Trump

TPO bericht dat Melania in het wit was gekleed als protest tegen het vele zwart van de Democraten. Zij vertegenwoordige hoop, de tegenpartij wanhoop!

http://politiek.tpo.nl/2018/01/31/trumps-eerste-state-the-union/

Mike

Ik denk dat ik Trumps compromis op het gebied van illegale immigratie door heb! Op papier geeft hij 1.8 miljoen immigranten de kans om genaturaliseerd te worden tot Amerikanen. Voorwaarde is dat ze in Amerika gewerkt of gestudeerd hebben en geen criminele activiteiten hebben ontplooid.

Voor een aantal van deze grote groep betekent dit een unieke kans en je kunt gaan janken over het feit dat dit niet klopt, omdat ze hiermee de legale immigratiewetten succesvol hebben weten te omzeilen, maar dit is een erfenis die Obama heeft gecreeerd en waar je Trump niet de schuld van kan geven.

Tegelijkertijd kun je hiermee wel het kaf van het koren scheiden! Er zal ook een groep zijn die uitsluitend leeft van uitkeringen en zich bovendien schuldig maakt aan allerlei misdrijven. Die kun je dan op basis van dit compromis zonder pardon gevangen zetten of uitzetten. We zullen dan wel zien hoeveel rechtschapen burgers er tussen die 1.8 miljoen zitten.

Bovendien kun je altijd later (nadat de ene na de andere MAGA-politicus in de mid-term verkiezingen in het parlement terechtkomt!) een soort '3 strikes you're out'-regel invoeren bij relatief kleine vergrijpen en onmiddellijke uitzetting bij moord en verkrachting en andere zware vergrijpen. Dat zal uiteindelijk die bijna 2 miljoen wel uitdunnen, waardoor je de goeden overhoudt en de kwaden eruit wiedt!

Het compromis houdt bovendien financiering van de grensmuur en versterkte grensbewaking in, wat verdere illegale immigratie tot een minimum terugbrengt en een terugkeer tot een meritocratisch immigratiebeleid mogelijk maakt. Trump lijkt dus de Democraten met deze deal tegemoet te komen, maar zal er uiteindelijk veel meer uit weten te slepen dan zij! Hardline critici aan de rechterkant zullen moord en brand schreeuwen en spreken van kiezersbedrog, maar dat moet dan maar. Zij snappen niet wat het is om realistische politiek te bedrijven in een systeem waarin je van alle kanten wordt tegengewerkt en schreeuwen vanaf de zijlijn is nu eenmaal een stuk makkelijker.

Mike

Heb de maan ook gezien, ongelooflijk groot.

Hier ook nog iets over de maan van vannacht. Het is wel een heel verhaal. Ik ben er niet helemaal doorgegaan, maar het heeft wel met energie te maken.

https://www.wanttoknow.nl/nieuws/de-totale-maansverduistering-van-31-januari/

Hier staat:

Kernwoorden van deze gebeurtenis zijn: Het volwassen worden van ‘de mondige mens’, censuur, eenwording, de Matrix uit, innerlijke tweelingziel, authenticiteit in de verbinding, autonoom en authentiek zijn

Dorothé

Ik had het tegen mijn ouders verteld en die geloofden mij niet. Nu hoorde ik net dat mijn vader om 3 uur vannacht is opgestaan om de speech te beluisteren en jammer genoeg is er dus niets hiervan aan bod gekomen. Je kunt je voorstellen hoe hij (en mijn moeder) mij uitgelachen hebben. Ik hoop dat ik spoedig anders kan berichten.

Dorothé

Heb ik hem ook al verteld.

Van de ene kant toch wel grappig dat mijn ongelovige vader om 3 uur opgestaan is om toch te gaan kijken. Ik heb hiermee ook wel hartelijk moeten lachen. Mijn ouders hadden vandaag 52 jaar huwelijksdag en dat lachen doet toch wel goed. Zeker omdat mijn moeder nu al 10 maanden met haar leukemie overleefd heeft.
Dus al met al, fijn om te lachen.
Als het dan uit gaat komen, lach ik echter nog harder :-)

Dorothé

Vond net deze site van Mike Adams:
http://trump.news/
Mike, wat zegt jouw (bullshit)radar hierover?

Mike Adams is pro-Trump, dus geen BS.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan