Net weer een koude douche gehad. Erg interessant om te kijken wat het allemaal met je doet. Zo kwam er vlak voordat ik eronder ging een stemmetje in mij op dat het misschien wel een goed idee zou zijn om dit om de dag te doen dus vandaag effe niet! :mrgreen:
Maar daar moet je niet intrappen natuurlijk.
De eerste paar seconden vielen wel weer zwaar maar ik heb het gevoel dat ik nu al sneller 'herstel' van het happen naar adem en een gecontroleerde diepe ademhaling kan produceren.
De handpalmen tegen elkaar doen in een soort bidhouding lijkt daarbij te helpen maar dat kan ook verbeelding zijn.
Ook heb ik niet het idee dat mijn hart veel sneller gaat kloppen maar dat zal ik de volgende keer eens meten.
Ik moest trouwens ook meteen aan die kinderen in Zwitserland denken toen ik hierover las, ik denk dat dit de oermens in je zeker weer helemaal tot leven gaat brengen. Mooie combinatie met WAP!
@Kaaskanlekkerzijn,
Deed je dat koud water zwemmen voor meditatie of om gezondheidsredenen of gewoon voor de lol?
En dan ook nog met anderen? Ik denk niet dat ik gauw mensen die ik ken zo gek kan krijgen om dat te doen.
@iklustvet,
Haha fantastisch van je man! Wat zei 'de omgeving' ervan? Dat is altijd het leukste
Quote:
Haha, het is 13 graden buiten! Zeg dat nog eens als het minstens -5 is!
Nou dat maakt voor het douchen niet uit toch ? Bij mij is het thuis bij -5 buiten net zo koud /warm als dat het buiten 13 graden is.