Trump

Owen Shroyer legt opnieuw uit dat het 99-pagina tellende rapport van Infowars weliswaar niet het bewuste memo is van Devin Nunes, maar dat het allereerst aantoont dat niet meer te ontkennen valt dat er een memo is en daarnaast dat het Nunes-memo officieel alles wat Infowars al een jaar lang bericht zal bevestigen:

Alex Jones stelt opnieuw de vraag waarom als zijn rapport oud zou zijn er nooit eerder over bericht is. Jack Posobiec heeft bronnen die hem al het e.e.a. hebben ingefluisterd over wat er in het Nunes-memo staat:

Mike

YES!!! Sessions gaat die verraderlijke burgemeesters van 'sanctuary cities' aanpakken!

Nu in NL ook nog die linkse en meestal VROUWELIJKE burgemeesters die bed-, bad-en broodregelingen aanbieden TEGEN DE WET IN aanpakken!

Mike

NHdITbV.jpg

Mike

Als wetenschapper grasduin ik met enige regelmaat in het toonaangevend wetenschappelijk tijdschrift Nature, en zojuist heeft Nature (weer eens) een tendentieus artikeltje geplaatst over de boze slechte enge Donald Trump, die de wetenschap de nek om zou draaien. Dit is niet de eerste keer, en als wetenschapper walg ik van de subjectiviteit die op een respectabel wetenschappelijk platform als Nature weer uitgebraakt wordt. De aangedragen argumenten zijn niet alleen hopeloos subjectief, ze hebben vaak geen klap met wetenschapsbeleid te maken.

https://www.geenstijl.nl/5140393/re...oet-onwetenschappelijk-gal-spuwen-over-trump/

Het gaat om dit artikel:

https://www.nature.com/articles/d41586-018-01001-9

Mike

Verraders John Legend, Cher, Snoop Dogg, Cardi B, DJ Khaled en Hilldog lezen voor uit het roddelboek van Michael Wolff:

Het vliegtuig naar Japan waarin John Legend en zijn volkomen gestoorde vrouw Chrissy Teigen zaten werd op 27 december teruggeleid naar het vliegveld van LA, dus John Legend heeft nog een appeltje te schillen met Trump. Was het letterlij een vlucht? Snoop Dogg had vrij kort na de beediging van Trump een videoclip uit, waarin hij een pistool tegen het hoofd van Trump houdt. Hilldog koestert om overduidelijke redenen nog de nodige wrok tegen Trump.
Waarom de andere 'artiesten' hieraan meededen is mij niet meteen duidelijk, ik had eerder Eminem verwacht.

Ondertussen moet toch het #MeToo-effect gaan intreden van 'overkill'. Het ligt er nu zo duimendik bovenop dat dit een georchestreerde campagne is dat de massa hier eindelijk eens genoeg van zou moeten krijgen. Maar de Oscars komen nog, dus het zal nog wel een tijdje doorgaan. Geeft niet, de ontknoping komt zeer spoedig, zie de QAnon-posts!

Mike

#opendebeerput Amerika gaat de memo openbaren. Vandaag wordt er geschiedenis geschreven!

De Wereldwijde Beerput van de NWO de Nieuwe Wereld Orde gaat zich aan de wereld openbaren. Dit worden uren, dagen, maanden en jaren waar velen onder ons op zaten te wachten. Zou het nog ooit gaan gebeuren of zou de wereld ten onder gaan aan verraad, moord en doodslag en de zo graag gewenste derde wereldoorlog? Dat was onze vrees, Nee Dus! #opendebeerput

http://www.gedachtenvoer.nl/page/opendebeerput.html

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan