Mijn resumé tot nu toe:
Sinds ik op het forum ben, ben ik steeds meer gaan ontwaken. Het waren echter eigenlijk allemaal zaken die toch nog wel ver van mijn bed stonden. Ik noem bv. satanisme, Soros...
Toen kwam Covid. Wow, ik werd met mijn haren erbij gesleept. Het ging nu mij aan. Ik leerde veel. Hoofdmoot was geen vaccin nemen. Het bestemde mijn leven als het ware. Ik was alleen nog maar bezig met dit thema. Tja, en toen gebeurde de ellende dat ik zelf op de IC kwam. Mijn overtuiging bleef, maar ik kon zelf niet meer zo goed overtuigen want als weerwoord kwam steeds dat ik het nu toch wel moest geloven en dat ik het had gekregen omdat ik niet gevaccineerd was. Ik kon praten als Brugman, maar zelfs Brugman praatte dit niet meer recht. Ik bleef wel halsstarrig volhouden en het verhaal werd natuurlijk steeds groter. Ik wilde met alle geweld dat ik mijn gelijk ging krijgen en zat op het nieuws als nooit tevoren. Ja, nu is er veel uitgekomen, maar mijn verwachtingen moest ik bijstellen. Alle 'Wow-momenten' hebben mijn omgeving nog niet doen ontwaken. In tegendeel, het lijkt erop of ze zich er nog meer in vastbijten.
Ondertussen is mijn leven veel veranderd.
Ik heb minder tijd omdat ik weer ben gaan studeren en stage loop. En de klapper op de vuurpijl: een puppy. Verder een kater met een gescheurde knieband en mijn vader moet geopereerd worden aan een liesbreuk en kwakkelt wat af. Mijn vriend zit nu op het moment in Italië en ik sta er alleen voor. Ik lieg niet als ik zeg dat ik momenten heb dat dit alles mij tot wanhoop drijft. Zeker de puppy, ik moet constant beschikbaar zijn, hij vraag alle aandacht. Het is het wel waard hoor, maar niet eenvoudig.
Ik voel een omslag in mezelf. Ik kan het allemaal nu niet meer zo volgen en ja, het verhaal zal nog lang doorgaan denk ik.
Ik weet nu veel, weet wat ik niet moet doen en wat wel, in ieder geval geen prik. Ik weet nu als het ware bijna al hoe de overheid gaat functioneren, wat ze gaan doen. Maar is het wel zo van belang dat ik alles op de voet volg, en weet wat bv. Hoekstra vandaag gezegd heeft. Toen ik de tijd had, was het een verslaving, maar nu komt voor mij een andere realiteit.
Kortom, toch weer lang verhaal. Ik weet het belangrijkste. Alle nieuwtje hoef ik niet te weten.
Ik laat ieder zijn verantwoording nemen om zich te wapenen tegen dit kwaad. Ieder moet het zelf doen en ik ben bereid steentjes bij te dragen, maar mijn eigen ontwakening is al de sleutel. De rest zal zijn tijd nodig hebben waarbij de puzzelstukjes in elkaar moeten vallen en dit ook zullen doen. Alles met vallen en opstaan. Laat maar komen en ondertussen leef ik een ontwaakt leven en probeer het op een goede rails te krijgen. Mijn grote doel is de mensheid te helpen en dat kan ik gaan verwezenlijken door mijn huidige opleiding. De mensheid mentaal bijstaan. Zeker in deze moeilijke tijden. Dat is mijn steentje.
Dorothé