Trump 2024

Assange vrij. Podesta emails. Seth Rich.

Hillary vervangt Biden. Assange spreekt zich uit over SR en Podesta. Arrestatie Hillary 31 oktober.

Mike
Hillary zouden ze toch alleen president willen maken omdat het dan een symbolische functie vervult voor de elite? "The future is female" spirit cooking witch als president.

Zij heeft al eens verloren van Trump en al die impopulariteit veroorzaakt door Biden kleeft ook aan haar.

Big Mike daarintegen is wel populair.
 
Ik denk dat het met hierarchie binnen hun satanische religie te maken heeft. Hillary is een soort hogepriesteres. Zij moet en zal de klus afmaken voor [HEN]. Dat is althans mijn inschattimg.

Mike
 
Ik denk dat het met hierarchie binnen hun satanische religie te maken heeft. Hillary is een soort hogepriesteres. Zij moet en zal de klus afmaken voor [HEN]. Dat is althans mijn inschattimg.

Mike
Dat bedoelde ik. Dan staat hun religie hen in de weg. Ze kunnen beter Big Mike of een of andere Hollywoodster naar voren schuiven als ze echt het presidentschap willen.
 
These people are stupid. De definitie van het Kwaad is het opleggen van je wil aan anderen. Ze wanen zich onoverwinnelijk, je ziet dat ook in Israel. Het komt niet in hen dat het anders kan lopen dan zij willen.

Mike
 

Als Trump het zegt is de kans groot.

Jensen zij laatst in een aflevering dat ze op een zalvende manier afscheid gaan nemen van Biden in de media.

Er zijn ook theorieën die luiden dat ze het toch met Biden gaan proberen. Ik weet niet waar deze op gebaseerd zijn.
 
De NOS

Cool! Wanneer de waarheid over de fraude van de verkiezingen door de Biden maffia naar buiten komt en blijkt dat zijn handelingen onofficieel waren, de verantwoordelijken voor alle onofficiële handelingen een ticket naar de gevangenis mogen krijgen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.979
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan