Trump 2024

Biden wordt nu dus definitief ingewisseld? Eerder hoorde ik sommige bronnen zeggen dat het niet mogelijk zou zijn om dat op korte termijn te doen.

Ik ben benieuwd wie zijn opvolger wordt. Toch Big Mike?

Door dit debat kan heel Amerika zien dat hij cognitief niet meer in orde is en het wekt ook sympathie als hij vanwege ziekte uitvalt.
 
Laatst bewerkt:
De NOS

Obama, Pelosi scharen zich achter Biden, NY Times roept op tot vertrek


Democratische prominenten scharen zich achter president Biden, ondanks diens rampzalige debat met Donald Trump deze week. Oud-president Obama, oud-Huisvoorzitter Pelosi, oud-presidentskandidaat Clinton en anderen zien niets in de oproep aan Biden om uit de race te stappen.

Dorothé
 
Biden wordt nu dus definitief ingewisseld? Eerder hoorde ik sommige bronnen zeggen dat het niet mogelijk zou zijn om dat op korte termijn te doen.

Ik ben benieuwd wie zijn opvolger wordt. Toch Big Mike?

Door dit debat kan heel Amerika zien dat hij cognitief niet meer in orde is en het wekt ook sympathie als hij vanwege ziekte uitvalt.
Ben daar nog niet zo zeker van dat ie opzij gezet zal worden.
 
Q: How do you sneak one in?

Reken maar dat-ie het veld moet ruimen!

Mike
Als de white hats in controle zijn, kunnen ze hem daar houden en zo wint Trump.

Als ze hem uitrangeren, wie dan ? Newson, Gretchen ? Of toch Hilary om zodoende nog meer vuile was openbaar te maken en ook zeker winnen ?
 
Assange vrij. Podesta emails. Seth Rich.

Hillary vervangt Biden. Assange spreekt zich uit over SR en Podesta. Arrestatie Hillary 31 oktober.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.991
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan