Trump

Dank je Mike.

Ja, het zijn weer allemaal suggestieve uitgingen:

Trump oppert

Trump wil mogelijk

Trump zinspeelt

Trump suggereert

Hoe krijgen ze het voor elkaar? Wat hun propagandabaan betreft, moet ik zeggen zijn ze wel vindingrijk en creatief. Ongelooflijk wat een smeerlappen allemaal.

https://www.krapuul.nl/politiek-blog/2749834/trump-zinspeelt-op-uitstel-verkiezingen/
Fascism alert! En dit keer in alle ernst. Donald Trump zinspeelde vanmiddag op Twitter op uitstel van de presidentsverkiezingen in november. Trump staat in de peilingen op een hopeloos lijkende achterstand en zal elk excuus aangrijpen om de verkiezingen af te blazen. Later meer.
Mijn vader wist ook nog te vertellen dat Trump bij verlies gezegd had niet uit het witte huis te vertrekken.

En dan dit:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200729_96043890
Ze gelooft dat seks met demonen ziek maakt en dat er DNA van aliens in vaccins zit. Toch volgt Trump haar advies over een wondermiddel tegen corona

Trump ziet populariteit kelderen: “Niemand heeft me graag”

Trump claimt onterecht: “We hebben de laagste sterftegraad ter wereld”
Je wordt er gewoonweg ziek van. Echte ellendelingen.

Dorothé

@fatsnotbad

Trump wil verkiezingen uitstellen. Trump wil volgens mij gewoon op 3-11 verkiezingen, maar dan wel in-person voting met voter ID. Hoe hij dit nog voor de datum gaat bewerkstelligen weet ik niet.

Het zou kunnen dat hydroxychloroquine de lockdown beëindigd, als het zo trending blijft.

Mijn vader wist ook nog te vertellen dat Trump bij verlies gezegd had niet uit het witte huis te vertrekken.
Mainstream media talking point. Hillary probeerde dit ook in 2016 tijdens een van de debatten. Ze vroeg: als jij verliest, geef je dan ook je verlies toe? Waarop Trump zei: dat weet ik nog niet, ligt eraan of de verkiezingen eerlijk verlopen. Uiteindelijk gaf Hillary op de verkiezingsavond niet haar nederlaag toe. En tot op de dag van vandaag doet ze dat niet.

De Deep State dekt zich nu al in voor hun aanstaande verlies, ze zullen via de media moord en brand gaan schreeuwen dat Trump op frauduleuze wijze heeft gewonnen. De overwinning zal nl. zo verpletterend zijn dat er geschiedenis wordt geschreven en dus moet die Trump wel fraude hebben gepleegd om zijn staatsgreep mogelijk te maken.

Mike

Heb je daar bedenken over, Mike?
Trump zit vol met verrassingen.  Gewoon afwachten, trust the plan. Aan elk miniscuul detail is gedacht, zo goed doortimmerd is dit plan.

Mike

Trump wordt beschuldigd van zaken die voor zijn ambtstermijn ook al aan de orde waren. Bijvoorbeeld werkeloosheid of iets dergelijks. Viruswaanzin wordt beschuldigd van het niet spelen van de pedokaart. Ofwel het niet benoemen of willen oplossen van pedofilie in de regering. Die Micha Kat is al jarenlang bezig met zijn activisme op dit gebied en wat heeft hij zelf aan die “pedoregering” (zoals hij dat zegt) kunnen veranderen? Viruswaanzin is pas een paar maanden bezig, terwijl de corrupte regering al veel langer speelt. Zien jullie de overeenkomst en het verband?

@Binc, ik moet ook schuld bekennen, maar niet op een manier die je waarschijnlijk verwacht. Ik ben de laatste tijd wat ongeduldig en kribbig. Ik hoor zomervakantie te vieren, maar dit voelt niet zo. De reden is dat ook ik niet ongevoelug ben voor deze lockdown, de mondkapjes, de handlotion en de mandjes en karretjes. Het begint me nu allemaal serieus de keel uit te hangen.

Ik dacht in Burgerfront een goede organisatie te hebben om mee samen te werken, zodat ik een gedegen verzet kon bieden. Helaas liep dit stuk op de kwestie Wouter Raatgever vs. Viruswaanzin en de weigering van BF om openlijk afstand te nemen van WR.  Ondertussen had ik in 2 maanden tijd wel bijna 1600 volgers gegenereerd op Twitter en ruim 1500 likes op FB.  Dat is zuur, vootal omdat ik aanvankelijk een volmacht had gekregen voor de social media enijn aanpak duidelijk effectief was.

Nu sta ik weer alleen, story of my life. Ik lijk wel bij niemand echt aansluiting te kunnen vinden, telkens blijkt weer dat mensen toch dusdanige kronkels hebben dat ik uiteindelijk mijzelf los moet koppelen. De enige bij wie ik dit na al die jaren nooit heb ervaren is Henk Mutsaers. En ik zie dit ook niet gebeuren, niet in de nabije en niet in de verre toekomst!

Het is een optelsom voor mij deze zomer: een 5-persoonshuishouden gedurende 5 maanden, waarvan de helft in lockdown, mijn werk als docent en  voor BF en alle drukte en frustratie die daarmee gepaard is gegaan maken dat ik mezelf heb vergaloppeerd en niet voldoende tot rust kom tijdens deze vakantie. En dat reageer ik niet alleen op jou af, Binc, maar ook op anderen. Hiervoor wil ik mijn  oprechte excuses aanbieden.

Mike

maar ook op anderen. Hiervoor wil ik mijn oprechte excuses aanbieden.

Ik reageer niet omdat ik me aangesproken voel. Vergeet niet Mike dat je ontzettend veel werk verzet en daarmee veel mensen inspireert om v d bank te komen en actie te voeren op ieder zijn eigen manier. En wat jij schetst die lockdown, de mondkapjes, de handlotion en de mandjes en karretjes dat is precies waar ik ook tegen aanloop maar bovenal de stugge slaaphouding van de bevolking maar ook het blijven ontkennen v d ernst v d situatie. Ik kan nog wel een en ander opschrijven van de situatie waar we in leven maar dan vertel ik niemand wat nieuws. Nu de Zoom meeting kijken van viruswaanzin.

Dank voor de steunbetuiging, Johnny. En sorry voor de typfouten in mijn bericht, ik lig nu op de bank met de mobiel in mijn hand.

Mike

Wie kijkt naar hoogspringen die weet en ziet dat om hoog te kunnen springen moet je eerst door je knieen en jezelf kleiner maken om grote hoogtes te bereiken..

Geniet van je vacantie mike en neem effe wat gas gerug door dat je lontje steeds korter wordt kan me ook steeds minder hebben van anderen incl. Een wat afwijkende mening dan wel kijk op zaken.

Echter hoop ik van ganse harte dat je jezelf niet te veel isoleert van alle goede initiatieven die gaande zijn en soms moet je wel eens het grotere plaatje zien en daar je bijdrage aan blijven leveren.

Des ondanks dat ook wij wel eens verschillen van mening op bepaalde onderwerpen doe ik je kijk op zaken terdege respecteren en hoop dat je dit nog lang zal doen.

En soms is de beste reactie ...geen reactie.

Keep up the good work.

Ach Mike, ieder zijn reactie. Daarom zijn we toch mens en menselijk. Daar gaat dit gehele forum toch over, over ons mensen, over het vechten voor onze menselijkheid en onze natuur. Dus...

Ik heb het ook soms moeilijk. Ben mijn baan kwijt. Heb heftige discussies met mijn vriend, mijn vriendin spreek ik bijna nooit meer/nog net voor de lockdown gezien dus tel uit je winst, mijn vader wil niet aan de waarheid,...

Ja, soms ligt depressiviteit op de loer en voel ik me machteloos en huil. Weet niet verder. Dan pak ik me weer samen omdat dit forum mij goed doet. Jouw overtuigende manier van spreken doet mij goed. Geduld, geloof, vertrouwen. Ja, ik ga ervoor.

Fijn dat je je hier verontschuldigd hebt, dat toont grote klasse. Anderzijds hoeft dit voor mijn gevoel niet echt zo. Een verklaring is voldoende. Natuurlijk heb ik me ook nooit verkeerd bejegend gevoeld door jou. Dit komt mede door het feit dat ik geen aanstoot geef. Ik hou van rust en daar handel ik naar.

Dus, wat mij betreft...ga zo door en ik wil iedereen aanraden die aanstoot neemt aan uitspraken hier op het forum; lees het twee maal, denk tweemaal en weet hoe jij bent. We hebben je live meegemaakt en dat is altijd heel anders dan hoe een gedrukte tekst weergegeven en ontvangen wordt. Dat is overigens ook NLP. Hoe vat ik iets op, door welke filter komt het in mijn hoofd. NLP is niet per definitie slecht, helemaal niet.Het is een manier om het leven, de mensen en alles om je heen te begrijpen, eigenlijk om de matrix waarin iedereen zit te doorzien. Best wel goed! als dit goed ingezet wordt, helend dus.

Dorothé

We hebben je live meegemaakt en dat is altijd heel anders dan hoe een gedrukte tekst weergegeven en ontvangen wordt

exactly.

We hebben je live meegemaakt en dat is altijd heel anders dan hoe een gedrukte tekst weergegeven en ontvangen wordt.

Als ik het ergens mee eens ben dan is het dit.

Als ik je reacties lees en je hoor bij henk dan is het nauwelijks voor te stellen dat dat een en dezelfde persoon is.

Op de radio een vriendelijke amicale vent die goed en inspirerend zaken kan uitleggen incl alle twijfels die er ook zijn en dan het forum waar je scherp aan de wind kan zeilen wat lang niet altijd vrienden maakt.

Maar toch Mike for president 👍

nou Mike, en eigenlijk voor iedereen hier.. we zitten in een zeer heftige periode waarin we allemaal wel eens uit de bocht kunnen schieten. Het is nogal wat, dat wat we nu meemaken, nog nooit in de geschiedenis zo intens denk ik (ik heb oorlog niet meegemaakt) waar ons slapende volk ons in sleurt door lakse en luie houding wil ik eigenlijk wel zeggen. De overheid profiteert ervan en het lijkt wel of ze per dag kijken hoever ze kunnen gaan. Tis gewoon een spel, maar geen leuk spel.

In de info hier snap ik niet altijd alle Engelstalige tweets (ook met uitdrukkingen e.d.) waardoor ik toch regelmatig beetje de clou mis, juist door die korte teksten denk ik.  En dan ben ik blij dat ik op zondag naar jou en Henk bij Dot.com kan luisteren, waardoor ik mezelf weer opgeladen voel. Vaak luister ik in de auto op dinsdag als ik naar mijn dochter rijdt nog een keer voor als ik iets gemist heb in het verhaal, hahaha. Echt fijn. Dank daarvoor Mike.

En Binc, zoals Dorothé zegt, maak het niet zo persoonlijk. Het gaat niet perse over jou. Wij zijn de 'good guys'. We kunnen prima met elkaar door de bocht. Dat heeft de leuke zaterdagmiddag/avond in onze kantine wel aangetoond.

Jeetje wat een circus , een toneelstuk ,zielig voor Trump dat  hij dit moet meespelen , zeker als je wakker bent En weet dat dit 100 procent nep is ...

@Mike

Frustratie en ongeduld nemen ook bij mij toe. Voelt ook een beetje alsof mijn leven ‘op hold’ staat. Vermoeidheid neemt toe. Vrij en blij is er vanaf.

Er is weinig beweging te krijgen in de massa. Zag gisteren een wielrenner voorbij fietsen met een mondkapje op. Nog net het laatste restje zelfbeheersing van die dag kunnen inzetten om niet hysterisch te gaan schreeuwen en hem van de fiets te rukken.

Ben enorm blij met het forum, jouw inzet en jouw kennis. Nu meer dan ooit!!

@iedereen , ik ben erg blij met dit forum ,gelijkgestemden is erg belangrijk in deze tijd , dit kan een normaal mens niet bevatten wat er allemaal gebeurt ,ik zie mensen rustig doorsudderen in hun leven alsof alles gewoon binnenkort weer het oude wordt , ze gaan gewoon op vakantie en als ik ze wakker probeer te maken ,geen tijd , zal wel loslopen, enz , ik doe alles wat in mijn macht ligt om de mensheid op te  hoogte te brengen van dit duivelse plan , stop vrijwel al mijn vrije tijd in kijken , lezen , volgen , de nieuwe krant bezorgen , en mensen aanspreken als ik ergens ben ,mijn partner en kind merken dat en hebben er wel wat commentaar op, ik voel in mijn hart dat ik dit moet doen,  de meeting die we laatst met elkaar hadden voelde als een warm bad met een enorm positieve energie , moet daar nog vaak aan denken,  ik ben toch blij met deze awakening en meer op de hoogte dan ooit dat we enorm belogen en bedrogen worden, dus factsforum met alle leden , dotcom nieuws , en dotcomcrisis radio , ik ben enorm blij met jullie allemaal ,warme groet Assie. Ps wij denken met ons hoofd , hart en onderbuik , bijzonder hoe we elkaar versterken , maar wel frustrerend dat een groot deel van de mensheid in een diepe hypnose zit ...

Ik merk dat ik er soms ook een beetje doorheen zit. Gisteren een telefoniste van het Noordelijk Belastingkantoor bijna door de telefoon getrokken. Was zo pissig dat ik wéér een aanslag kreeg voor Waterschap. Ik betaal dit jaar van 2018, 2019 en 2020. Dat arme mens heeft van mij de volle laag gekregen. Na afloop was ik ook verbaasd over mijn eigen reactie, zo ben ik helemaal niet! Altijd de rust en redelijkheid zelve, nu een ontploffing.....En ja, dat heeft veel te maken met alles wat er gaande is. Puur afreageren en ik had er later wel spijt van.
Ik vind het moeilijk om afstand te nemen. Soms probeer ik echt even een dag 'info-vakantie' te nemen maar het lukt me niet. Toch weer bang dat ik iets mis!
s' Avonds om 21.00 uur gaat wel alles uit en voor het slapen gaan doe ik altijd een uurtje 'bewust-onbewust'. Netflixje, wijntje, stukkie kaas. Anders weet ik dat ik 's nachts ga malen. Ennuh.....ik geniet dan ook echt van mijn uurtje
'bewust-onbewust'. 🍷🍷🍷

Ja, die meeting van 4 juli was fantastisch en kwam precies op het juiste moment. Wat een energie heerste er in die man cave die dag, zeg!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan