Trump

Ik kwam hier op het forum voor gezondheidsonderwerpen.

Gaande weg scrolde ik na beneden en verdiepte me in wereldpolitiek en nieuwsachtergronden.

Achteraf gezien kan ik nu wel zeggen dat het minimaal een jaar duurde dat het besef doordrong dat heel veel echt waar is.

Door steeds meer kleine beetjes info tot me te nemen moest ik uiteindelijk de rode pil wel slikken..

Het is voor een nieuwkomer in de materie eenvoudigweg teveel. teveel informatie over teveel onderwerpen. Dat is niet alleen bijna niet te verwerken in korte tijd maar haalt je ook enorm uit je comfortzone. Wat moet je doen? Vertel je het aan vrienden,gooi je het op sociale media,hoe reageer je in gezelschap. Allemaal lastige kwesties. Ik merkte aan mezelf dat ik echt boos werd als iemand me niet begreep of dingen niet snapte. Op sociale media geen interactie en in de kroeg dachten ze dat ik een drankprobleem had.

Conclusie.Tijd voor een andere strategie,want hoe kun je van iemand verwachten dat ie direct met je gedachten meegaat terwijl je daar zelf ruim een jaar over gedaan hebt?

Nu doe ik het in kleine stapjes. Steeds een beetje extra informatie doorgeven. En we hebben de tijd mee want er gebeurt zoveel.. Het is nu zover dat vrienden op eerdere uitspraken van mij terugkomen of zeggen dat ik zaken op tijd door had. Ze staan er veel meer voor open.

Tot slot. Persoonlijke gesprekken of in kleine groepen werkt het best. Oogcontact is zeer belangrijk in bepaalde kwesties. Sociale media gebruik ik alleen maar voor informatie verzamelen en ouwehoeren. Op Twitter ben je een roepende in de woestijn. De voor jou belangrijke tweet verdwijnt binnen een minuut op de grote stapel.

Van kleine slokjes word je ook dronken....

Erwin

Over dronken worden gesproken, ik heb besloten alcohol voor een flinke tijd af te zweren. Ik betrapte mezelf erop dat ik te makkelijk te veel ben gaan drinken gedurende de coronacrisis. Ik wil mijn hoofd helder houden voor wat er gaat komen. Alcohol verdooft mijn stress en onrust, maar het is een schijnoplossing.

Mike

Sorry, ik had geen gelegenheid om eerder op je bericht te reageren Mike.

Binc, je moet het je allemaal niet zo persoonlijk aantrekken.

Interessante benadering. Ik ben wel benieuwd, wanneer is iets precies persoonlijk en wanneer niet in jou beleving? Iets weten is wat mij betreft iets anders dan iets daadwerkelijk zien en mee geconfronteerd worden. Dat kan een mens niet koud laten. Mij niet in elk geval. Wanneer er verwachtingen zijn naar mijn persoonlijke adres over feiten die je pas recent ziet en nog niet eens verwerkt heb, zit je gewoon niet helemaal op 1 lijn. Maar het gevoel niet genoeg te doen, niet genoeg tijd te hebben, niet genoeg rust te hebben en uit te zoeken terwijl je wel wil maar simpelweg niet verwerkt krijgt vind ik echt totaal iets anders dan iets persoonlijk maken. Vervolgens de focus leggen op een malafide idioot als WR leid alleen maar af. Ik denk dat dit ook Mike zijn probleem is. teveel aandacht aan de verkeerde vijand naast alles maar te willen doen. Ik herken in elk geval bij mezelf dat het nooit genoeg lijkt en bij mij zorgt het inmiddels ook voor mentale uitputting. Hoewel ik niet mee ga in de toestand met WR kan ik wel begrijpen wat Mike hier schrijft.

ik moet ook schuld bekennen, maar niet op een manier die je waarschijnlijk verwacht. Ik ben de laatste tijd wat ongeduldig en kribbig. Ik hoor zomervakantie te vieren, maar dit voelt niet zo. De reden is dat ook ik niet ongevoelug ben voor deze lockdown, de mondkapjes, de handlotion en de mandjes en karretjes. Het begint me nu allemaal serieus de keel uit te hangen.

Hoewel ik je hier niet mee kan helpen, excuses aanvaard. Overigens zijn er geen verwachtingen van mijn kant. Behalve dan dat ik ervan uit wil kunnen gaan dat dit niet nog een keer gebeurt.
Ik snap dat het de keel uit hangt. Net als bij vele anderen.
Bij mij ook. Maar ik bekijk het meer van een andere kant waardoor ik er niet zoveel last van heb.

Ik dacht in Burgerfront een goede organisatie te hebben om mee samen te werken, zodat ik een gedegen verzet kon bieden. Helaas liep dit stuk op de kwestie Wouter Raatgever vs. Viruswaanzin en de weigering van BF om openlijk afstand te nemen van WR. Ondertussen had ik in 2 maanden tijd wel bijna 1600 volgers gegenereerd op Twitter en ruim 1500 likes op FB. Dat is zuur, vootal omdat ik aanvankelijk een volmacht had gekregen voor de social media enijn aanpak duidelijk effectief was.

Dat is idd jammer. Wie was nu uiteindelijk degene die de meeste aandacht aan WR heeft gegeven? Jij of Jeroen?
Wilde Jeroen dan met WR samen gaan werken of liet hij net als Viruswaanzin WR links liggen? In feite waren al die volgers goed nieuws door je aanpak. Dat zou een reden moeten zijn geweest om te vieren als je in staat was zulke grote sprongen in 1 keer te maken. Zoals ik je verhaal nu lees heeft die aandacht aan WR je uiteindelijk niet naar het doel gebracht wat je wilde en zit je er doorheen. Mijn mening is dat je lui als WR gewoon moet negeren om te voorkomen dat je verzeild raakt in zijn manier van handelen. Maar goed, dat had ik al gezegd.

Nu sta ik weer alleen, story of my life. Ik lijk wel bij niemand echt aansluiting te kunnen vinden, telkens blijkt weer dat mensen toch dusdanige kronkels hebben dat ik uiteindelijk mijzelf los moet koppelen. De enige bij wie ik dit na al die jaren nooit heb ervaren is Henk Mutsaers. En ik zie dit ook niet gebeuren, niet in de nabije en niet in de verre toekomst!

Is dat een overtuiging geworden dat je weer alleen staat? Je praat alsof dit niet de eerste keer is. Er bestaan dus wel mensen die op 1 lijn zitten met je. Naast Henk ook op dit forum.

Het is een optelsom voor mij deze zomer: een 5-persoonshuishouden gedurende 5 maanden, waarvan de helft in lockdown, mijn werk als docent en voor BF en alle drukte en frustratie die daarmee gepaard is gegaan maken dat ik mezelf heb vergaloppeerd en niet voldoende tot rust kom tijdens deze vakantie. En dat reageer ik niet alleen op jou af, Binc, maar ook op anderen. Hiervoor wil ik mijn oprechte excuses aanbieden.

Nogmaals, excuses aanvaard. Goed dat je dat zelf in ziet. Is het een ramp wanneer de eisen die je al die tijd aan jezelf oplegt naar beneden bij stelt om te voorkomen dat je jezelf zo voelt als dat je hierboven schrijft? Je zegt het zelf dat je te ver gegaan bent. Je hebt er uiteindelijk zelf niks aan, en anderen idd ook niet. Waar is de middenweg voor jou?

Ik meen het als ik zeg dat ik je sterkte wens met het vinden van een oplossing en hoop dat je tot rust komt. Eerst aan jezelf denken en dan de rest.

De beslissing die Mike neemt met alcohol, neem ik dus met naturel chips. Ik maal amper om zoetigheid en met 67 kg en 1.75m lengte ben ik geen zwaargewicht. Maar een hele zak chips van 280gram gaat er in 1 dag doorheen, zeker met dit weer, duidelijk een zout tekort. Even niet meer kopen dus.

Een alternatief is Keltisch zeezout wanneer je behoefte hebt aan zout. Zie Info in onderstaande link.

http://www.voedingisgezondheid.nl/water-en-zout

Binc, je moet het je allemaal niet zo persoonlijk aantrekken.
Hoi Binc,

Ik schreef dat omdat het ervan afhankelijk is hoe men iets ziet, hoe men daarop reageert. Dus welke filter jij op je hoofd hebt. De filter wordt door vele dingen bepaald, door opvoeding, school, peergroup, kerk/geloofsovertuiging, ervaringen etc.

Als je het nou zo eens zou zien dat Mike alleen af en toe een beetje triggert. Dat zei hij ook op de bijeenkomst. Je kent hem en weet dat hij je graag mag. Dat merk je gewoon, alleen al hoeveel tijd hij aan je besteedt. Ook het forum staat je welwillend tegenover. Wat voor een gejuig ging er op in de groep toen jij je voorstelde. Nou, niemand heeft iets tegen je. Mike triggert, kan wat bot overkomen, en ja, dat kun je niet leuk ervaren. Maar om het zo te laten escaleren, ligt niet in de oorzaak bij Mike, maar hoe JIJ ZELF iets OPVAT.

Ik zou zeggen, zand erover, de soep wordt niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend. Hier gaat het niet om mensen die je onderuit willen halen. Absoluut niet. Ik zie ons bijna als een kleine familie, ieder met zijn eigen eigenschappen en bijdrage's.

wwg1wga!. Binc, wij zijn daar met onze groep een deel van. Ben blij dat je in zo een mooi forum bent.

Groetjes en daar laat ik het bij anders gaan we dat ook weer helemaal uitdiepen en dat is nu net niet de bedoeling,

Dorothé

Dorothé,

Ik snap dat je het erbij wilt laten. Maar ik wil toch wel even wat verduidelijken. Ik heb nooit gedacht dat mensen hier iets tegen mij hebben. incl Mike niet. Waar dit vandaan komt begrijp ik dus niet. Want dat is absoluut niet wat ik denk of ervaar. Ik mag jullie ook allemaal graag. Hoe kom je erbij dat ik dat beeld zou hebben?

Je hebt gelijk dat dingen gefilterd worden zoals je er zelf in staat. Op het moment met al die beelden etc zat ik in mijn emotie. Niet vanwege hier maar andere dingen. Iemand in emotie heeft behoefte aan stabiliteit. Met al die dingen die voorbij zijn gekomen heb ik het gewoon heel moeilijk gehad. En nog steeds. De oorzaak ligt ook zeker niet bij hem. Evenmin als bij jullie. Maar eerder bij mijn verleden en de dingen die ik gezien heb uit me verleden en de dingen die hier voorbij kwamen tegelijkertijd. Ik hoef dit verder ook niet uit te leggen. Maar nooit heb ik beweerd dat de oorzaak hiervan bij personen op dit forum lagen. Maar wel bij de informatie. Waarom dit bij jou zo overgekomen begrijp ik eigenlijk niet. Wel vind ik dat ik mijn grenzen mag hebben in wat ik wel of niet wil doen. En dat heb ik ook aangegeven. In mijn beleving is dat niet het idee hebben iemand onderuit te halen. Hierboven heb ik aangegeven hoe ik erin sta. Wat heeft dit te maken met onderuit halen? Want ik zie de link niet helemaal eerlijk gezegd. Verder niet belangrijk eigenlijk. Laat het hier maar bij.

Hoop doet leven zegt men. Ik ervaar het nog niet. Nu niet. Ik hou me bij de hoofdzaken voorzover dat in mijn macht ligt en neem een stap terug omdat ik daar behoefte aan heb. Verder dus geen hard feelings.

Terug naar Trump in dit topic nu.

Ben al jaren op een Sportforum en las er voor het eerst dit :

still believe in Trump to be re-elected?

If you see what the democrats are doing to prevent him. I would say they think hes going to be re elected. Using a man made pandemic to try for mail in voting which as zero accountability. Obama gate , etc etc.

However bookies put Joe Biden as favorite

They put Hillary as a -1000 favorite as well as time went on trump became -1000 fav.

I just traveled all over the country for a month and did not see one Biden supporter. I would play Trump +150 to win the election. Im not political. they are all full of shit but I net trump to win last time at +300. I literally would here people greet each other by saying "I know trump is the sitting president". nothing but trump flags all over the place. polls dont mean shit cuz the people that support trump vote. many of the people who support Biden can not vote but they can poll. Im serious. I been all over the country and I swear I did not hear from, see, or speak with one person who was supporting Biden. from new jersey, to the midwest. down thru Colorado not one person. what's funny is in Texas I see Biden supporters. so I will bet Biden to win Texas at big plus money, but trump to win election

Red Wave Inbound.

I have 13 relatives in America.

2016 4 voted Trump.

2020 13 Will Vote For Trump

The Silent MajorIty Is Real And America Is Sick Of All This Fake Bullshit Thrown At Us Every Single Day. Only Democrat Runs Cities Are Being Destroyed In Democrat Run States

I live in Florida, a Republican run State. I know well over 20 people who voted for Trump in 2016. This year? They are voting blue. I guess that theory crushes the 13 new votes that your family is giving to Trump.

ml_lg_POLITICS_6_168_F_Home.src=6_ppc8.png

Hi Binc, van welke andere kant bekijk je het hele gebeuren, dat het je wel de keel uithangt maar dat je er niet zoveel last van hebt. Gewoon ff nieuwschierig.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan