Trump

Wow wat is dit leuk 'wakker' worden!
Henk ik heb je artikel op mijn sociale media gedeeld.
Want als je wakker wordt, moet je 'opstaan' :-).

Vannacht CNN opgezet nadat ik dat bericht van RT, die hier dus wel over berichten, had ontvangen via hun app op mijn telefoon. Geen woord over deze stemming van het House Intel Committee! vanochtend BBC Breakfast, NOS Jounaal en RTL Nieuws bekeken. Geen woord hierover! Ze proberen het wanhopig nog stil te houden, maar zoals Henk al schrijft: de beerput gaat hoe dan ook open. Vannacht om 3u Nederlandse tijd Trumps State of the Union, dat wordt smullen! Naar verwachting morgen of overmorgen zal Trump de inhoud van dit memo openbaar maken aan het Amerikaanse publiek. De media kan er dan niet meer omheen, the storm is coming!

Mike

Nadat een vertrouwelijk alarmerend rapport aan het congres werd gestuurd over laatstgenoemde coup werd het de heer McCabe te heet onder te voeten, ook omdat deze memo waarschijnlijk deze week openbaar gemaakt wordt.

De vraag is of deze wanhoopspoging om de pensioendatum te halen, gaat lukken. President Trump kennende zal McCabe voor deze datum een gepeperde ontslagbrief krijgen met vervolgens een strafrechtelijk onderzoek en jailtime.

https://ejbron.wordpress.com/2018/01/29/een-grote-rat-verlaat-het-zinkende-schip-andrew-mccabe-treedt-af/

Mike

Het “verbruinen van de Verenigde Staten” zal niet kunnen worden gestopt – en “diversiteit is onze kracht”. Dit schrijft Hollywood-profiel Rob Reiner op Twitter.

https://fenixx.org/2018/01/30/hollywood-profiel-het-doel-is-de-verenigde-staten-te-verbruinen/

Reiner is de stem van een fossiel, het is game over voor zijn soort.

Mike

De Verenigde Staten hebben de toelatingseisen voor vluchtelingen uit elf zogenaamde risicolanden verder aangescherpt. Vluchtelingen uit bepaalde landen worden onderworpen aan aanvullende screeningsmaatregelen, zei het Amerikaanse ministerie voor Binnenlandse Veiligheid maandag.

https://fenixx.org/2018/01/30/trump-trekt-teugels-immigratie-verder-aan/

Extreme vetting, YES!

Mike

Speciaal sneeuwvlokje doet huiliehuilie - wat moet er van deze generatie terechtkomen?

Geweldig om een SYRIER aan de kant van Trump te zien staan!

Mike

update #opendebeerput

Vanochtend ben ik vroeg opgestaan om het nieuws te volgen en daar eventueel een stukje over te schrijven. Zoals eigenlijk verwacht was er inderdaad groot nieuws uit Amerika. Zie de FOX news video. CNN aan de andere kant vinden het zeer gevaarlijke tijden met de “gek” in het witte huis, ze moeten wel denk ik dan, ten onder gaan ze in ieder geval met 4 nominaties in de fake news top 10.

De Nederlandse media zwijgen als het graf. Sommige media komen met het nieuws dat er weer een nieuws politieke ster is opgestaan met Joe Kennedy. Maar de laatste hete berichten — waar nog enkele gekookte kikkers proberen te ontsnappen uit de ketel — daar durven de media zich niet aan te branden. NOS, RTL, deTelegraaf, Volkskrant, NRC, Parool, AD, NU, allen zwijgen als het graf over de hoog explosieve situatie in Amerika. Hoog explosief voor de vallende sterren waarover ze al die jaren de loftrompet over hebben afgestoken. Als onafhankelijke media hadden ze nu de loftrompet kunnen verwisselen voor een lofTrumpet. Maar het blijkt maar weer eens dat de MSM media zich te zwaar in de nesten hebben gewerkt dat ze nu niet meer kunnen omschakelen. Het worden benauwde uurtjes in de vergaderkamers, hoe gaan we dit overleven, kunnen we dit nog wel overleven?

Bedenk dat Wierd Duk dit wel op de voet volgt! Maar mag hij een stuk hierover wel publiceren in de Televaag? Wordt hij ook teruggefloten?

Mike

Trump zamelt al geld in voor herverkiezingscampagne
Doneer aan campagne Trump, naam wordt dan getoond tijdens livestream voorlezen State of the Union

http://nieuws.tpo.nl/2018/01/30/trump-zamelt-al-geld-herverkiezing/

Mike

Het zal denk ik snel duidelijk gaan worden wie hier in Nederland (nog) het lef voor heeft?

Zou Joost Karhof dit gehad kunnen hebben?

Zou die fucking rat van een Eelco Bosch van Rosenthal hierbij betrokken zijn? Nu heeft hij ineens die 'scoop' over dat fantasieverhaal over de AIVD en het Russische hackerscollectief Cozy Bear!

Mike

Vannacht (3.00?) zal Trump speeches houden en wat zou het mooi zijn als hij dan met de feiten komt waar we op wachten.
Dan kan de MSM toch niet langer zwijgen. #opendebeerput.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan