Dit artikel beschrijft de vleesgeworden VROUWELIJKE psychose waarin we zitten. Let op het volgende citaat:
Uiteraard betreft het VROUWEN. Geen waanzin zo groot of vrouwen vallen er wel voor. Werkelijk allles wordt waar in dat piepkleine hamsterbrein van vrouwen, waar de 'rationalization hamster' overuren draait om de meest krankzinnige, narcistische scenario's waar te maken. Je wil niet weten hoeveel gestoorde vrouwen ik tegenkom tijdens mijn lezingen. Alles halen ze erbij, van 5G tot 5D tot aliens en Pleiadanen en natuurlijk Christiane von Dreien, die door 12 dimensies kan reizen. Vrouwen zijn de meest goddeloze wezens die er bestaan, hun vatbaarheid voor Het Kwaad met zijn New Age-religie vol met valse profeten is werkelijk ongekend. Tijd voor een mannelijke correctie, anders trekken die vrouwen ons allemaal mee de afgrond en waanzin in!
Mike
One of the hottest new social media trends is to show off the fact that your body is inhabited by multiple “beings”…
Several TikTok and YouTube accounts of such broken people, who refer to themselves as a “host” or “system” of multiple beings, have millions of online followers. They exhibit their various personalities for online notoriety in the guise of “educating” and “promoting awareness.”
One TikToker who says she has DID explains in a Q&A about her personalities, “I can’t force anyone [inside me] to come out but I can communicate very well within the system and ask someone to come out, but sometimes it’s very involuntary.”
Uiteraard betreft het VROUWEN. Geen waanzin zo groot of vrouwen vallen er wel voor. Werkelijk allles wordt waar in dat piepkleine hamsterbrein van vrouwen, waar de 'rationalization hamster' overuren draait om de meest krankzinnige, narcistische scenario's waar te maken. Je wil niet weten hoeveel gestoorde vrouwen ik tegenkom tijdens mijn lezingen. Alles halen ze erbij, van 5G tot 5D tot aliens en Pleiadanen en natuurlijk Christiane von Dreien, die door 12 dimensies kan reizen. Vrouwen zijn de meest goddeloze wezens die er bestaan, hun vatbaarheid voor Het Kwaad met zijn New Age-religie vol met valse profeten is werkelijk ongekend. Tijd voor een mannelijke correctie, anders trekken die vrouwen ons allemaal mee de afgrond en waanzin in!
Mike