierbij betrokken zijn? De duistere winter van Biden?
Fake news van Fox news? Angstzaaien?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan