Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Dat is een belediging voor Bassie en Pipo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is een belediging voor Bassie en Pipo.
Ze hebben de glazenbol weer uit de kast gehaald pfffWHO waarschuwt Europese overheden in nieuw rapport: Wees voorbereid, want er komt een volgende pandemieWHO waarschuwt Europese overheden in nieuw rapport: “Wees voorbereid, want er komt een nieuwe pandemie”
Terwijl Europa nog met veel moeite de naweeën van de coronacrisis probeert weg te puffen, waarschuwt de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) al voor volgend onheil. Ze doet dat in een rapport waar experts een jaar lang aan gewerkt hebben. “Er komt een nieuwe pandemie, daar kunnen we zeker van...www.hln.be
Wisten we al ze gaan het fake ff doenIs dat vast een subtiele hint naar de komende internet en radio black out?
Willem Middelkoop bij Madelon Vos (deel 1 van 2)
Precies dit moet mijn zoon steeds doen op school omdat hij geen muilkorf draagt. Het is gister zelfs uit de hand gelopen. En ben hier hard mee bezig om werk van te maken. God is with me, want steun van mijn medemens kan ik vergeten.