Trump

Racisme en Double Standards... stel je het silhouet van Obama voor op de voorpagina in de vorm van de snor van H. Zie je het al voor je? Er zou schande van worden gesproken.

cool toch, hoe bang ze voor hem zijn. En terecht!
Ik kan er wel om lachen en toen hier de bakker een paar jaar terug een marsepeinen trump met een middelvinger had. Heb ik er direct een stuk van gekocht en aan mijn vader gegeven als kado omdat hij een Trump hater is.
Afijn, dat is de grappige kant. Dat is dus vrijheid van meningsuiting. En dat is wat er wringt, want een gezellige foto was er niet opgekomen vanwege censuur. Dus geen vrijheid van meningsuiting! En vreemd genoeg vinden veel mensen deze vorm van onverdraagzaamheid prima, terwijl ze de facade van Trump een verschrikking vinden. Een 2 maten gevalletje.

T4m3sdana0baq96qcjewczwtyvawq3ai8.jpg
???

Als Trump ergens positief over is zegt dat op zich helemaal niets. Kijk maar hoeveel mensen hij al het graf in geprezen heeft.
Dus ook met de israelkwestie, wacht maar af.

Gister kwam mijn oudste zoon uit school en vertelde: mam, de juf zei vandaag mbt van ons thema over Corona dat Trump een hele gemene man is? We moesten 3 kranten artikelen lezen die allemaal negatief waren over Trump. De juf zei Trump wil alleen vaccins voor Amerika en wil daarom een vaccin fabriek kopen van Duitsland zodat de mensen hem weer zullen kiezen bij de verkiezingen in november.
Ik: weet je nog precies welk artikel dat was? Die heb ik dus even gegoogled. Kwam van nu.nl
Ik zei hem: je weet toch dat wat de juf zegt helemaal niet waar is en dat Trump juist het beste voor heeft met iedereen? Hij: ja ik wilde dat eigenlijk ook zeggen maar heb het toch maar niet gedaan.

Serieus forumleden stoom kwam uit mijn oren! Hoe durven ze 11/12/13 jarigen zo vreselijk te indoctrineren en die juffen die dus duidelijke een politieke kleur hebben! Ik had een email klaar liggen over desinfecteren en vaccin propaganda maar ik ga de email even aanpassen. Jammer dat ze volgende wk weer volledig naar school gaan want tijdens de lockdown had ik goed zicht op de leerstof die ze kregen en scipte ik hetgeen waarmee ik het niet eens was.

Precies! En helaas merendeel is vrouw in het onderwijs, helemaal niet goed voor de jongens. In mijn basisschooltijd hadden we vooral meesters. Alleen op de kleutergroepen stonden juffen.

Omdat de grootste kleuter in het lokaal de juf zelf was. We moeten gewoon het waanidee opgeven dat vrouwen zulke intellectuele genieen zijn.

Mike

The host is Sharyl Attkisson, five-time Emmy Award winner and recipient of the Edward R. Murrow award for investigative reporting. She is backed by a team of award winning journalists.

Ze is voormalig journaliste bij ik dacht CBS toen ze er achter kwam bij het maken van een docu over water vergiftiging dat de cbs top niet geinteresseerd was in de feiten omdat corporate america zich had ingekocht en heeft toen haar ontslag genomen en heeft nu haar eigen onderzoeks kanaal.

http://fullmeasure.news/

Trump krijgt steun van Aartsbisschop Carlo Maria Viganò

Nederlandse vertaling onder de brief.

https://qanonnederland.wordpress.com/2020/06/06/trump-krijgt-steun-van-aartsbisschop-carlo-maria-vigano/

Via fb: Fox & Friends 3 maart 2016: "[Trump] is an outsider. He's not them. He's not part of the club. He's uncontrollable. He hasn't been through the initiation rights." -Newt Gingrich on why the GOP establishment won't support Donald Trump

https://www.facebook.com/watch/?v=1023538161067113

Het plan 06-06-2020 is dus mislukt volgens BF.

Hier een stuk van hem in zn laatste bericht

The forces of light scored a huge victory against the Khazarian Satanists as their long-planned 2020/06/06/.06 offensive was stopped dead in its tracks, multiple sources agree. Instead of massive bloodshed involving armed demonstrators (million man occupation of the white house) and the U.S. military, there was a small, peaceful march against racism. This was because the armed saboteurs and their financial backers were all rounded up before their planned climax of mayhem,

The plan that was stopped, (with or without divine intervention) aimed to use massive bloodshed to replace the Republic of the United States with a draconian totalitarian government. As Rothschild front man George Soros, told Bild Magazine in September 2014:

“I’m going to bring down the U.S. by funding black hate groups. We’ll put them into a mental trap and make them blame white people. The black community is the easiest to manipulate.”

Note: attempts to label this quote as fake appear at the top of internet searches such as “Lead Stories” but NSA sources say it’s real.

Bron: https://benjaminfulford.net/

Hier worden wat dingen gezegd over trump die niet goed zal vallen bij menigeen.

Dont shoot the messenger ...

https://www.youtube.com/watch?time_continue=549&v=AbuEVzLFl8c&feature=emb_logo

Ik vertrouw noch Fullford, noch Steele Idem.

Hoe zit 't met die vrijmetselaarsymbolen op de politie-insignes? Zie

/photo/1

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan