Trump

Speciaal voor Joke:

https://www.justice.gov/opa/pr/nine-charged-24-million-covid-relief-fraud-scheme

Ze worden allemaal opgepakt.

Mike

Een belangrijk stukje uit de speech van Trump die ook in het X22 report te horen was. Als Trump aangeeft dat we hem een tijdje niet zullen zien, waar zou hij dan heengaan? Airforce 1? &feature=youtu.be

Bedankt mike voor de link / info dat kan ik waarderen.
Goed om te zien dat ze opgepakt en serieus veroordeeld worden.

Frauderen met belastinggeld is misbruik maken van de loonstrook van je buurman.

Het is hier reeds vaak gezegd; kracht zit binnenin en niet ergens buiten jou. Das de mindfuck van alle religies en hun controlemechanisme.

JFK jr. was de uitgever van het glossy tijdschrift ‘George’. De laatste uitgave voor zijn vermeende dood, was zeer bijzonder. Want wist je dat hij hierin voorspellingen doet, over een gevaarlijk long-aantastend virus in 2020..??! En.. hij geeft daarbij ook aan, in dat/dit jaar, ‘terug te zullen keren in de politiek’…

https://www.wanttoknow.nl/inspiratie/de-grote-schoonmaak/

Uit het artikel van OneToKnow:

Je kunt bijv. heftige situaties verwachten met de mensen die je dierbaar zijn, en/of aanvallen van mensen in je directe omgeving, van wie je het niet verwacht. Blijf bij jezelf en neem het gewoon waar. Hierdoor bestaat de mogelijkheid dat jij je steeds eenzamer zult gaan voelen. Dit is het signaal dat je vlak bij het nulpunt bent aanbeland, waar alleen jij doorheen kunt gaan; je kunt het zien als een geboortekanaal. Ben je er eenmaal doorheen, dan opent zich een volledig nieuwe wereld..!

Zo te lezen zijn hier de meesten v h forum al een mooi stukje op weg naar het nulpunt gezien het feit dat we tegen de niet wakker willen wordende normie massa aanlopen en dit steeds moeilijker vinden.

Zo te lezen zijn hier de meesten v h forum al een mooi stukje op weg naar het nulpunt gezien het feit dat we tegen de niet wakker willen wordende normie massa aanlopen en dit steeds moeilijker vinden.
Ook ik had zo mijn frustratie momenten, vooral als het toeristen seizoen begint, verdriedubbeld de hoeveelheid mensen hier in de omgeving.
Doorgaans is het volk hier vrij relaxed en gemoedelijk en de bangerikken laten we lekker veilig op hun eilandje zitten, maar als de winkels voller worden met angsthazen en schijtlijsters, wordt boodschappen doen een beproeving merkte ik, kwam regelmatig chagrijnig thuis. Omdat ik zat was van de hele tijd dat negatieve gedoe met mensen, dacht ik, wat als ik Q's 'we are the news now' eens letterlijk neem.  Ik ga tegenwoordig altijd met t-shirts met kritische teksten erop naar de winkel om te kijken of en wat voor reacties ik erop krijg. Eerst had ik zoiets, de kans bestaat dat ik vanaf nu als soort van dorpsgek door het leven ga, nou ja, dat zei dan maar zo. Maar grappig genoeg krijg ik redelijk goede reacties, gesprekken, bijval van mensen waar ik het niet van vermoed had en blijken er toch meer mensen te zijn, die op zijn minst hun vraagtekens hebben bij dat hele cojona gebeuren. En ik ben natuurlijk altijd bereid om hen nog wat wakkerder te porren, wel in behapbare stukken, ik wil ze niet direct verliezen aan “cognitieve dissonantie”, maar geef ze wel genoeg mee om over na te denken. Merk vaak, dat het voor veel mensen echt teveel ineens is als je ze uitlegt van de hoede en rand. Wij zijn echt op een véél verder gevorderd niveau wat betreft wakker zijn.
En er lijkt wel wat schot in de zaak te zitten, al gaat het ook mij nog niet snel genoeg. Echte marathon dit proces, dus gewoon stug doorgaan en moed houden!

Ik doe het bij mijn vader nu zo dat ik zaken vertel en dan zeg ik dat hij ervan mag denken wat hij wil maar dat hij het dan al gehoord heeft. En als dus alles uit gaat komen, dan hoeft hij niet geschokt te zijn, want hij heeft van mij al de zaak vernomen. Hij stelt heel veel vragen en vraagt vaak bewijzen. Hij doet dat waarschijnlijk om mij mijn ongelijk te kunnen laten aantonen. Voor hem was het ongelooflijk dat dat onderzoek uitgewezen had dat het mazelenvirus niet bestaat. Hij stond perplex. Maar omdat hij zoveel vraagt, herhaalt hij heel vaak hele teksten van wat ik verteld heb. Dan weet ik dat hij het wel tot zich genomen heeft.

Dorothé

Wij zijn echt op een véél verder gevorderd niveau wat betreft wakker zijn. Dat idd ja! En dat maakt voor mij dat ik af en toe denk “ben ik nu gek of zijn zij het nu”? Zo logisch als het voor ons allemaal is wat er gebeurt. Er gaat nu eenmaal een wereld voor je open als je bijna geen nieuws tot je neemt en geen tv kijkt.

En dan zie ik zo’n filmpje over Trump die spreekt op het World Economic Forum wat mijn twijfel over Trump direct weer wegblaast. Hij staat als Nationalist voor zijn volk en dat zijn we hier niet gewend. We mogen weer terug naar de tijd van eigen volk eerst.

Er is niets mis met andere landen en mensen buiten te grens helpen, maar de mensen die hier het land hebben opgebouwd gaan voor.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan