Trump

Goed filmpje Mike, ik zie al weer een melkertbaan ontstaan: koeienscheten tellen ;-)

Hij is ook skeptisch richting Trump. Voor mij is de eerste test of Trump deugt de Dakota Access Pipeline. Als hij dat doordrukt, kan hij niet volhouden een president te zijn voor ALLE Amerikanen. En al helemaal niet voor de OORSPRONKELIJKE! Bovendien kunnen de Sioux-indianen rekenen op de steun van een groep van RUIM 2000 veteranen, aan wie Trump juist zijn steun heeft betuigd!

Mike

Tucker Carlson van Fox News is de laatste tijd goed op dreef! Ik plaatste al een filmpje van hem in de feminisme-topic, waarin hij de vloer aanveegt met een vrouw die Trump vergelijkt met Hitler, en nu onderstaand filmpje waarin hij gehakt maakt van een politicus die doodleuk beweert dat Poetin de Amerikaanse verkiezingen zou hebben beinvloed d.m.v. hackers:

Klasse!

Mike

Trump-haters die tegen hem demonstreren kunnen geen enkele eenvoudige vraag beantwoorden:

Ze kunnen alleen maar cliches spuien en elkaar daarin napraten. Dit is de 'loony left' en hun emotionele identiteitspolitiek is definitief voorbij!

Mike

Trump maakt een eind aan blanco cheques voor Boeing:

http://www.conspiracydiscovery.info...g-airforce-one-contract-no-more-blank-checks/

Maar dat is gewoon stoer. Wat pas echt telt is dat hij dreigt een streep te zetten door het veel te dure JSF-project:

http://www.conspiracydiscovery.info...-now-trump-strikes-a-blow-to-lockheed-martin/

Dit is wat ik in deze post hierover schrijf:

The F-35 Joint Strike Fighter is a major component of the PNAC (Project for a New Amerian Century) post-9/11 global plan. In the Netherlands, Pim Fortuyn was murdered a few days before he was to win the 2002 elections for opposing the JSF project, in which the Netherlands have a financial stake as well. Trump is now doing the same – and he’s set to lead the country that initiated this project. This is a huge blow to the military-industrial complex and the last president to do so was JFK!

Mike

Nu we het toch over Trump en Rusland hebben, hebben jullie deze sukkel al tekeer zien gaan over Trumps vermeende verraad van Amerika richting Rusland?

Mike

Links Hollywood doet een laatste wanhoopspoging om Trump uit te sluiten van het presidentschap:

Mike

Het is echt oorlog. Eerst demonstraties, daarna doodsbedreigingen aan het adres van kiesmannen en Trump zelf, daarna die belachelijke hertellingen, daarna het uitrollen van het 'nepnieuws'scenario en nu trekken ze aan het dode paard van de 'Russische inmenging' in de verkiezingen. De linkse elite laat zich nu wel echt kennen als een stelletje slechte verliezers voor wie geen smerige truc teveel is om hun kaartenhuis te behoeden voor instorting.

Mocht je nog twijfelen of Trump al of niet tot het estrablishment behoort, dan is volgens mij inmiddels wel duidelijk dat ze werkelijk doodsbang voor hem zijn! Misschien is dit ook wel de reden waarom hij zoveel ex-generaals in zijn kabinet heeft, zodat er een militaire coup kan plaatsvinden om de Amerikaanse republiek te redden mocht Trump 'toevallig' komen te overlijden!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan