Trump

Tgzpj8peicuacuthpurbiyl6mnlrl9v4c.jpg
De Instagram post van Erik Trump werd verwijderd. Dit is de afbeelding van de Trump ralley met het Q logo erbij.

Lang artikel over oa of Q een spyop is of niet met een verassende uitkomst.

Truth is allways learned - never told !!!

veilofreality.com/2020/06/20/qanon-the-great-awakening-psyop-or-the-real-deal

Het is Vaderdag vandaag en de Trump ralley is bezig. Vader - > father in heaven -> God - it is gonna be Biblical! Wat gaat Trump vandaag onthullen? Gewoon even wat gedachten die ik had maar ik kan er compleet naast zitten. Zie ook de Tweet draad die ik net postte.

Tqhci1v5ip80bc4etet5g2levn0oaj8ma.jpg
Ik weet nog niet waarom, maar Trump heeft de afbeelding op zijn Twitterprofiel gewijzigd. Ik ben benieuwd of dit iets betekent. Let eens op de lichtblauwe kleur van het vliegtuig, deze kleur kwam ik eerder tegen in posts over Kennedy.

Zit het jullie niet dwars dat Trump veel van de dingen die hij de wereld in slingert achteraf afdoet als 'grapje'? Dat hij mensen ontslaat die hem tegenspreken en dat hij zegt dat hij van veel dingen meer af weet dan de geleerden in de wereld (ik weet meer dan de dokters, ik weet ALLES van vrouwen)

Hij zou zo dus hydroxychloroquine slikken maar schijnt ook parkinson te hebben. En zegt dan weer dat desinfectant goed zou zijn om in je aderen te spuiten en dan is het weer een geintje. Dan zegt hij dat ze in Amerika te veel testen en dat dat Amerika niet goed op de lijst zet en dat ze dus minder moeten testen omdat anders niemand meer op zijn bijeenkomsten komt en dan is dat weer een grapje. Een president zou in mijn ogen niet zo veel 'grapjes' moeten maken en zeker niet om zoiets heftigs. Nu hebben weer een aantal uit zijn team corona gekregen. Ik neem Trump, die een heel goede zakenman is maar beslist geen mensen-mens echt niet meer serieus. Hij is een alleenheerser pur sang die geen oog en oor heeft voor het leed in de wereld. Het lijkt wel of hij moedwillig provoceert. Ik zit daar heel erg mee in mijn maag. Hoe is dat voor jullie?

Hej Limboman, of je nu loopt te trollen of niet, jouw reactie is vergelijkbaar met hier beweren dat veganisme gezond is. We weten niet waar te beginnen en kunnen beter gelijk stoppen, tenzij je enig teken geeft voor rede vatbaar te zijn. Lange weg te gaan, veel succes hoe dan ook.

THOUSANDS were inside the BOK Center despite Black Lives Matter goons blocking the entrance.

https://www.thegatewaypundit.com/2020/06/rally-recap-massive-trump-crowds-inside-outside-tulsa-bok-center-6-7-million-online-viewers/

Zit het jullie niet dwars dat Trump veel van de dingen die hij de wereld in slingert achteraf afdoet als ‘grapje’? Dat hij mensen ontslaat die hem tegenspreken en dat hij zegt dat hij van veel dingen meer af weet dan de geleerden in de wereld (ik weet meer dan de dokters, ik weet ALLES van vrouwen)
??? MAFKETEL!

Hoeveel computers en telefoons heeft die Clemence wel niet? Het is een soort diarree - net als je denkt dat het over is komt het in alle hevigheid weer terug!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan