The Great Awakening

Hier een vertaling uit het artikel hierboven 322
Het gaat niet te ver om te zeggen dat bevolkingsvermindering een belangrijk doel is van deze geheime genootschappen ten goede of ten kwade.

Normaal gesproken zou ik niet zoveel tijd steken in deze kleine nieuwsgierigheid van de oude Duitse geheime genootschappen. Maar toen ik de afgelopen weken naar het Gezondheidsdebat keek, zag ik plotseling dat het begon te lijken dat president Obama, Nancy Pelosi en de Democraten op 22 maart over het wetsvoorstel voor de gezondheidszorg zouden stemmen.
Dorothé

Ik zie buiten niets, er is bewolking. Zien jullie iets?

Dorothé

Nee helaas hier ook niks gezien. Het is al de hele dag zwaarbewolkt en het regent ook flink.

Niemand heeft gereageerd op dit bericht van Tibo.

https://www.humorousmathematics.com/post/mid-2020-gitmo-update-arrests-indictments-executions

Niemand heeft gereageerd op dit bericht van Tibo.

Ik heb hier gemengde gevoelens bij. Dit soort berichten zijn al vaker voorbij gekomen. Ik hoop natuurlijk dat het waar is maar durf het eigenlijk niet te geloven...

Same here. Ik heb te vaak dit soort berichten voorbij zien komen. Wat te denken van deze?

Tp5s2a20wrp7my9rz7p8rtpe8wscixthf.jpg

Mike

Tkjgvxaodv91juc2yi62w6vx3ojgfju8s.jpg
Er komen 85k quarantaine coaches om mensen te coachen en te begeleiden als ze zich niet aan de maatregelen houden of het moeilijk hebben met Corona.

https://mobile.twitter.com/JornLuka/status/1341323461487149056

Zijn dit soms de White Hats die mensen psychische steun gaan bieden wanneer onthuld wordt dat deze pandemie gepland is en op los zand is gebaseerd?

Bedankt Medusa en Romagi.

Globaal probeer ik het wel bij te houden, maar al die uren achter het scherm heeft mijn ogen geen goed gedaan. Dus veel lezen op het scherm probeer ik te vermijden. Echter neemt dit niet weg dat ik het een spannende periode vindt en ben benieuwd naar de zogenaamde ontknoping.

wwg1wga

Tim

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan