Helemaal zeker weten doe je het natuurlijk nooit, maar mijn gevoel zegt dat Elon Musk wellicht een crypto whitehat is (geworden).
Business Insider heeft ooit op hun website de Musk familie een beetje onder de loep genomen.
Zie het volgende artikel.
https://www.businessinsider.com/elon-musk-family-maye-musk-kimbal-musk-grimes-talulah-riley-2020-5?international=true&r=US&IR=T
Vader Errol Musk blijkt nogal een markant man te zijn, met losse handen en een kort lontje.
Tussen de regels door lees je een aantal opvallende zaken. Zo blijkt hij hoog begaafd en al jong zijn ingenieursgraad te hebben gehaald. Verder was Errol actief in smaragd winning. Hier lijkt ook de link met het grote geld te komen.
Een ander markant detail is dat Errol een kind heeft met Jana Bezuidenhout, de dochter van een van zijn ex vrouwen, die hij al vanaf haar 4e levensjaar kent. Inmiddels is de vrouw volwassen, maar des al niet te min schelen ze 42 jaar. Het is denk ik niet vergezocht dat hier ook mogelijke pedofilie alarmbellen gaan rinkelen.
https://www.businessinsider.com/elon-musk-dad-errol-fathered-child-with-stepdaughter-2018-3?international=true&r=US&IR=T
Elon Musk heeft zelf ooit gezegd over zijn vader:
"a terrible human being." "You have no idea about how bad," "Almost every crime you can possibly think of, he has done."
Het schijnt ook dat Elon Musk en vader Errol geen goed contact meer hebben met elkaar.
Moeder Maye Haldeman is Canadees en heeft Errol Musk ontmoet in haar universiteitsjaren. Deze vrouw heeft ook aardig aan de weg getimmerd als fotomodel in de jaren 60, 70 en 80.
Ik denk dat ik op dit forum niet hoef uit te leggen hoe satanisch de modellenwereld is, maar reken maar dat deze vrouw hiermee in aanraking is gekomen. Het is ook wederom een weg naar het grote geld voor deze vrouw geweest.
Een ander noemenswaardige Musk telg is Kimbal Musk, de jongere broer van Elon.
Deze man is een sleutel figuur geweest in het leggen van connecties naar Epstein/Maxwell.
Kimbal zou namelijk ooit een relatie hebben gehad met een van Epsteins "modellen".
Het volgende artikel gaat hier vrij diep op deze connecties in, en ik raad jullie allen aan om dit eens te lezen:
https://patriotssoapbox.com/opinion/jeffrey-epstein-kimbal-musk-who-is-elon-musk-really/
Toch is en blijft Elon Musk een interessante man. Elon lijkt zich namelijk door de jaren heen steeds meer tegen het establishment gekeerd te hebben. Via zijn twitter spreekt hij zich regelmatig openlijk uit tegen diverse [met name linkse] politieke trends die vanuit de media gepusht worden.
Net als de Q army, is Elon Musk behoorlijk ingewijd in de meme internet cultuur, en met grote regelmaat plaatst hij zelf memes die ongemakkelijke waarheden aan het licht brengen, en wederom volledig haaks staan op een MSM gesteld narratief.
Ook heeft hij zich meermaals openlijk uitgesproken tegen de communistische agenda.
Welk land is big tech, en ook communistisch?
In welk land lag de volgens het officiële verhaal de oorsprong van Corona?
Welk land heeft Trump recentelijk economische sancties tegen afgekondigd?
Waarom verwijst Elon Musk via cryptische tweets naar NESARA/GESARA achtige oplossingen?
Waarom was Elon Musk een van de eerste BIG TECH mannen die zich tegen de LockDown maatregelen uitsprak?
Ik denk dat hij uiteindelijk een van de good guys gaat blijken te zijn.