The Great Awakening

IMG_20230406_174649_340.jpg
Thinking about the economy and how there is no sustainable way to stay on the petro dollar, the slave system, I have to wonder to myself if Biden is the Judas goat in God's scripted movie.
It's a catch 22. We can't stay in this system and
If the dollar were to collapse under Trump, the optics would be abysmal.
But why not let an ancient bumbling idiot take the fall and red pill the world while it happens?
It's the revelation that will instantly make you realize that there's nothing to worry about. Just prepare, be comfy and buckle up. It doesn't mean it won't be difficult, but we are on a collision course with the fall of Babylon and I've made my peace with that long ago.

Mike

IMG_20230406_175317_187.jpg
Everyone is getting so outraged all the time, constantly offended and distressed at the state of the world. Yes, it's been very exhausting and tiring to watch this all unfold but at the same time it's a special honor to be alive right now.
In my opinion, you're watching a scripted movie designed by God to awaken the masses.
Unveiling like never before.
That doesn't mean that we don't participate in enacting change, far from it.
But it does give me a steady belief that there's nothing that stop what is coming.
That faith is an anchor in these trying times.
If you don't have it, you're going to constantly feel weary, disheartened and troubled when perhaps you're not supposed to hold that entire burden.
Give it over to God.

Mike

IMG_20230406_202506_446.jpg
One of the factors I use to see the progression of the great awakening is by looking at the comments from normie pages on Instagram and Facebook regarding big topics.

Here's an example from an Instagram meme page. 95% of the comments were based. Saying the Trump indictment is a distraction, or that Trump did nothing wrong, or talking about how some of the big Cabal players are corrupt.

The Great Awakening is happening. Internet culture has been shifting to our side of the isle being right!

Mike

IMG_20230406_202714_998.jpg
Every main stage political event
Every Biden Admin failure
Every Hollywood woke media
Every political witchhunt
Every company agenda exposed
Every Economic corrupt reality
Every Elite virtue signal
Every cancel culture injustice
Every investigation
Every mainstream musician revealed
Every politcian exposed
Every pedo put in the spotlight
Every Satanist revealing themselves

All furthers The Great Awakening every single day. The people are learning the truth. The shackles are being broken ⛓️🌎

Mike

Overdenking: Discussies met de normies

We hebben vele discussies gehad. We komen niet op een noemer. Dat mag. Uiteindelijk zegt men steeds dat het hen niet interesseert, dat ze zich er niet druk om maken. Naar mij geeft men steeds het gevoel dat ik fout zit.

Maar als jij je er niet voor interesseert, mag ik dan kritisch zijn en haaks staan op de gangbare mening? Mag ik me er wel zodanig voor interesseren en vragen stellen, nee sterker nog, het niet eens zijn met het verhaal wat ons verteld wordt? Mag ik daaraan twijfelen, het ter discussie stellen, een totaal haaks op het narratief staande mening hebben? Mag ik zogenaamd verzet zijn, een wappie zijn? Wat is beter, je er niet voor interesseren en het dus maar gewoon aannemen omdat zelf nadenken en uitzoeken, dingen ter discussie stellen, dingen tegen elkaar afwegen, de diepte ingaan, durven af te wijken van het verhaal, te moeilijk is, of ...diegene zijn die ondanks dat hij verguisd wordt, uitgelachen wordt, verbannen wordt, gecensureerd wordt, verboden wordt, uitgesloten wordt, voor gek uitgemaakt wordt, voor gevaarlijk en crimineel uitgemaakt wordt, voor terrorist, moordenaar van de gevaccineerden, dommerik, en noem het maar op, die uitgesloten wordt en die misschien wel zijn baan verloren heeft, die door zijn vrienden en familie afgedaan is, kortom om anders te denken is niet leuk en gemakkelijk, je gaat door de stront en kan je gelijk maar niet krijgen omdat het sterke narratief blijft bestaan en elke andere mening niet gehoord wordt, en...als je dan toch blijft wie je bent en blijft staan voor wat je staat, vind ik dat van een heel ander genre dan zomaar meegaan met de stroom omdat de andere weg te moeilijk is.

Ik kies voor buiten de lijntjes kleuren en volg daarmee mijn waardesysteem.

Dat kan nooit verkeerd zijn, ook al ben ik daarmee de enige in de wereld en denkt iedereen anders.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan