Trump

Mike schreef:

Discussie niet nodig. Amerika laat zien dat het werkt. Criminelen zullen altijd aan wapens kunnen komen, legaal of niet.
Ik kan je gedachten en principes in het algemeen volgen - theoretisch. De stelling dat echter geen discussie nodig is, omdat Amerika laat zien dat het werkt, suggereert wel dat Europa en de Verenigde Staten hetzelfde werken. Is dat zo? Ten eerste zijn ze in de VS gewend aan wapenbezit, wat hier in Europa niet het geval is. En tevens denk ik dat Europa veel meer versplinterd is dan de VS. De wereldoorlogen zijn niet voor niks in Europa begonnen. Te beginnen zouden we dan Verenigd Europa moeten heten om meer samenhorigheid te krijgen, of de grenzen blijvend sluiten, maar denk jij dat dat met Nederland handelsland ooit gaat gebeuren?

Hypothetisch gezien, stel je hebt een vuurwapen op jouw naam, een Roemeen breekt in steelt je wapen en schiet iemand neer, dan is het maar te hopen dat je een goed alibi hebt want die oostblokker zit allang weer thuis.

Beter lezen Mike, want ik schreef al precies wat je zelf ook schrijft, dat er niets van theoretisch overblijft omdat criminelen zich niets van verboden aantrekken. Overigens ben ik voor geen enkel verbod, maar zie wel de zin van regels in, zoals in het verkeer. worden die regels niet opgevolgd, dan mag je eraan herinnerd worden dat je je beter wel aan die regels kunt houden vanwege de veiligheid. In het verkeer is het zo lekker duidelijk, rechts gaat voor, dat schiet wat beter op dan zoek het maar uit, want dan loopt het verkeer vast.

Hypothetisch gezien, stel je hebt een vuurwapen op jouw naam, een Roemeen breekt in steelt je wapen en schiet iemand neer, dan is het maar te hopen dat je een goed alibi hebt want die oostblokker zit allang weer thuis.
Dat is toch niet anders fan wanneer je auto wordt gestolen en de dief iemand dood rijdt? Je doet eenvoudigweg aangifte van de diefstal en bent van alle schuld gezuiverd. Mocht je onderwerp zijn van onderzoek, dan heb je meestal een geldig alibi.
Overigens ben ik voor geen enkel verbod, maar zie wel de zin van regels in, zoals in het verkeer. worden die regels niet opgevolgd, dan mag je eraan herinnerd worden dat je je beter wel aan die regels kunt houden vanwege de veiligheid.
Dat zijn de 'background checks' in Amerika. Mensen met een steafblad of een geschiedenis van mentale problemen mogen geen wapens kopen. Prima regel!

Mike

Ik zie ook steeds meer voordelen in een rechtsgang waarbij een telkens opnieuw samengestelde vrijwillige en onafhankelijke jury een belangrijke rol speelt. Zo komt iemands lot niet in handen van politiek geëngageerde "rechters"

Ik heb me te weinig in Trump verdiept en Q . En ik ga uit van het goed verstand van de forumleden die dit wel al jaren doen. Ik wil dingen gewoon snappen en ook kunnen verbinden die ik tegenkom. En vroeg me af wat de verklaring hiervan is. En ik ga ervan uit dat die er is. Alleen ik weet het dus niet dus iemand? De plaatjes kun je naar rechts scrollen.

https://www.instagram.com/p/CCoUE3UD8MA/?igshid=1q881xlj3nsmt

De bekende disinfo en dwaalsporen over Trump, deze keer uitgezet via Instagram, eigendom van... Facebook. FUCK FACEBOOK! FUCK INSTA! Next!

Mike

Ik op 7 juli:

Ik vermoed dat de regering Trump nog wel met een positieve verrassing gaat komen voor de indianen

Tadaaaaaaaaa!

En geloof me, dit is nog maar het begin!

Mike

@Mike , operation warp speed , er worden wel 30.000 mensen het gevaar ingestuurd Waarschijnlijk  met de dood tot gevolg met het testen van dit COVID vaccin ...

hoi, oké , mensen die in de testfase mee doen krijgen een vergoeding dus , eigen schuld dikke bult waarschijnlijk ... dankjewel Mike .

The Presidential Task Force on Missing and Murdered American Indians and Alaska Natives announced 12 Tribal consultations to occur virtually across the United States in the coming months.

— Shannon (@Avery1776) July 18, 2020
En geloof me, dit is nog maar het begin!

Mike

De kwestie van de native americans is wat mij betreft als een nationaal kanker gezwel dat op eena manier aangepakt moet worden mbt wat er is gebeurt mn in het recente verleden en deze mensen als lowlifes zijn behandeld.

Mijn engels is niet goed genoeg om dat artikel volledig te begrijpen maar afgaande op mike zn commentaar hoop ik van ganse harte dat het recht met hoofdletters voor deze mensen gaat werken.

Om je even snel bij te praten: gedurende de komende maanden zal een speciale, door Trump aangestelde, task force in gesprek gaan met 12 stammen aangaande vermoorde of vermiste native Americans. Ik vermoed dat er een enorme beerput zal worden opengetrokken, die de native Americans zal doen beseffen wie hun vijand werkelijk is. Denk vermiste en vermoorde KINDEREN. Weet je waarom Trump die Dakota Keystone XL oliepijplijn liet doorgaan dwars door Sioux-grondgebied? Precies dat, de aanleg van die pijplijn was een dekmantel voor het voorkomen van ontvoeringen van kinderen uit die reservaten!

Mike

Trump Does The Unthinkable By Liz Crokin

https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=EUEW5sc4JaM&feature=emb_logo

Mike super bedankt voor je korte uitleg 👍👍👍

Dat van die lakota pipeline heb ik nooit begrepen, maar dat zou fantastisch zijn en heb wel eens docus gezien wat er met die kinderen is gebeurt is echt te walgelijk voor woorden.
Justice4all.

@mike, weet jij wat hierachter zit? Hij kreeg op deze foto megaveel negatieve reacties en zijn dochter Ivanka idemdito, die maakt namelijk ook reclame hiervoor. Why?

Ik ben er nog niet achter. Er moet een reden zijn waarom hij Goya onder de aandacht brengt. Zodra ik meer weet kom ik er op terug!

Mike

Op dit moment kom ik niet verder dan:

Er moet nog eem andere reden zijn waarom Donald en Ivanka Trump zich sterk maken voor Goya beans. Wellicht dat Julian's Rum en/of I E T 17 hier nog meer over te vertellen hebben. Ik kijk er morgen naar!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan