The Great Awakening

Een paar jaar terug keken we vol verwachting uit naar pasen want er zou iets groots gaan gebeuren. Nou weet ik toch echt niet meer wát er zou gaan gebeuren....iemand die het nog weet? Mijn actieve herinnering laat me even in de steek :oops:

Een paar jaar terug keken we vol verwachting uit naar pasen want er zou iets groots gaan gebeuren. Nou weet ik toch echt niet meer wát er zou gaan gebeuren....iemand die het nog weet? Mijn actieve herinnering laat me even in de steek :oops:

in mijn beleving is het denk ik het beste om vol verwachting uit te kijken naar vandaag, want dat is de enige dag die bestaat. Elke dag gebeurt er wel iets en wordt er wel iemand wakker. Niemand weet precies wat de Q Posts exact betekenen, het is allemaal perceptie en gissen. Dat mag, maar hang niet je leven eraan op want voor je het weet is het voorbij en zit je te wachten op een 7 Year delta.

Ik weet ook even niet meer wat het was, dus mijn actieve herinnering is nu ook niet al te best 🤭

Achja er komt ook zoveel voorbij.

in mijn beleving is het denk ik het beste om vol verwachting uit te kijken naar vandaag, want dat is de enige dag die bestaat. Elke dag gebeurt er wel iets en wordt er wel iemand wakker. Niemand weet precies wat de Q Posts exact betekenen, het is allemaal perceptie en gissen. Dat mag, maar hang niet je leven eraan op want voor je het weet is het voorbij en zit je te wachten op een 7 Year delta.
Het gaat me er meer om dat ik het niet uit kan staan dat ik het niet meer weet. Verwachtingen spelen geen rol. Ik weet nog wel dat we allemaal erg opgewonden waren en vervolgens teleurgesteld maar wat speelde er toen?

Het gaat me er meer om dat ik het niet uit kan staan dat ik het niet meer weet. Verwachtingen spelen geen rol. Ik weet nog wel dat we allemaal erg opgewonden waren en vervolgens teleurgesteld maar wat speelde er toen?
Militairen op straat die het zouden overnemen en ik dacht dat de paus gearresteerd zou worden ofzo? Weet het ook niet allemaal zo precies, er is zoveel gezegd en voorbij gekomen. Net zoals dat er elke keer gespeculeerd wordt dat de black-out ook echt zeer binnenkort zal zijn jaja het zal wel… we will see😉

Ja zoiets met arrestaties en EBS alert op je telefoon. Dat verwachtingen bij jou geen rol spelen vermoedde ik al, zo down to earth als jij bent of in elk geval zo overkomt.

Ja zoiets met arrestaties en EBS alert op je telefoon. Dat verwachtingen bij jou geen rol spelen vermoedde ik al, zo down to earth als jij bent of in elk geval zo overkomt.
Over het algemeen heb ik een vrij goed geheugen maar laat me nu ff in de steek. Zaten we niet te wachten op de beruchte tweet 'the storm is upon us'? Nou ja, ik moet het ook maar loslaten ;)
En qua verwachtingen is dit al jaren mijn favoriete spreuk:

Het beste is niets te verwachten dan zal er ook geen teleurstelling zijn.

Over het algemeen heb ik een vrij goed geheugen maar laat me nu ff in de steek. Zaten we niet te wachten op de beruchte tweet 'the storm is upon us'? Nou ja, ik moet het ook maar loslaten ;)
En qua verwachtingen is dit al jaren mijn favoriete spreuk:

Het beste is niets te verwachten dan zal er ook geen teleurstelling zijn.
Ja dat was het volgens mij! Heb je toch nog een goed geheugen hoor😅

Heb het ook al een hele tijd losgelaten en volg ook niet meer alles op de voet. Werkt veel beter zo, althans voor mij dan.,

Dat was pasen 2020. We zaten toen in de eerste of misschien wel de tweede lockdown. We wisten niet dat Trump geen tweede termijn zou krijgen en ook de 'pandemie' had ons verrast. We brachten veel tijd door op het internet en de valse profeten kregen volop speling. Wij tuinden er ook in. Trump had die twee grote marineschepen naar NYC en LA gestuurd en er waren veldhospitalen opgezet in Central Park. Wij lieten ons meeslepen met verhalen over DUMBs en we dachten dat met pasen de kinderen die ondergronds gered waren op die boten zaten en dat de wereld deze kinderen van de boot af zouden zien lopen. Het heeft niet zo mogen zijn en wij waren een illusie armer en een lesje in verwachtingsmanagement rijker.

Mike

Laatst bewerkt:
IMG_20230408_195559_978.jpg
Has it ever been easier to red pill the sleeping populace?

Their lies have become so blatantly obvious and absurd, therefore, we have the opportunity to awaken the masses like never before.

It's like they are practically begging people to wake up on a subconscious level.

And anons know that once you shake someone free from their sheep paradigm, the charade falls and there is no going back.

Unplug from the Matrix and you see the indoctrination, the propaganda and the deception behind the facade.
This is the anon superpower.

Mike

Dat was pasen 2020. We zaten toen in de eerste of misschien wel de tweede lockdown. We wisten niet dat Trump geen tweede termijn zou krijgen en ook de 'pandemie' had ons verrast. We brachten veel tijd door op het internet en de valse profeten kregen volop speling. Wij tuinden er ook in. Trump had die twee grote marineschepen naar NYC en LA gestuurd en er waren veldhospitalen opgezet in Central Park. Wij lieten ons meeslepen met verhalen over DUMBs en we dachten dat met pasen de kinderen die ondergronds gered waren op die boten zaten en dat de wereld deze kinderen van de boot af zouden zien lopen. Het heeft niet zo mogen zijn en wij waren een illusie armer en een lesje in verwachtingsmanagement rijker.

Mike
Ja, dat was hem, nu weet ik het weer! Bedankt!🙏

IMG_20230408_195756_700.jpg
The burden inherent in being an anon is that we have to realize the truth before most of the world and, therefore, red pills have sometimes only served to exhaust and tire us in what can truly be described as a marathon race.

None of us truly expected this to go on as long as it has yet looking back in hindsight, I truly believe that it has been for the best.

The suffering we've experienced during this time, whether spiritual, mental, or physical, has brought us closer to God and helped us mature in ways we never could have foreseen.

The burden has become a blessing in disguise. Your cross transforms you.

A quick word for the weary frens:

Mike

IMG_20230408_200729_445.jpg
Even if you aren't a Christian, you have to admit how beautiful the sacrifice of Christ really is...
He could have easily refused and thrown off his burden but instead chose to cling to this excruciating cross out of nothing but sheer love.
The very people He wanted to save were the ones mocking and abusing Him.
If that isn't true love, then I don't know what is.
Jesus is my hero.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan