The Great Awakening

Dat zijn legitieme vragen idd. Cynthia zegt ook dat Janet op 16 november is overleden. Dat is een maand geleden! Hoe lang weet ze dat al? Ze riep in die tijd zelf op om niet te speculeren!

Mike
Ja dat dus… en knap ook een datum benoemen, ipv dagen of weken… ergens hen ik t idee dat het niet klopt. Wat weet ik niet.. aar alleen al hoe snel dit nieuws zich verspreid heeft. Internationaal, terwijl haar vermissing er enkele dagen over deed voordat “grote kanalen” het oppikte…
Ik begrijp haar verleden, maar ze was ook zeker een gevaar voor de elite, want wat had ze een groot bereik. Ik hoop dat haar documentaire wederom gedeeld zal worden. Sowieso gun ik haar alle rust #RIP Janet 🙏🏻
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En wederom ben ik minder positief, Eva. Zowel over de documentaire als over de persoon Janet Ossebaard. Zie deze X-post van mij:



Wat Fall Cabal betreft, het heeft m.i. meer kwaad gedaan voor de Q-beweging dan goed. Ze vermengde halve waarheden en leugens met waarheden. Ze heeft mazzel gehad met die 1e lockdown in maart, toen miljoenen mensen thuis zaten achter de computer en toch niets beters te doen hadden. Helaas had deze massa intellectuele luiheid en gemakzucht met elkaar gemeen, waardoor niemand haar verhaal verifieerde. Het is precies hetzelfde als daarvoor met die graancirkels.

Mike
 
I hear this a lot, but I believe something else may be at play here. How is it that her lesbian lover is now confirming Janet's suicide with an exact date (Nov. 16) when all the while it was her who told us not to believe the rumors that were circulating, which were published on several international websites? This exact date of A MONTH AGO proves that an investigation into Janet's death has taken place. Why doesn't Cynthia provide more details, such as the country Janet was found dead in, as well as other circumstances surrounding her death? Where's the death certificate? Was there a funeral? If I were a police detective investigating Janet's death I'd consider Cynthia a 'person of interest'.



Mike
 
Die vragen zijn niet afkomstig van mij, maar van dit TG-kanaal dat ik met een aantal mensen heb gedeeld:


Ik ben nog niet overtuigd.. Mogelijk is er meer aan de hand. Als ik een rechercheur was hield ik rekening met moord met Cynthia als verdachte. Voor een koppel dat voortdurend 'op de vlucht' was (voor wie, wat en waarom?) is het vreemd dat Janet er een gewoonte van maakte om er regelmatig tussenuit te piepen. Moet je dan niet voor elkaars veiligheid en die van jezelf juist bij elkaar blijven? Dit zaakje stinkt al heel lang. Alle andere activisten in binnen- en buitenland blijven gewoon in eigen land. Wat hadden zij dan gedaan dat hen zo gevaarlijk maakte?

Mike
 


Om de een of andere reden strijk ik ongewild met de eer. Ik.ben zeer benieuwd naar haar reactie op de antwoorden van David.

Mike
 


Helemaal blij met dit antwoord! Ik trek ook het 'ritueel satanisch misbruik' in twijfel. Ik heb al geruime tijd het idee dat die Cynthia en Janet knettergek zijn en volkomen paranoide, vandaar hun 'vlucht voor de autoriteiten'.

Mike
 
🔥🔥🔥 Naar aanleiding van mijn eerder bericht over #JanetOssebaard, #CynthaKoeter en #DavidSorensen
⬇️⬇️⬇️
[
]

Voor mij het zoveelste teken, dat er iets niet klopt
👇👇👇

#DavidSorensen heeft zijn bericht [zie boven],
waarop hij antwoorden gaf op mijn eerdere vragen,
inmiddels verwijderd van zijn FB !
Zie zijn FB 👉

Zou David ook niet meer overtuigd zijn van het verhaal van Cyntha ?
Waarom verwijderd hij ineens zijn bericht met antwoorden, wat alles duidelijk moest maken ?
Hebben mijn vragen, David toch aan het denken gezet ?

Wordt vervolgd..de waarheid zal zegevieren !

❤️Het delen van mijn kanaal wordt ontzettend

#gewaardeerd.
 
🔥🔥🔥 Naar aanleiding van mijn eerder bericht over #JanetOssebaard, #CynthaKoeter en #DavidSorensen
⬇️⬇️⬇️
[
]

Voor mij het zoveelste teken, dat er iets niet klopt
👇👇👇

#DavidSorensen heeft zijn bericht [zie boven],
waarop hij antwoorden gaf op mijn eerdere vragen,
inmiddels verwijderd van zijn FB !
Zie zijn FB 👉

Zou David ook niet meer overtuigd zijn van het verhaal van Cyntha ?
Waarom verwijderd hij ineens zijn bericht met antwoorden, wat alles duidelijk moest maken ?
Hebben mijn vragen, David toch aan het denken gezet ?

Wordt vervolgd..de waarheid zal zegevieren !

❤️Het delen van mijn kanaal wordt ontzettend

#gewaardeerd.

 
Nou klopt echt geen reet van. Allemaal tegenstrijdig ook. In de kamper gevonden op prive terrein. In een huis gevonden.. politie zocht meteen maar kwam 4 weken niet opdagen… and so on… wat een verhaal…🤥 someone is lying
 
🔥 Beste medestrijders, 28-12-23 Gisteren zou de autopsie hebben plaatsgevonden op #JanetOssebaard, waar ze zouden hebben vastgesteld dat het om zelfmoord zou gaan……. Ik heb ontzettend veel informatie tot mij gekregen wat ik uiteraard zorgvuldig ga uitzoeken maar dit kost tijd. Voor nu laat ik het even hierbij maar ik kom hier zeker op terug.

Groet Scarlet 🫶

#opgevenisgeenoptie ❤️Het delen van mijn kanaal wordt ontzettend#gewaardeerd
 
Het gaat niet goed met David Sorensen.

Deze nacht werd ik opgenomen op de spoedafdeling van ons lokale ziekenhuis met levensbedreigende hartproblemen. Dit is al eerder gebeurd, een half jaar geleden. De stress van de laatste tijd heeft er toch meer in gehakt dan ik dacht. Oprechte gebeden worden zeer gewaardeerd. Dankjewel.

David Sorensen

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.056
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan