Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, wees blij met je eigen wapotheekDit wisten we al maar ENG
Under covid tyranny, US hospitals have become MURDER FACTORIES where ivermectin is forbidden because it saves lives – NaturalNews.com
Across the United States, hospitals have been transformed into murder factories where people are falsely “diagnosed” with covid via a fraudulent PCR test, then put on miscalibrated, made-in-China ventilators that blow out their lungs and kill them. Safe and effective medical interventions that...www.naturalnews.com
Waar dan wel heen?Die zijn trouwens technisch failliet, al jaren.
Brrr
Geen idee, zilver, goud en lood kopen en wachten op SHTF :-(Waar dan wel heen?
Als ik deze lijst naloop, blijven Brand New Day, Anadolubank, AT Bank, de banken onder de Volksbankvergunning (let op in deze vergunning zit ook systeembank SNS), Bunq, Credit Europe Bank, DHB bank, Van Lanschot, Garantibank, NIBC Direct, Triodos en Yapi Credi.Waar dan wel heen?
KPN is ook een WEF partner?Als ik in april/mei had geweten dat KPN een WEF-partner was, was ik bij Tmobile gebleven. Nu zit ik aan een contract met KPN vast.
Amateur banden dwz 27mc 2 meter band en korte Golf terug naar af, of anders de tamtam ..KPN is ook een WEF partner?
Ik vraag me eigenlijk af welke telecom organisatie dat niet is...
Hier de hele lijst van bedrijven die in het complot zitten:KPN is ook een WEF partner?
T-mobile niet en anders wellicht de kleinere spelers op de markt.KPN is ook een WEF partner?
Even ter verduidelijking de genoemde banken voldoen aan de volgende voorwaarden:Als ik deze lijst naloop, blijven Brand New Day, Anadolubank, AT Bank, de banken onder de Volksbankvergunning (let in deze vergunning zit ook systeembank SNS), Bunq, Credit Europe Bank, DHB bank, Van Lanschot, Garantibank, NIBC Direct, Triodos en Yapi Credi.
Correct me if I'm wrong.
Overzicht Nederlandse bankvergunningen - welke banken delen een bankvergunning
Overzicht Nederlandse bankvergunningen - welke banken delen een bankvergunningwww.spaarrekeningen.nlBanken in Nederland
Compleet en actueel overzicht van alle banken in Nederland. Bekijk welke aanbieders actief zijn voor hypotheken, geld lenen en sparen.www.fx.nlWat zijn systeembanken en welke banken staan er op de lijst?
Systeembank of "systeemrelevante" bank is een begrip dat in de nasleep van de economische crisis van 2008 en de schuldencrisis van 2010-2011 ingang he...financieel.infonu.nl