Inderdaad Ben heel veel respect voor wat Bryan en Tony allemaal weten en doen om deze informatie naar buiten te brengen om mensen te helpen. Wat hebben ze een lef dat ze er zo open over durven te praten. Het zijn echte pioniers. Ze hebben zo'n serieuze boodschap, maar toch heb ik nog geen podcast of video van ze kunnen zien zonder te hebben gelachen. Ze hebben echt humor.
Het is heel schokkend hoe we zijn misleid. En het is helaas al zo lang aan de gang.
Wij dachten dat we met alles wat we te weten zijn gekomen over het werk van Weston Price we eindelijk bij het eindstation waren aangekomen. We zijn ons zo veel beter gaan voelen door zo te gaan eten en zijn werk is ook echt nog steeds een hele goede basis, maar ik denk echt dat je gelijk hebt over dat de tijden zijn veranderd. Als we niet mee veranderen dan denk ik dat we nog harder zullen worden getroffen met de consequenties van deze technologie.
Door Tony eten wij bijvoorbeeld geen levertraan, lever of andere organen meer en hebben we besloten om dat ook niet meer aan onze peuter en baby te geven. We eten i.p.v. orgaanvlees en levertraan veel meer eierdooiers. We hebben een md4 waterdestilleerder aangeschaft en drinken alleen gedestilleerd water. We nemen het zelfs mee als we ergens naartoe gaan. Ook gebruiken we geen wcpapier meer omdat hij daar meerdere keren voor heeft gewaarschuwd. We gebruiken alleen washandjes. Er staat ook dagelijks een diffuser aan afwisselend met essentiele olien, jodium en waterstofperoxide om de lucht te zuiveren. Doe jij dat ook?
We gaan je op de hoogte houden over de anti nano driehoek.
Wij twijfelden ook tussen de emmer en het bad. Wij hadden namelijk ook geen bad, maar hebben een zitbad aangeschaft voor onder de 100 euro. Met een bad bereik je toch een grotere oppervlakte en we zouden het uiteindelijk ook graag voor de kinderen willen gebruiken. Die willen wel een uur in bad maar niet met hun voeten stilzitten in een emmer.
Als de anti nano driehoek af is dan willen we graag iets met shielding gaan doen. Heb jij al zoiets uitgeprobeerd? Ik heb Tony horen praten over loodpoeder mengen met verf. Wij wonen op de bovenste verdieping van een appartementencomplex. In een van zijn podcasts waarschuwt hij dat het gevaarlijk is om geen verdieping boven je te hebben omdat je dan hard wordt getroffen door de frequencies. Dus daar willen we z.s.m mee aan de slag.
Het blijft heel moeilijk inderdaad om de boodschap aan anderen over te brengen. Ze kunnen gewoon niet bevatten dat deze technologie echt bestaat en dan ook nog eens op zo'n grote schaal tegen ons wordt gebruikt. We zijn wel erg achterdochtig en extreem bezig zeggen ze dan.
Bedankt dat je ons op de koolstof in honing wijst. Ik heb het hem nog niet horen zeggen of misschien het langs me heengegaan, maar hij praat inderdaad veel over maple syrup. Dan maak ik de mix opnieuw met ahornsiroop, want het werkt echt heel goed.