Trump

De TV was voor de coronacrisis al erg slecht, maar nu is het verschrikkelijk. Alleen maar corona. Ik snap niet dat iemand dat nog met plezier kan bekijken. Dat moet toch opvallen dat het steeds maar weer dezelfde berichtgeving is, steeds de neuzen dezelfde kant op. Ook op de radio, alle reclame's, alle nieuws, dan als je je in de stad begeeft overal plakkaten en nieuws over corona.

Ze zijn wel erg bang dat we het niet snappen en drammen het erin alsof we 1e klas leerlingen van de lagere school zijn die het tafeltje van 4 steeds weer opnieuw horen totdat ze het van buiten kennen.

Dorothé

En ik gezien de laatste berichtgevingen maar denken (en hopen) dat Trump veilig in zijn vliegtuig zit, maar helaas lees ik net dat hij tijdens een persconferentie door beveiligers is weggevoerd, omdat er schoten in nabijheid van het Witte Huis gehoord zijn...

ZeroHedge Watch: The Moment Secret Service Shoots Gun-Toting Man Outside White House

https://www.zerohedge.com/political/trump-pulled-press-briefing-after-shooting-outside-white-house

Henk,
Ik wil zeker niet lullig doen, maar dit komt net zo geknutseld over als dat van floyd.
Kijk maar hoe de schutter reageert als die neer geschoten is en gaat zitten en kijk hoe die agent wel erg knullig de boeien ed omdoet vergelijk dat maar eens met de rellen als real life politie agenten iemand oppakken en in de boeien slaan.

Even een vraagje omdat ik het even niet begrijp.

Trump is uitgezwaaid door het witte huis en heeft gezegd dat hij een tijdje weg zal zijn. Nu heeft hij dus wel nog een persconferentie gegeven. Waarom was hij dan uitgezwaaid?

Dorothé

Dank je. Dan had ik het dus verkeerd begrepen dat hij zou verdwijnen. Hij is dus wel gewoon present en geeft persconferenties, maar zit niet in het witte huis.

Dorothé

@Godsgeschenk

The White House en Capitol Hill zijn kwade plekken.

Ik snap heel goed dat Trump daar voorlopig niet wil zijn.
Het basisontwerp en stratenplan van Washington D.C. als stad is van de van oorsprong Franse vrijmetselaar Pierre Charles L'Enfant.

Als je op een kaart kijkt van Washinton D.C. dan zul je zien dat het stratenplan zo is opgezet dat het vanuit de lucht een omgekeerde en onvolledige pentagram vormt, waarbij Capitol Hill in de uiterste zuidpunt ligt.

(Comet Ping Pong & Pizza, het befaamde restaurant ligt trouwens in de Noordwestelijk wijzende punt, en dat is geen toeval!)

Als je jezelf gaat verdiepen in satanische symboliek dan is een onvolledig pentagram als het ware een eenrichtingsportaal via wat andere entiteiten dus deze kant op kunnen worden gebracht, maar vervolgens niet meer terug kunnen.

Edit: ik omscrijf het trouwens niet helemaal correct. Comet Ping Pong ligt in de verlengde lijn van de noordwestelijke punt. Diverse monumenten in DC zijn allemaal strategisch op speciale geometrische lijnen gebouwd, en op veel van deze plekken gebeuren dingen die het daglicht niet kunnen verdragen.

Hoi Charza,

Dank je. Ja, die zaken wist ik al wel, is hier al eens op het forum medegedeeld geworden.

Maar als hij niet in het witte huis is, van waaruit geeft hij dan zijn  persconferenties?

Dorothé

Diverse plekken, voornamelijk zijn eigen landgoed op dit moment. De grap is juist dat dit soort zaken nu op need to know basis plaatsvinden. Trump is net als altijd onvoorspelbaar. [Joker card]

Het basisontwerp en stratenplan van Washington D.C. als stad is van de van oorsprong Franse vrijmetselaar Pierre Charles L’Enfant.
L'enfant = het kind. Doet denken aan James Elefantis = j'aime les enfants, ik houd van kinderen.

Mike

Ik heb een discussie met iemand erover, dus wil ik het ook goed weten.

6 augustus zegt Trump dat hij voor een tijdje niet meer te zien zal zijn.

7 augustus wordt hij door het witte huis uitgezwaaid (we hebben daar een foto met groene gordijnen in het witte huis).

10 augustus: "There was a shooting outside of the White House," Trump said. "There was an actual shooting and somebody's been taken to the hospital."However, Trump soon returned, and explained that a shooting had just taken place outside the White House.

De persoon met wie ik de discussie heb, wijst mij daar op. Hoe kan het als hij op 7 augustus uitgezwaaid wordt en dus niet meer in het witte huis zit en daar geen persconferenties meer geeft, dat 10 augustus hij daar wel is? Op de video is ook het plaatje te zien dat de persconferentie het in het witte huis plaatsvindt.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan