Beste mensen,
voordat ik zo verder ga met deel 2, wil ik met jullie eerst het volgende bericht delen, aangezien ik niets te verbergen heb.
De berichten hierboven kunnen alleen van de desbetreffende persoon afkomen, in dit geval dus #Cynthakoeter, omdat zij de enige persoon is die mensen bij naam noemt en precies het middel noemt Venlafaxine, dat wat Janet idd heeft gebruikt bij haar noodlottige zelfmoord.
Ik kan gelijk al de volgende beschuldigingen van Cyntha jegens mij ontkrachten :
[het lijkt wel een soap

]
1

het klopt dat ik Ineke van mijn chatkanaal eraf heb gegooid

Ineke werd al eerder op mij afgestuurd via mijn beste vriendin Alice omdat Ineke de opdracht had om op mij in te praten voordat ik over zou gaan tot publicatie.
Waar ik gelijk al aanvoelde dat zij werd aangestuurd door jou Cyntha en mijn gevoel bleek weer juist te zijn.
2

dat ik mijn verleden zou verzwijgen en dat ik veroordeeld ben voor drugsdelicten [hasj] : dat klopt al heb ik het NOOIT verzwegen en heb er zelfs publiekelijk over geschreven.
Half Nederland weet wie ik ben.
“Take it or leave it zou ik zeggen”
lees de boeken over ons maar eens, dan weet je tenminste het hoe en waarom

ik zou Nederland zijn ontvlucht ???
Ook dat klopt weer niet.
Ik woon en werk gewoon in Italië en sta overal netjes ingeschreven [ jij ook Cyntha ?? ]

Ook weet je heel zeker, dat ik bovenstaande berichten, onmiddellijk zou verwijderen en degene zou blokken

Ook niets van waar omdat ik het gewoon publiceer Cyntha omdat ik nu eenmaal niets te verbergen heb en jij juist des temeer !!
Waarom gebruik je allemaal aliassen bij je diverse berichten die ik heb ontvangen ???

ik gebruik mijn eigen naam !
Of is dat je gespleten persoonlijkheid, waar Janet al eerder over schreef.
Het mooiste van alles is, dat je juist zelf alles over je afroept.
Ik heb mijn straf netjes uitgezeten, zou jij daar ook eventueel bereid toe zijn ?
Misschien moet je na je 2e boek “een reis naar binnen” deel 3 gaan schrijven..
Tot laters……
t.me
Mike