Trump 2024



Er werd ons verteld dat Lee Harvey Oswald alleen handelde – dat was een leugen.

Er werd ons verteld dat Sirhan Sirhan alleen handelde – dat was een leugen.

Er werd ons verteld dat James Earl Ray alleen handelde – dat was een leugen.

Nu wordt ons verteld dat Thomas Matthew Crooks alleen handelde.

Geloof je ze? Dit is waarom je dat niet zou moeten doen.

De moordaanslag op Trump riekt naar vals spel, en de wereld kan het ruiken.

Dr. Chris Martenson heeft onlangs “een ijzersterk audiobewijs gepresenteerd dat er TEN MINSTE TWEE schutters waren die zich op Trump en de menigte richtten.”

Dit is niet langer een marginale ‘samenzweringstheorie’, omdat zelfs CNN de aanwezigheid van geweervuur van drie verschillende wapens heeft erkend: drie schoten van Crooks (A), één van de countersniper (C) en vijf van het mysterieuze ‘Wapen B’.

Bekijk deze negen minuten durende video waarin Dr. Martenson het audiobewijs nauwgezet opsplitst. Het volgende is een samenvatting van de bevindingen van Dr. Martenson:

• Er werden minstens twee duidelijk verschillende [onvriendelijke] wapens afgevuurd.

• De eerste drie schoten waren verder weg dan de wapens die de volgende 5-7 schoten afvuurden.

• Sonische cracks vertellen ons dat ze ook op aanwijzing van Trump en het publiek werden afgevuurd (en bijvoorbeeld geen boeven uitschakelden).

• Dit betekent dat het “lone shooter”-verhaal 100% vals is.

Als zodanig concludeert Dr. Martenson: “Dit vertelt ons dus dat dit een volledige operatie was.”

“Dit zijn de vragen die gesteld moeten worden. Ik vrees voor mijn veiligheid en die van alle anderen als ik met dit soort dingen naar buiten kom, want één ding weten we: ze houden niet van losse eindjes in deze verhalen. Maar man, ze hebben deze operatie heel slecht verpest. Degene die er de leiding over had, drijft waarschijnlijk al in een rivier. Ik weet niet wat er met hen gaat gebeuren, want ze hebben deze operatie echt verprutst.”

Volg @VigilantFox 🦊
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan