The Great Awakening

Die treinen zijn wel echt. Het interview met die twee jongens vind ik vreemd. Ze hebben geen zichtbare verwondingen.

Godsgeschenk reageert met duimpje omhoog. Maar ik zie helemaal geen tekst in dit bericht?? En heel veel anderen berichten zijn op mijn scherm leeg. Vreemd
Je browser (Firefox misschien) heeft bescherming om te voorkomen dat je via sociale media gevolgd wordt. Daarom wordt de link naar Twitter om die reden niet geladen en zie je dus niets. In de instellingen kun je Twitter toestaan dit wel te doen.

IMG_20230407_234146_504.jpg
That is one heck of a Sync...

Flynn stamp 10:57

I’m sorry Cindy, your husband was one of the most powerful men in the country (if not the world). And his best buddy ran the senate judiciary committee as well and failed to subpoena the “plain sight” guy you were all so afraid of.

Calling out No Names wife for her fake Epstein narrative.

Q 1057 (delta yesterday)

trafficking in plain sight?

Mike

Elders ook over bericht, weet alleen niet meer waar.
Opiniemaker Ab Flipse voegt toe: “Deze informatie past niet in het narratief waarin Rusland de duivel is. Onze elites hebben belang bij het in stand houden van het conflict en daarom draaien de mainstream media op volle toeren. De censuur en propaganda zijn overweldigend, meer nog, beangstigend.”

De regering-Biden wil niet dat je deze gelekte documenten over de oorlog in Oekraïne ziet​

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan