Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

By Suzanne Maher

https://byebyebluesky.com/former-klm-pilot-and-whistleblower-willem-felderhof-talks-truth-about-geoengineering/

What a fantastic interview with former KLM pilot Willem Felderhof. He is one of the very few pilots with the temerity and bravery to discuss the ongoing weather warfare programs.

In this interview Willem talks about geoengineering, his Green Beret and aviation background and why he will NEVER fly as a passenger again because of illness, Aerotoxic Syndrome and how the air within an airplane contains organophosphates which is a nerve gas agent with the same composition as sarin gas, making ionospheric plasma, how the fuel used by commercial airlines could actually be spreading Chemtrails because the ingredients in JP8 aircraft fuel is classified, and why air fares are now so inexpensive. Willem goes on to discuss expanding consciousness and retaining faith.

A brave and courageous man, we need more like him.

Willem’s website;

http://www.dutchanarchy.com/

Cleanse/Extraction with Salt + Turpentine

Reactie op deze video:
I watched this yesterday for the first time,, about an hour later my son came down complaining his ear was stopped up and couldn't hear. I told him I just watched something we can try,, I didn't have turpentine so I used Rosemary oil. He held it on his ear several times. An hour later I went up and looked in his ear,, the dam broke loose and 'stuff' was slowly oozing out.

Voor mensen die nog redelijk nieuw zijn met de materie nano, hier een al wat ouder artikel met vrij duidelijke uitleg mbt nano uit o.a. vliegtuigen, benzine auto's, vuilverwerking, pesticiden, geo-enginering (chemtrails). Denk hier zelf nog even bij de nano in o.a. voeding, water, drank, supplementen, medicijnen, vaccinaties en je krijgt een vrij helder beeld van wat we dagelijks naar binnen kunnen krijgen.

De video over nanovluchtelingen heb ik jaren geleden al bekeken, maar absoluut nog steeds de moeite waard om te gaan zien.

http://gezondeluchtvooronzekinderen.nl/wat-is-nano/

http://gezondeluchtvooronzekinderen.nl/frequenties-straling/

http://gezondeluchtvooronzekinderen.nl/nanovluchtelingen/

Ben, ik heb zojuist de door jou genoemde podcast beluisterd. Prima te volgen. Eigenlijk vertelt Tony weinig nieuws als je je al wat hebt ingelezen op het gebied van straling, GMO, DNA-manipulatie. Hij stipt de highlights aan, waarschuwt en nodigt uit tot verdieping. Belangrijkste boodschap: beheersing van de mensheid met een verschuiving naar DNA niveau. Moeilijk te bevatten nog.

Dit forum heeft me al op veel vlakken de ogen geopend, ik ben naar veel zaken anders gaan kijken. Tony is denk ik een waardevolle aanvulling hierop. Een voorbeeld: Tony spreekt ook over het verval van mannelijke en vrouwelijke lichaamskenmerken en karakter. Ik loop tegen de 40 en zie zelfs al een duidelijk verschil tussen mijn generatie en die daaronder. Wat gaat het snel!

Er is bij mij een soort strijd gaande: aan de ene kant wil ik m’n wereldbeeld en gevoel niet op een negatieve manier laten beïnvloeden door wat er gaande is, aan de andere kant kan ik het ook niet laten om mezelf in bescherming te nemen en daarom willen weten wat er gaande is. Naast dat het gewoon interessante materie is, het gaat tenslotte over jezelf (altijd interessant :)), je gezondheid en je toekomst. Dit forum blijft daarom trekken aan me!

Met m’n voedingspatroon ben ik inmiddels aardig geland, grote verschuivingen daarbinnen zullen niet meer plaatsvinden. De aandacht komt dan inderdaad te liggen op hoe zo schoon mogelijk te voeden en je lichaam bestand te maken tegen onvermijdbare schadelijke invloeden. Genoeg leesvoer in het verschiet!

Is er trouwens iemand van jullie in het bezit of bekend met de werking van piramides? Ik heb onlangs een lezing hierover bijgewoond en zelf de uitwerking van een piramide ervaren. Direct na het plaatsnemen in een piramide komt er een zwaarte en kalmte in je lijf, erg lekker. Het leek me wel een betaalbare optie om overbodige straling buiten de deur te houden.

Jupiter, het eerste gedeelte van je bericht was bij mij door een overlapping van het vorige bericht niet zichtbaar. Weet niet of dit ook bij anderen zo is, maar plaats het voor de zekerheid hier nog maar even.

''Ben, ik heb zojuist de door jou genoemde podcast beluisterd. Prima te volgen. Eigenlijk vertelt Tony weinig nieuws als je je al wat hebt ingelezen op het gebied van straling, GMO, DNA-manipulatie. Hij stipt de highlights aan, waarschuwt en nodigt uit tot verdieping. Belangrijkste boodschap: beheersing van de mensheid met een verschuiving naar DNA niveau. Moeilijk te bevatten nog.

Dit forum heeft me al op veel vlakken de ogen geopend, ik ben naar veel zaken anders gaan kijken. Tony is denk ik een waardevolle aanvulling hierop. Een voorbeeld: Tony spreekt ook over het verval van mannelijke en vrouwelijke lichaamskenmerken en karakter. Ik loop tegen de 40 en zie zelfs al een duidelijk verschil tussen mijn generatie en die daaronder. Wat gaat het snel!''

Goed om te horen dat je deze podcast prima hebt weten te volgen. Ik had wel zo'n beetje het idee dat je ernaar zou gaan luisteren.
Je verwoord het hierbij goed dat hij in principe weinig nieuws vertelt, mocht je voldoende zijn ingelezen op het gebied van straling, GMO, DNA-manipulatie (veroorzaakt dus door de nanotechnologie). Omdat hij tot op heden elke week wel een podcast verzorgd, is het natuurlijk onmogelijk om met alleen maar nieuwe zaken te komen. Zelf vind ik dat niet zo erg, want het herhalen van zaken die er tot doen is naar mijn idee alleen maar goed. Mijn gevoel zegt dat hij wel goede intenties heeft met zijn berichtgeving en waarschuwingen, of je het er nu wel of niet (volledig) mee eens bent.
Het is inderdaad nog moeilijk te bevatten, mocht deze ontwikkeling niet gaan stoppen. Tony is zich ook heel goed bewust van wat zich nu afspeelt met o.a. Trump, maar is niet de persoon om een afwachtende houding aan te gaan nemen en er op te hopen dat het maar vanzelf allemaal goed gaat komen. Zelf steek ik namelijk ook zo in elkaar en uiteindelijk zullen de mensen het zelf moeten gaan doen. Maar zoals je al zei, genoeg in het verschiet.
Voor mij is nu sinds ongeveer ruim een jaar dat deze materie steeds interessanter is geworden en ben me er dus steeds meer in gaan verdiepen. De in mijn ogen enorme kennis die Tony er over heeft, is nog voor mij te ver gegrepen, maar ben al lang blij dat ik het nu in grote lijnen redelijk goed kan volgen en begrijpen. Ik wil dus om dezelfde reden als jij ook weten op zo'n breed mogelijke manier wat er echt gaande is in deze wereld.
Ik heb zelf nog niet de ervaring mee mogen maken om onder zo'n piramide te zitten, maar het heeft ook wel eens mijn interesse gehad. Ik was toen aan het kijken of er een koperen versie bestond, daar bv MDF mij niet echt aanstaat. Maar in de loop van de tijd is die interesse toch weer gaan verwateren. Of zo'n piramide werkelijk alle straling buiten de deur weet te houden, durf ik niet te zeggen, maar met metingen is dit natuurlijk goed na te gaan.
Tony is ook op allerlei manieren bezig om de stralingen buiten de deur te houden en zich te beschermen. In ieder geval vind ik het goed dat hij deze kennis zo goed als mogelijk probeert te delen.

Ik ben van plan een kleine versie met koperen kap te bestellen voor in de slaapkamer, aangezien we alleen op die plek wat 4G ontvangst hebben. In de rest van het huis is m'n mobiel zo goed als onbruikbaar door een slecht 4g bereik. Waar ik dan weer blij mee ben.

Als hij is geplaatst, dan zal ik mijn ervaring hier delen. Voor de prijs hoef ik het iig niet te laten. Ik hoor van anderen positieve verhalen over een langere en diepere nachtrust met een piramide onder het bed. Goed uitlijnen is hierbij wel belangrijk.

Hi Ben,

Ik zag daarstraks een filmpje voorbij komen op fb en eigenlijk moest ik meteen aan dit topic denken. Omdat jij vaak Posts plaatst over producten waar Tony P niet enthousiast over is. Zo ook supplementen zoals kiezelaarde etc. Ik heb er inmiddels een theorie over na dit filmpje. Je zei van de week dat Tony P een nano vergiftiging heeft gehad en dat ie daardoor mogelijk slecht uit ziet. Ik daag nu jou uit om dit filmpje te bekijken. Ook al is dit een filmpje van een voor mij favoriete dierenarts waar mijn katten ook in behandeling zijn. In dit geval Erwin Geintenbeek. Oa als ik kijk naar post 208420 uit dit topic is voor mij de link wel gelegd. Denk je niet dat het heel goed zou kunnen dat Tony P een plotselinge DNA verandering heeft gehad waardoor hij dit soort producten dus af zweert? Dan ligt het niet aan de kiezelaarde of wat ook. Maar aan het feit dat hij het niet verdragen kan?
Als dit voor dieren zo is, dan ook voor mensen.

https://www.facebook.com/1851947617/posts/10209208905700344/

Binc,
Ik heb niet niet direct het idee dat toen een mogelijke DNA verandering heeft te maken met de producten waar hij nu kritisch over is. Maar ik ben zeker bereid om naar deze video te gaan kijken (of dit in het weekend lukt weet ik nog niet). Het probleem is wel dat ik zelf niet op faceboek kan inloggen, dus dat zou dan moeten gaan via een andere link. Mocht het onderwerp waar jij het nu over hebt zich rond een bepaalde tijdstip in deze video afspelen, laat me dit dan ook even weten, zodat ik dan eventueel niet de gehele video hoef te gaan beluisteren.
Ik kan het in ieder geval waarderen dat je met een eigen theorie hierover komt.

Interessante link Jupiter, met die koperen kap zien ze er ook nog eens goed uit en ook handig dat je ze in verschillende modellen kan bestellen (voor eventueel ook onder het bed, indien mogelijk). Ik ben in ieder geval reuze benieuwd naar je ervaring mocht je er één aangeschaft hebben. Heb je al een idee welke het qua maat of model gaat worden? Ik kreeg eerst de indruk dat je oren had naar een hele grote, waar je bed onder zou kunnen komen te staan :-)

Dat zou helemaal fantastisch zijn :)
Maar nee, een kleintje onder of naast het bed gaat net lukken qua ruimte. Misschien ooit in de toekomst een grote in de tuin: hangmat erin en begroeid met rozen.

Dat zou fantastisch zijn :)
Maar nee, een klein formaat zou net onder of naast het bed passen. Misschien in de toekomst een grote in de tuin: hangmat erin en begroeid met rozen.

Ik zal later proberen of ik het in YouTube kan krijgen. Heb nu zelf ook geen tijd. Moet klussen!

Mocht het onderwerp waar jij het nu over hebt zich rond een bepaalde tijdstip in deze video afspelen, laat me dit dan ook even weten, zodat ik dan eventueel niet de gehele video hoef te gaan beluisteren.

Het is geen video van uren. Paar minuten. En het is aan te raden helemaal te kijken.

Misschien nog een leuke toevoeging, Erwin is voornamelijk dierenarts. Maar hij behandeld ook mensen op dezelfde manier als dieren. Dus niet dat je denkt dat zijn kennis enkel en alleen gebaseerd is op dieren. Dat is namelijk niet het geval.

Zeker een interessante korte video van Erwin waarbij ik denk dat zijn kennis ook absoluut verder reikt dan menig ander dierenarts. Zelf zie ik niet de link of krijg hierbij het idee dat een mogelijke 'plotselinge' DNA verandering bij Tony de oorzaak is dat hij bepaalde producten of stoffen dus af zweert. Dit ook gezien de vele documentatie die hij over deze materie geplaatst heeft en dus zeker niet alleen betrekking heeft op hem.
Heb je deze Erwin ook wel eens horen spreken over mogelijke nanovergiftiging en dat dit net zo als bij mensen veelal de oorzaak kan zijn van ontstane ziekten bij dieren? Tony doet dit namelijk wel en heeft het in zijn podcasts dus ook met enig regelmaat over hoe o.a. huisdieren hiervan de dupe zijn. Uiteraard is dat droog en blikvoer hier ook zeker een onderdeel van. Mocht Erwin ook over de nano materie durven te spreken, dan zou ik pas echt respect gaan krijgen voor deze man.

In de volgende podcast vanaf ca. 27:00 spreekt Tony ook een klein gedeelte over hoe hij zijn nanovergiftiging zelf ervaren heeft en dat hij zelfs ook dacht dat hij met de ziekte van Lyme te maken had. Mocht je iets verder door gaan luisteren, dan komt ook ten sprake waarom bv. vrouwen over het algemeen zo onzeker zijn over hun uiterlijk etc en bv. mannen zie vaak zorgen maken over hun baan, financien etc. Mocht je behoefte hebben om de gehele podcast te gaan beluisteren, dan kun je bij jezelf meer vragen gaan stellen of de gedachten die we over zaken en dingen hebben, wel werkelijk onze eigen gedachten nog zijn. Ook legt hij uit dat als mensen behoorlijk ziek zijn en daarbij een gedachte in hun hoofd ontstaat dat je geen oplossing meer ziet en het liefst wil gaan opgeven, hier juist niet aan moet gaan toegeven. Probeer na zijn informatie o.a. ook eens de link eens te leggen, waarom er zoveel mensen bij het opstaan al enorm opzien tegen de dag en waarom een groot deel van de bevolking te maken krijgen van een vorm van depressie.

Giving Vitamin B2 or black pepper to dogs for flea prevention.
Carol’s dog developed mange after feeding it highest costing grain-free dry dog food. Dogs are carnivores & need meat. Don’t feed dogs & cats a dry food. Give minerals, saturated fats, aloe, lard. Sulfur & MSM helps hair.

remedy for pet with fluorene: collagen mixed with soft egg
protect dna: soft boil egg and collagen removes nanodust

pets being afflicted; nano out of Susan's pet; avoid feeding the pets with anything containing grain, like rice, corn, soy, sugars; pets suscepetible to the same autoimmune disorders as well as cancers; accelerated aging just like it does to people

https://byebyebluesky.com/nano-technology-in-us-our-pets-and-our-food-stuffs-genetic-manipulation-on-a-planetary-scale/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan