Trump

Over dronken worden gesproken, ik heb besloten alcohol voor een flinke tijd af te zweren. Ik betrapte mezelf erop dat ik te makkelijk te veel ben gaan drinken gedurende de coronacrisis. Ik wil mijn hoofd helder houden voor wat er gaat komen. Alcohol verdooft mijn stress en onrust, maar het is een schijnoplossing.

Mike

Oei, dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd ben je de laatste bij wie ik zoiets had verwacht.
Gelukkig maar niets menselijks is ook mike vreemd :-)

Hou je hoofd koel en blijf web van die rgif zooi mooi moment om het voor eens en altijd te ditchen.

Terug naar trump.

Op de site van ellester staat toch wel een erg op zn minst interessant verhaal over het paard van troje wat later op de regulier site zal staan.

Er staat wel een stuk over dean ryan een vid waarin eea wordt duidelijk gemaakt dat er heel serieuze zaken gebeuren die alles behalve gerustellend zijn.

Tenzij iemand hier zelf een project looking glas ervaring heeft gehad dan mag hij/zij dat nu gaan delen met ons.

https://www.bitchute.com/video/Gy2CqLqbRx3k/

Hi Binc, van welke andere kant bekijk je het hele gebeuren, dat het je wel de keel uithangt maar dat je er niet zoveel last van hebt. Gewoon ff nieuwschierig.

Goeie vraag. Voor mij is het misschien anders dan voor sommige andere forumleden hier. ten eerste, ik heb geen kinderen. Ik heb dan ook niks te maken met scholen of bibliotheken of dat soort zaken waar kinderen naar toe moeten en in aanraking komen met allemaal regeltjes. Ik heb ook geen werkgever waar ik naar toe moet. Het enige wanneer ik geconfronteerd word met deze onzin is de supermarkt. En zelfs die kan ik ontwijken omdat er ook supermarkten zijn die niet mee doen aan deze onzin zoals hier bij mij om de hoek een spar. Verder ben ik vooral heel erg op mezelf en graag alleen, en voor mijn werkzaamheden die ik doe heb ik ook niet echt te maken met al die ellende. Vandaag dan bij de dierenarts waar ik heen moest. Werd mij in een kleine behandelkamer gevraagd of ik op de stoel plaats wil nemen of in het vakje bij de deur vanwege Corona. Ik heb gezegd dat ik geen verschijnselen heb en mijn kat vast wil houden als ie in narcose moet. Nou, eigenlijk kreeg ik als antwoord dat ze er zelf ook niet in gelooft maar dat ze wel de regels moeten benoemen. Ik denk dus dat er veel meer mensen wakker zijn dan wij denken. Daarnaast hoor ik af en toe berichten dat ik bij mezelf denk, nou dat is een mooi bereikt resultaat door die corona. Zoals dat meer werkgevers positief zijn tegenover thuis werken waar ze dat eerder niet ware3n. Wel dankzij Corona. Die mensen zouden wel eens tot rust kunnen komen en meer tijd hebben om te verdiepen in andere zaken mochten ze zelf nog geloven in Corona.

Wat ik wel zat ben is al die nieuwsberichten omtrent dit virus. Er word teveel aandacht aan besteed door de media wat mij betreft en zo blijft het ook in stand. Maar goed, dat is iets waar we allemaal tegenaan lopen. Het lijkt wel of onze berichten de mensen niet bereiken en ondergesneeuwd raken onder de huidige berichtgevingen. Plus dat het gewoon frustrend is dat dat sommige dingen zo voorspelbaar zijn en mensen het dan nog niet zien. Iemand die heilig in. het virus gelooft zegt vandaag dat de Corona weer toegenomen was in Engeland. Heb ik zelf niet mee gekregen. Maar volgens hem doordat er meer vrijheden waren en mensen in kroegen dicht op elkaar stonden. Dus daar zijn de nieuwe gevallen door gekomen. Ik zeg dan dat dit precies de bedoeling was om mensen dat te laten geloven. Dat is hetzelfde als dat gisteren de media stimuleert om naar het strand te gaan. Gisteren weet je dan al dat vandaag diezelfde media zal gaan zeggen dat het te druk is en er mogelijk maatregelen genomen moeten worden. Wedden dat we volgende week weer besmettingen erbij hebben volgens diezelfde media. Vermoedelijk in de provincies waar de stranden zijn en mensen vandaag naar toe gingen. Dat zijn de dingen die bij mij vreten dat mensen dat niet zien.

Tja, verder probeer ik mezelf er wat minder mee bezig te houden want ik word echt moe van dit gezeur en die paniek.

Where your focus go's your energie flows.

Ik zeg hier niets wat al niet bekend is, maar het toepassen is toch een stuk moeilijker.
Iedereen wordt er mee geconfronteerd en dat werkt ook 2 kanten op.

Neem eens een beetje afstand de wereld vergaat niet als je een berichte overslaat en/of overslaat.

Geniet van het weer.

Mee eens Joke. De meest bemoedigende woorden die vandaag op mijn pad kwamen: pijn kan een heel goed wapen zijn. Mits je deze niet richt op jezelf of de verkeerde vijand.

@Binc , begrijp je helemaal , heel de wereld op zijn kop voor een nep virus  en iedereen trapt er bijna blind in! Mooi artikel wat je schreef ...we versterken , ondersteunen en voeden elkaar.

@binc bedankt voor je link naar het artikel over Keltisch zeezout. Het is helaas op dus ik zal snel even wat gaan kopen, dat is beter dan chips.

Ja Assie. Als we maar niet opgeven en de focus op het doel houden. Maar soms is pas op de plaats nodig.

Fijn dat het bemoedigende woorden zijn voor jou Mike. Ik hoop voor iedereen op het forum hier dat het wijze woorden zijn en iedereen er een beetje steun en wijsheid uit kan halen.

Goed plan Alpha! Hopelijk heb je toch een keer genoten met het zondigen van een zak chips. Geen nood aan de man als dat een keer gebeurt denk ik dan maar.

Wow er is veel geschreven sinds gister!

Er is al veel gezegd. Tegen iedereen wil ik zeggen, ben echt zo dankbaar voor dit forum! Zonder jullie maar ook dotcom radio was ik denk ik nu depressief geweest. Dankbaar voor alle info maar ook adviezen en veel wijsheid.

En tegen Mike wil ik zeggen, blijf zeker aan jezelf denken, even pas op de plaats levert je soms veel meer op dan blijven doorknallen. Ook mij werd het vrij recent nog teveel allemaal (migraine) ook privé zware periode en dan al die rot regels overal en bad news. Ik ga tegenwoordig maar de natuur in of naar het strand en voeten in het water om te aarden, de zee geeft mij sowieso veel ontspanning zodat ik weer even mijn hoofd leeg kan maken.

we versterken , ondersteunen en voeden elkaar.

Dat is mijns inziens de taak van n forum.
Je eigen beliefs toetsen aan het grotere geheel beargumenteerd door menigeen om daarmee te toetsen how rock solid ones beliefs zijn.

Inspireren, motiveren, confronteren en uiteindelijk accepteren dat is de essentie wat een goed forum met je kan doen en dat is niet perse het alleen recht van een persoon.
Dit is nu werkelijk wwg1wga.

Goeie video ook in die tweet van Dan Scavino met inspurerende woorden van Trump! Komt allemaal op het juiste moment.

Mike

Goeie video ook in die tweet van Dan Scavino met inspurerende woorden van Trump! Komt allemaal op het juiste moment.

Mike
dat hebben we allemaal hard nodig met een marathon als dit

Tedktwjgwogrzkgs73ggp4jciornqe0m5.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug