Trump

Tweet van James Comey:

Vertaling van QAnon:

JC Tweet Translation:
Special Agent Andrew McCabe stood tall over the last 8 months [DO NOT TALK], when small people [SHEEP] were trying to tear down an institution we all depend on [COVER]. He served with distinction for two decades [WE OWN YOU & YOUR FAMILY]. I wish Andy well [187]. I also wish continued strength for the rest of the FBI [GENERAL THREAT TO OTHERS]. America needs you [ACTIVATE SLEEPER CELLS].
Q

https://8ch.net/greatawakening/index.html

Ze communiceren via Twitter in code uit pure paniek!

Mike

Trump maakt onderdeel uit van een militaire 'counter coup' die hem hebben geselecteerd als hun ideale politieke kandidaat om via democratische weg de Amerikaanse Republiek te redden van de definitieve ondergang:

Recentelijk plaatste ik een filmpje waarin Steve Pieczenik precies hetzelfde zei. In de tweede ambtsperiode van G.W. Bush kwam ik al regelmatig tegen dat topfunctionarissen binnenin het Pentagon absoluut niet blij waren met de civiele leiders (eerst Bush, toen Obama) en een staatsgreep overwogen. In bovenstaand filmpje wordt echter duidelijk gemaakt dat het helemaal terug gaat naar McCarthy en later JFK. De boodschap is duidelijk: ze konden zich een overwinning van Hillary Clinton niet veroorloven, want daarmee was de overname van het 250 jaar oude Amerikaanse vrijheidsexperiment definitief geworden en was de V.S. verworden tot een communistische dictatuur.

Mike

Van dezelfde YouTuber:

Ik vind haar geweldig! In dit filmpje rekent ze meedogenloos af met de 'truthers' die aan doemdenken doen en er heilig van overtuigd zijn dat het net allang gesloten is en dat iedereen onderdeel uitmaakt van een en hetzelfde boosaardige complot, dus ook Trump en Poetin.

In het vorige filmje zegt ze dat als de beerput wordt opengetrokken vanavond of later deze week er binnen de conservatieve YouTubers ook mensen in verzet zullen gaan, ook al krijgen ze nu alles waar ze al die tijd voor gevochten hebben. In mijn optiek is dat omdat als de waarheid echt boven water komt en deze lui niets of niemand meer hebben om zich tegen te verzetten hun hele 'raison d'etre' komt te vervallen - ze ontlenen hun bestaansrecht en hun identiteit aan hun vijand en zijn dus GEBAAT bij het voortbestaan ervan!

Ik moet ook meteen denken aan Arend Zeevat, bij wie ik dezelfde mentaliteit bespeurde (zie ook zijn schrijfsels op Wanttoknow). Ik ben blij dat Henk Mutsaers dit ook bijtijds heeft opgemerkt!

Mike

Net Duitse nieuws bekeken en ze zeiden er nog niets over. Alleen 2 punten, maar niets over de onthullingen.
Ik kan vanavond pas weer kijken op het forum en ben benieuwd hoe de ontwikkelingen zijn.

Dorothé

Donald J. Trump zijn eerste State of the Union
Voor de allereerste keer in mijn leven kwam ik uit bed voor een Amerikaanse politieke gebeurtenis om getuige te zijn van een stukje wereld geschiedenis. Het begon natuurlijk met een bloemlezing van zijn eigen resultaten, en die mogen er zijn. Natuurlijk moest Trump hier zijn eigen palmares oppoetsen, hij werd immers afgeschilderd als de grote gek in de wereld politiek. En het publiek, …. dat smulde ervan. De ene na de andere staande ovatie viel hem ten deel

http://gedachtenvoer.nl/page/Donald-J-Trump-State-of-the-Union.html

Hier de volledige toespraak:

Trump heeft het niet gehad over FISA, maar hij had wel enkele interessante verwijzingen naar 'enemy combatants' (vijandige strijders) en terroristen en Guantamo Bay. Ook was zijn opmerking 'Americans are dreamers too' legendarisch!

Mike

Update 31-01-2018 11.00 uur: Even een rondje langs de kwaliteitskranten van Nederland vanochtend.

Verschillende kranten melden het nieuws dat Guantanamo Bay open bleef als nieuws dit is echter al enkele weken bekend in het alternatieve circuit. Natuurlijk konden we ergens lezen dat de economische successen al in gang waren gezet door voorganger Barack Obama [ja ja, pro Hillary fans AD.nl] En natuurlijk hangt het Rusland schandaal van Trump nog als een zwaard boven het witte huis [daar zit wat in, het Rusland schandaal dat Uranium One heet en waar de namen van Obama en Clinton aan verbonden zijn en waar zeker nog koppen gaan rollen].

Het NRC had het tenminste nog even over "Geef de memo vrij" Jeff Duncan zou bij het verlaten van de zaal tegen Donald Trump gezegd hebben; "Geef de memo nou maar vrij", geregistreerd door een camera. Trump zou gezegd hebben; "Maak je geen zorgen, honderd procent." Volgens de schrijver van het betreffende artikel zou dit de relatie tussen de Democraten en Republikeinen in gevaar brengen, evenals het Rusland-onderzoek van Robert Mueller. [dat gaat hoe dan ook gebeuren deze relaties verstoren. Dat krijg je met zwaar criminele activiteiten binnen de partij.]

Trouw slaat de spijker op zijn kop in de aanhef van het artikel waar ze melden dat het gevaar voor de Amerikaanse eenheid van buitenaf komt door deze zin; "En als ze goed luisterden, begrepen ze hoe ze die toekomst het beste veilig konden stellen: door zich teweer te stellen tegen gevaren van buiten, die soms vlak in de buurt te vinden zijn". [schrijver Bas de Hond bleek via CNN gekeken te hebben wat hem al gelijk een zeer bedenkelijk certificaat geeft] - [het gevaar is echter een zege dat die bende eindelijk opgerold gaat worden

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan