The Great Awakening

Mijn resumé tot nu toe:
Sinds ik op het forum ben, ben ik steeds meer gaan ontwaken. Het waren echter eigenlijk allemaal zaken die toch nog wel ver van mijn bed stonden. Ik noem bv. satanisme, Soros...
Toen kwam Covid. Wow, ik werd met mijn haren erbij gesleept. Het ging nu mij aan. Ik leerde veel. Hoofdmoot was geen vaccin nemen. Het bestemde mijn leven als het ware. Ik was alleen nog maar bezig met dit thema. Tja, en toen gebeurde de ellende dat ik zelf op de IC kwam. Mijn overtuiging bleef, maar ik kon zelf niet meer zo goed overtuigen want als weerwoord kwam steeds dat ik het nu toch wel moest geloven en dat ik het had gekregen omdat ik niet gevaccineerd was. Ik kon praten als Brugman, maar zelfs Brugman praatte dit niet meer recht. Ik bleef wel halsstarrig volhouden en het verhaal werd natuurlijk steeds groter. Ik wilde met alle geweld dat ik mijn gelijk ging krijgen en zat op het nieuws als nooit tevoren. Ja, nu is er veel uitgekomen, maar mijn verwachtingen moest ik bijstellen. Alle 'Wow-momenten' hebben mijn omgeving nog niet doen ontwaken. In tegendeel, het lijkt erop of ze zich er nog meer in vastbijten.
Ondertussen is mijn leven veel veranderd.
Ik heb minder tijd omdat ik weer ben gaan studeren en stage loop. En de klapper op de vuurpijl: een puppy. Verder een kater met een gescheurde knieband en mijn vader moet geopereerd worden aan een liesbreuk en kwakkelt wat af. Mijn vriend zit nu op het moment in Italië en ik sta er alleen voor. Ik lieg niet als ik zeg dat ik momenten heb dat dit alles mij tot wanhoop drijft. Zeker de puppy, ik moet constant beschikbaar zijn, hij vraag alle aandacht. Het is het wel waard hoor, maar niet eenvoudig.
Ik voel een omslag in mezelf. Ik kan het allemaal nu niet meer zo volgen en ja, het verhaal zal nog lang doorgaan denk ik.
Ik weet nu veel, weet wat ik niet moet doen en wat wel, in ieder geval geen prik. Ik weet nu als het ware bijna al hoe de overheid gaat functioneren, wat ze gaan doen. Maar is het wel zo van belang dat ik alles op de voet volg, en weet wat bv. Hoekstra vandaag gezegd heeft. Toen ik de tijd had, was het een verslaving, maar nu komt voor mij een andere realiteit.
Kortom, toch weer lang verhaal. Ik weet het belangrijkste. Alle nieuwtjes hoef ik niet te weten.
Ik laat ieder zijn verantwoording nemen om zich te wapenen tegen dit kwaad. Ieder moet het zelf doen en ik ben bereid steentjes bij te dragen, maar mijn eigen ontwakening is al de sleutel. De rest zal zijn tijd nodig hebben waarbij de puzzelstukjes in elkaar moeten vallen en dit ook zullen doen. Alles met vallen en opstaan. Laat maar komen en ondertussen leef ik een ontwaakt leven en probeer het op een goede rails te krijgen. Mijn grote doel is de mensheid te helpen en dat kan ik gaan verwezenlijken door mijn huidige opleiding. De mensheid mentaal bijstaan. Zeker in deze moeilijke tijden. Dat is mijn steentje.

Dorothé
Ik schrik ervan te lezen dat jij op ic hebt gelegen. Ik heb wat is er gebeurd dat je daar kwam?

Ik schrik ervan te lezen dat jij op ic hebt gelegen. Ik heb wat is er gebeurd dat je daar kwam?
Tja, ik was grieperig, en dat al meer dan 10 dagen met oplopende koorts. Ik kon opeens niet meer eten en drinken en was zeer kortademig, wat ik zelf niet door had. Toen heeft mijn vriend de huisarts gebeld en het bleek dat ik 42 % saturatie had. Ik ben toen met ambulance naar IC Maastricht gebracht en in kunstcoma gebracht. Na 5 dagen ben ik overgebracht naar Nijmegen en heb in totaal 14 dagen op de IC gelegen in deze kunstcoma. Daarna moest ik weer leren eten, drinken, lopen, zitten etc. en heb half jaar fysiotherapie (revalidatie) gehad. Nu gaat het weer goed en ik heb geen long-covid.
Tja, zo kan het gaan.
Mijn leven heeft nu een omwenteling gehad en ik benut nu de tijd die ik heb (ziek geschreven) en het geld van de erfenis van mijn moeder om weer te studeren en mijn droom te verwezenlijken.

