The Great Awakening

Sampjes,

De organisatie die in Amerika de kernwapens beheert schijnt te zijn aangevallen met een cyber aanval.

Is hij daar dan niet afhankelijk van?

Misschien is het antwoord al wel hier ergens neergezet, maar ik begrijp er niet alles van. Heb ook al teksten erover gelezen via Ellaster etc.

Dorothé

Sampjes,

De organisatie die in Amerika de kernwapens beheert schijnt te zijn aangevallen met een cyber aanval.

Oh oké nu is het wat duidelijker. Thanks!

Trump kan ook zijn executive order van 2018 activeren. Bovendien schrijft Q: military is the only way. Alles is corrupt.

Mike

Trump kan ook zijn executive order van 2018 activeren. Bovendien schrijft Q: military is the only way. Alles is corrupt.
Even een vraagje over military is the only way.

Gaan de mensen dan niet zeggen dat hij een dictator is en met militair overwicht zijn overwinning krijgt?

Ik heb begrepen uit voorgaande posts dat er geen burgeroorlog komt, maar een soort militaire beveiliging voor als het uit de hand loopt. Is dat wat er dan gebeurt?

Dan lees ik weer over dat Trump het witte huis zal verlaten met enkele mensen uit dat witte huis. Dat zou dan op 20 jan. gebeuren. Is dat dan het geplande moment waar hij my fellow .....etc. zegt?

Het is wel een echte film zeg, waar we naar zitten te kijken. Maar hij is bijna uit.

Als dan de film beëindigd is, heeft dat ook zijn weerklank op de EU en de gehele wereld.

Ik hoop dat dan ook het coronaverhaal afgelopen is. Want een vaccin ga ik niet nemen. Maar wat voor een leven krijgen we dan, uitgesloten van alles. Hopelijk is dat toch snel voorbij met de coronaleugen/de plandemie.

Dorothé

Dorothé

Even een vraagje over military is the only way.

Gaan de mensen dan niet zeggen dat hij een dictator is en met militair overwicht zijn overwinning krijgt?
Ja, dat zullen ze aanvankelijk zeggen, maar al snel zal duidelijk worden waarom dit noodzakelijk was. Q schrijft echter wel dat 4-6% 'lost forever' zal zijn, die zullen het nooit begrijpen en het zou mij niet verbazen als velen van hen zelfmoord plegen. Bedenk dat dit een noodzakelijk verlies is dat de white hats voor lief nemen, terwijl hun missie juist is om zoveel mogelijk mensenlevens te sparen. In elke oorlog vallen echter slachtoffers, het is niet anders.

Het heeft ook te maken met vrije wil, de white hats kunnen en mogen daar niet in ingrijpen. Maar wat een enorme omkering in bewustzijn zullen we dan hebben: nu behoren wij tot de 4-6% die het wel begrijpen, de rest is momenteel 'verloren'. Trust humanity, schrijft Q, de meute is wel degelijk vatbaar voor logica en feiten en zij zullen zich massaal bij ons, de voorhoede, voegen.
Ik heb begrepen uit voorgaande posts dat er geen burgeroorlog komt, maar een soort militaire beveiliging voor als het uit de hand loopt. Is dat wat er dan gebeurt?
Dat is exact wat er gebeurt. De militaire infrastructuur die in werking is gezet heeft niets te maken met het vaccin - tenzij je deze operatie ziet als een 'vaccin' tegen de 'invisible enemy' waar Trump het al sinds maart over heeft.
Dan lees ik weer over dat Trump het witte huis zal verlaten met enkele mensen uit dat witte huis. Dat zou dan op 20 jan. gebeuren. Is dat dan het geplande moment waar hij my fellow …..etc. zegt?
Het is altijd linke soep om je vast te pinnen op specifieke data. Feit is dat het op of voor 20 januari zal moeten gebeuren, simpelweg omdat de Amerikaanse grondwet vermeldt als een harde datum en Trump en de white hats constitutionalisten zijn.
Het is wel een echte film zeg, waar we naar zitten te kijken. Maar hij is bijna uit.

Als dan de film beëindigd is, heeft dat ook zijn weerklank op de EU en de gehele wereld.
You're watching a movie. Ik heb nog eens goed nagedacht over deze uitspraak. Werkelijk niets is meer echt, we hebben alleen nog maar een subjectieve realiteit op basis van emoties, de ultieme vrouwelijke psychose. Fake CO2-crisis, fake stikstofcrisis, fake 'extreem rechts'-probleem, fake COVID-crisis, alles is fake fake fake. Maar deze film zal een plotwending krijgen en tot een plotseling eind komen, een happy end. En dit is wereldwijd, want: the cure will spread WW!
Ik hoop dat dan ook het coronaverhaal afgelopen is. Want een vaccin ga ik niet nemen. Maar wat voor een leven krijgen we dan, uitgesloten van alles. Hopelijk is dat toch snel voorbij met de coronaleugen/de plandemie.
Ook met dat vaccin is het pure bluf, opnieuw fake. Alle beelden die we nu zien van mensen die de prik krijgen zijn fake, net als de poppen in die bedden eerder dit jaar van 'patienten' die op de IC lagen, de lege IC's en ziekenhuizen, fake fake fake.

Er komt een harde reality check aan voor velen. Zij die denken dat ze voorbereid zijn omdat ze een informatievoorsprong hebben houden zichzelf voor de gek. Zelfs als je weet wat er gaat komen ben je nog niet ultiem voorbereid, je moet eerst en vooral afrekenen met het stuk oude realiteit in jezelf en dat is het EGO dat je hebt ontwikkeld als overlevingsmechanisme in deze totaal krankzinnige fake realiteit die we reeds vanaf de geboorte kennen. Het ego heeft zich geidentificeerd met deze oude realiteit en omdat dit alles is wat je kent zal het ego dit niet willen loslaten en de open mind kunnen opbrengen om de nieuwe realiteit te accepteren en omarmen.

Dit is als een oude vriend(in) die alsmaar misbruik van je maakt maar die je niet wil kwetsen en daarom de 'vriendschap' maar niet af wil kappen. Deze oude vriend(in) praat voortdurend op je in en zegt dat Trump de boel belazert, dat Q een studentikoze grap is, misschien zelfs wel een 'psy op' van de powers-that-be zelf, dat alles te mooi is om waar te zijn en dat Trump, Poetin e.a. allemaal onderdeel uitmaken van hetzelfde satanische complot, dat je de toekomst met een zwarte bril op moet bekijken en dat alles reeds lang en breed verloren is. We hebben deze mensen zien komen en gaan hier op het forum en als je heel eerlijk bent durf je misschien zelf ook niet te geloven dat een betere wereld mogelijk is.

Zo lang dit mechanisme nog in je voortleeft ben je onvoldoende in staat om de klap die gaat komen psychologisch op te vangen, laat staan bij te dragen aan een betere wereld, ONDANKS ALLE KENNIS DIE JE HIER HEBT OPGEDAAN. De oplossing op dit moment in de geschiedenis ligt in zelfreflectie en vereniging. Ik doe momenteel aan beide en ik voel me elke dag een beetje lichter en vrijer. Wie dit niet doet zal deze tijd en de komende tijd als alleen maar zwaarder en beklemmender ervaren.

Het gaat allang niet meer om de informatie, het gaat nu om geestelijke groei. Ik heb hiervoor geprobeerd te waarschuwen, want we zitten nu dichter dan ooit bij het 'putje' waar we doorheen moeten. Sommige forumleden, die recentelijk ook zijn afgehaakt, denken het allemaal beter te weten en zelf op te kunnen lossen (EGO!) en ik kan hen alleen maar alle sterkte toewensen, ze zullen het nodig hebben. Jij en ik gaan binnenkort aan de slag, Dorothe, dat is geen seconde te vroeg!

Mike

Jij en ik gaan binnenkort aan de slag, Dorothe, dat is geen seconde te vroeg!
Daar kijk ik naar uit.

En dank je voor je uitvoerige antwoord.

Ik hoop dat de teller spoedig op 4000 euro staat en ook jouw eigen probleem opgelost is.

Dorothé

Het pakket van Sven:
https://nooit.nl/winkel/product/pakket-een-oorlog-reeds-verloren/

Mocht er iemand zijn die zo'n pakket bestelt dan wil ik graag een sticker overkopen :-)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan