Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Ard kwam aanzetten met de reuzengraven en ik moest toen aan de Anunnaki denken.Komt dit van Ard Pisa? Ard praat en ik begin een beetje moe te worden van de disinfo die Jorna Luka naar buiten brengt.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ard kwam aanzetten met de reuzengraven en ik moest toen aan de Anunnaki denken.Komt dit van Ard Pisa? Ard praat en ik begin een beetje moe te worden van de disinfo die Jorna Luka naar buiten brengt.
Mike
Nog niet moe, zeker niet, maar Messing slaat hier wel volledig de plank mis mbt tot Elon MuskVoor wie nog niet Messing-moe is:
Dat vraag ik mij ook afWaarom neemt iemand die Jorn nog serieus?
Mike
Eenieder die iets toevoegt aan de ontwaking van de mensen, voegt volgens mij iets wezenlijks toe. Dit kan op meerdere manieren. Jorn is nog een hele jonge vent en ik vind dat hij het al heel goed doet. Dat niet elke gast een toevoeging is, is een ander feit. Maar ik weet ook nog dat hij ook Reiner Fuellmich heeft geïnterviewd en Baudet en Gideon en ook nog andere interessante gasten had.Dat vraag ik mij ook af
Dank je voor je reactie en fijn dat je het kan toegeven.Op zich heb je daar een punt en ik geef toe dat ik soms te snel klaarsta met mijn oordeel (leerpuntje voor mij). Maar het kan je toch niet ontgaan zijn dat Jorn echt de verkeerde kant op aan het gaan is, of wel? Bewust of onbewust meedoen aan verspreiding van disinfo d.m.v. dwaalsporen helpt de beweging niet maar hindert deze. Frans Heslinga is de nieuwe Martijn van Staveren. En jawel, net als destijds tuinen er weer hordes VROUWEN in het gezwets van deze gast. Wat Jorn zelf betreft, deze is jong, naief en gedreven door een te dik ego, zoals ik eerder al schreef. Zo goed als hij begon, zo belabberd zijn zijn uitzendingen nu.
Mike