Dorothé

Tja, ik was grieperig, en dat al meer dan 10 dagen met oplopende koorts. Ik kon opeens niet meer eten en drinken en was zeer kortademig, wat ik zelf niet door had. Toen heeft mijn vriend de huisarts gebeld en het bleek dat ik 42 % saturatie had. Ik ben toen met ambulance naar IC Maastricht gebracht en in kunstcoma gebracht. Na 5 dagen ben ik overgebracht naar Nijmegen en heb in totaal 14 dagen op de IC gelegen in deze kunstcoma. Daarna moest ik weer leren eten, drinken, lopen, zitten etc. en heb half jaar fysiotherapie (revalidatie) gehad. Nu gaat het weer goed en ik heb geen long-covid.
Tja, zo kan het gaan.
Mijn leven heeft nu een omwenteling gehad en ik benut nu de tijd die ik heb (ziek geschreven) en het geld van de erfenis van mijn moeder om weer te studeren en mijn droom te verwezenlijken.

Dorothé
Dat moet haast wel een beangstigende ervaring geweest zijn. Heftig. Fijn dat je nu toch de goede kant op gaat. Ik wens je succes en plezier met de richting die je nu op wilt gaan en mee bezig bent. Had wel ergens gelezen dat je iets anders aan het doen bent. Wat ben je nu aan het studeren en welke richting wil je opgaan?

42% saturatie? Dat overleeft geen mens! Weet je zeker dat het zo laag was?

Mike
Kan ook 46 geweest zijn. Ikzelf heb het niet gehoord, maar in de brief staat tussen 40-50% en mijn vriend zei 42 of 46. Dus was wel misse boel. Kwam waarschijnlijk door de longontsteking en longembolie.

Dorothé

Dat moet haast wel een beangstigende ervaring geweest zijn. Heftig. Fijn dat je nu toch de goede kant op gaat. Ik wens je succes en plezier met de richting die je nu op wilt gaan en mee bezig bent. Had wel ergens gelezen dat je iets anders aan het doen bent. Wat ben je nu aan het studeren en welke richting wil je opgaan?
Ja, maar ik heb dus niet veel meer meegekregen. Mijn vriend was toen bij me toen ze me in coma gingen brengen en hij huilde. Ik weet nog dat ik hem gevraagd heb waarom hij huilde. Dus zover was ik weg. Ik heb wel nog een discussie (met zuurstofmasker op) gehad met de arts over ivermectine en mijn vriend toonde het doosje. De arts kende het niet (!).
Mijn vader heeft nog in Maastricht gevraagd of ik het zou overleven en de artsen zeiden dat ik de goede kant op ging maar dat ze het hem niet konden garanderen.
Het meest beangstigend waren de paniekaanvallen toen ik bijgekomen was. Ik heb zware paniekaanvallen gehad en toen moesten ze me loskoppelen van de beademing. Ik kreeg toen een mondmaskerbeademing en lag niet meer aan het gehele apparaat en toen ben ik rustig geworden. Ik heb 2 nachten mijn ogen niet dicht durven doen en had zware angst.
Vreemd genoeg ben ik tamelijk snel weer opgeknapt, maar heb natuurlijk wel een half jaar revalidatie/fysiotherapie gehad. Maar alle artsen waren verwonderd dat het me zo goed ging.
Na een half jaar kreeg ik de schok van mijn leven, nl. ik kreeg t.g.v. de IC-behandeling haaruitval. Ik kon er zo hele strengen uittrekken. Ik was bang dat ik kaal zou gaan worden en had me voorgenomen dat als het heel erg zichtbaar zou gaan worden dat ik me dan net als
Sinéad O'Connor kaal zou scheren. Gelukkig stopte het na 3 weken en zijn de haren weer teruggekomen. Nu heb ik dus kortere stukken in mijn haar, maar ach, ik ben allang blij dat het goed gekomen is.

Ja, wat doe ik nu:
Een post-HBO/WO Opleiding in Eindhoven voor POH GGZ en dat is praktijkondersteuner huisartsen GGZ en ik loop stage bij een huisarts. Ik functioneer zowat als een psycholoog, maar dan in de 1e lijn bij de huisarts. Reuze fijn en mijn droomberoep. Ik ben hier heel blij mee dat ik deze keuze heb gemaakt en dit ben gaan kunnen doen. Ik wist niet dat zoiets bestond en toen ik het hoorde, wist ik meteen, dit is het. Het zijn patiënten met psychologische klachten die ik mag begeleiden, maar ze zijn niet zo zwaar als bij de 2e lijn (psychologie).

Dorothé

Laatst bewerkt:
Ja, maar ik heb dus niet veel meer meegekregen. Mijn vriend was toen bij me toen ze me in coma gingen brengen en hij huilde. Ik weet nog dat ik hem gevraagd heb waarom hij huilde. Dus zover was ik weg. Ik heb wel nog een discussie (met zuurstofmasker op) gehad met de arts over ivermectine en mijn vriend toonde het doosje. De arts kende het niet (!).
Mijn vader heeft nog in Maastricht gevraagd of ik het zou overleven en de artsen zeiden dat ik de goede kant op ging maar dat ze het hem niet konden garanderen.
Het meest beangstigend waren de paniekaanvallen toen ik bijgekomen was. Ik heb zware paniekaanvallen gehad en toen moesten ze me loskoppelen van de beademing. Ik kreeg toen een mondmaskerbeademing en lag niet meer aan het gehele apparaat en toen ben ik rustig geworden. Ik heb 2 nachten mijn ogen niet dicht durven doen en had zware angst.
Vreemd genoeg ben ik tamelijk snel weer opgeknapt, maar heb natuurlijk wel een half jaar revalidatie/fysiotherapie gehad. Maar alle artsen waren verwonderd dat het me zo goed ging.
Na een half jaar kreeg ik de schok van mijn leven, nl. ik kreeg t.g.v. de IC-behandeling haaruitval. Ik kon er zo hele strengen uittrekken. Ik was bang dat ik kaal zou gaan worden en had me voorgenomen dat als het heel erg zichtbaar zou gaan worden dat ik me dan net als
Sinéad O'Connor kaal zou scheren. Gelukkig stopte het na 3 weken en zijn de haren weer teruggekomen. Nu heb ik dus kortere stukken in mijn haar, maar ach, ik ben allang blij dat het goed gekomen is.

Ja, wat doe ik nu:
Een post-HBO/WO Opleiding in Eindhoven voor POH GGZ en dat is praktijkondersteuner huisartsen GGZ en ik loop stage bij een huisarts. Ik functioneer zowat als een psycholoog, maar dan in de 1e lijn bij de huisarts. Reuze fijn en mijn droomberoep. Ik ben hier heel blij mee dat ik deze keuze heb gemaakt en dit ben gaan kunnen doen. Ik wist niet dat zoiets bestond en toen ik het hoorde, wist ik meteen, dit is het. Het zijn patiënten met psychologische klachten die ik mag begeleiden, maar ze zijn niet zo zwaar als bij de 2e lijn (psychologie).

Dorothé
Nou het klinkt erg heftig ja allemaal. Verbazend ook wel aangezien je ivermectine nam.

Succes en veel plezier gewenst met de opleiding. Lijkt me best pittig.

IMG_20230104_201850_784.jpg
Living outside the Matrix means you have to be the one to carry certain burdens while those plugged in live in relative comfort. The knowledge you've attained has weighed you down and caused you to see the Biblical scale battle we are currently engaged in.
Those around you may not understand what you are going through but they will thank you one day when they themselves become unplugged.
And even if they don't, you cannot return to life as usual. You'll always know that there is a better world worth fighting for, one where We the People are no longer slaves to the system. And to believe and long for that reality is nothing to be ashamed of.
It's a badge of honor.

Mike

IMG_20230105_070709_896.jpg
Don Jr. zegt wat ik denk en ook al vaker hier heb geschreven: Gen Y (millennials) en Gen Z zijn ronduit HOPELOOS, The Great Awakening komt echt van MIJN GENERATIE. Wie liepen er in al die demo's de afgelopen 2+ jaar? MIJN GENERATIE! Waar waren al die 'nieuwetijdskinderen'? Missing in action, nog steeds!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan