Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een paar jaar terug keken we vol verwachting uit naar pasen want er zou iets groots gaan gebeuren. Nou weet ik toch echt niet meer wát er zou gaan gebeuren....iemand die het nog weet? Mijn actieve herinnering laat me even in de steek
Ik weet ook even niet meer wat het was, dus mijn actieve herinnering is nu ook niet al te bestEen paar jaar terug keken we vol verwachting uit naar pasen want er zou iets groots gaan gebeuren. Nou weet ik toch echt niet meer wát er zou gaan gebeuren....iemand die het nog weet? Mijn actieve herinnering laat me even in de steek
Het gaat me er meer om dat ik het niet uit kan staan dat ik het niet meer weet. Verwachtingen spelen geen rol. Ik weet nog wel dat we allemaal erg opgewonden waren en vervolgens teleurgesteld maar wat speelde er toen?in mijn beleving is het denk ik het beste om vol verwachting uit te kijken naar vandaag, want dat is de enige dag die bestaat. Elke dag gebeurt er wel iets en wordt er wel iemand wakker. Niemand weet precies wat de Q Posts exact betekenen, het is allemaal perceptie en gissen. Dat mag, maar hang niet je leven eraan op want voor je het weet is het voorbij en zit je te wachten op een 7 Year delta.
Militairen op straat die het zouden overnemen en ik dacht dat de paus gearresteerd zou worden ofzo? Weet het ook niet allemaal zo precies, er is zoveel gezegd en voorbij gekomen. Net zoals dat er elke keer gespeculeerd wordt dat de black-out ook echt zeer binnenkort zal zijn jaja het zal wel… we will seeHet gaat me er meer om dat ik het niet uit kan staan dat ik het niet meer weet. Verwachtingen spelen geen rol. Ik weet nog wel dat we allemaal erg opgewonden waren en vervolgens teleurgesteld maar wat speelde er toen?
Over het algemeen heb ik een vrij goed geheugen maar laat me nu ff in de steek. Zaten we niet te wachten op de beruchte tweet 'the storm is upon us'? Nou ja, ik moet het ook maar loslatenJa zoiets met arrestaties en EBS alert op je telefoon. Dat verwachtingen bij jou geen rol spelen vermoedde ik al, zo down to earth als jij bent of in elk geval zo overkomt.
Ja dat was het volgens mij! Heb je toch nog een goed geheugen hoorOver het algemeen heb ik een vrij goed geheugen maar laat me nu ff in de steek. Zaten we niet te wachten op de beruchte tweet 'the storm is upon us'? Nou ja, ik moet het ook maar loslaten
En qua verwachtingen is dit al jaren mijn favoriete spreuk:
Het beste is niets te verwachten dan zal er ook geen teleurstelling zijn.
Ja, dat was hem, nu weet ik het weer! Bedankt!Dat was pasen 2020. We zaten toen in de eerste of misschien wel de tweede lockdown. We wisten niet dat Trump geen tweede termijn zou krijgen en ook de 'pandemie' had ons verrast. We brachten veel tijd door op het internet en de valse profeten kregen volop speling. Wij tuinden er ook in. Trump had die twee grote marineschepen naar NYC en LA gestuurd en er waren veldhospitalen opgezet in Central Park. Wij lieten ons meeslepen met verhalen over DUMBs en we dachten dat met pasen de kinderen die ondergronds gered waren op die boten zaten en dat de wereld deze kinderen van de boot af zouden zien lopen. Het heeft niet zo mogen zijn en wij waren een illusie armer en een lesje in verwachtingsmanagement rijker.
Mike