Trump

Er is maar 1 verklaring: hij woont daar momenteel niet meer. Dit maakt de shooting gedurende de korte tijd dat hij in het WH was voor die persco des te veelbetekender!

Mike

Wat een slechte president, hij wil altijd maar vrede die man, saai zeg😉

https://www.ad.nl/buitenland/israel-schort-annexatie-deel-palestijnse-gebieden-op-na-akkoord-met-emiraten~ab976e68/

Ik had laatst een discussie over Trump met een goede vriend van mij. Ik noemde Trump daar ook al de [Joker Card]. Trump is daadwerkelijk een man naar zijn naam, en een naam kan kracht hebben. Trump is de troef.

Trump was voorbestemd om deze rol te vervullen. Hij is een "Jester" die de volledige poppenkast bloot legt.

Wellicht kan Trumps handelen uitgelegd worden met een metafoor. Namelijk de oude volksvertellingen van de nar Tijl Uilenspiegel.

Tijl Uilenspiegel legde tijdens zijn reizen ook een hoop kwaad en onregelmatigheden bloot. Zo kwam hij op een dag aan het hof van een gierige onderdrukkende koning.
In het rijk was iedereen straatarm en onderdrukt, maar aan het hof was het overdaad en weelde.

De koning had de beste specerijen en het beste voedsel en was waarlijk dik en volgevreten.

Tijl Uilenspiegel biedt hem zijn diensten aan, en de koning gaat hiermee akkoord.

De koning wil graag lachen om de wereld en het gepeupel wat er in rondloopt.
En zo wil het dus dat Tijl als hofnar gaat dienen en avond na avond de koning en zijn adel vermaakt.

Na vele dagen en nachten is Tijl Uilenspiegel net zo dik geworden als de pompeuse koning en zijn vazallen.
Het is op dit moment dat Tijl Uilenspiegel op een onbewaakt moment in de nacht het hof verlaat en het land intrekt. Hij doet vele plekken aan en gebruikt zijn nieuwe postuur om de koning en zijn vazallen belachelijk te maken en na te doen. De mensen van het land zien de koning voor wat hij werkelijk is en verliezen al hun angst. Ook zij gaan nu de zeer plompe koning belachelijk maken en de grappen en grollen verspreiden zich als een lopend vuur. Op een zeker moment wordt het zo erg dat de koning en zijn vazallen zich niet meer langer in het openbaar kunnen tonen. Uit schaamte vluchten ze op een zeker moment weg uit het land. Tijl ziet dit alles aan en keert terug naar het hof. Vervolgens deelt hij alle rijkdom en weelde en overdaad aan voedsel uit aan het volk.

Dit is wat Trump ook doet. Trump handelt als een Nar. Hij speelt het spel mee totdat de belachelijkheid ervan niet meer te verbergen of ontkennen is. Vervolgens zie je eendracht ontstaan bij het volk die de charlatans zien voor wat ze waarlijk zijn.

Hier zie je dat Trump in the white house zit, was hij niet vertrokken? Of heb ik iets gemist?

https://www.instagram.com/p/CD1wXSAhCMZ/?igshid=y9pz4436ic0r

Onvoorspelbaarheid. Dat is wat Trump doet. Q is inmiddels ook alweer 2 weken stil.

Maar wat zegt post 4618:
Do not mistake silence for inaction. Q
Er is de laatste tijd veel activiteit op de 8Kun fora. Check bijvoorbeeld deze PizzaGate map die steeds uitgebreider wordt en waar steeds meer versies van opduiken. De verbanden worden bloot gelegd. Het net sluit zich. Ondergelinkte versie is goed leesbaar.

PizzaGate Map

Overal in de wereld explosies. [Strategic targets] Militaire hulp?

Big pharma agenda ligt steeds verder bloot. Overal ontstaan brandjes. Medische professionals blijven ook niet langer stil.[Censuur Maximaal]

[Afleidingstactieken] Plandemie is nog niet over.. 2e golf. Nieuwe Lockdowns, Vaccin narratief verder exploiteren. Geen alternatief mogelijk volgens het narratief. [Hugo de Jonge] Wie is hij? Wat is zijn achtergrond? Is hij medisch geschoold? Waarom is hij Minister van Volksgezondheid?

Mensenrechten schennis. De media smult ervan. "Kijk mensen wat in Australië gebeurt!". [Hugo de Jonge] Contact tracering verplichten.... Lang debat.. Overloos debat. Uitkomst een sisser. "Ik wil langer nadenken". Poppenkast.. Jan Klaassen en Katrijn. [Panem et Circenses]Brood en Spelen.
Allemaal afleiding.

Bedenk bij dit alles dat dit voorspeld is.

Q drop 4620 bevatte deze tekst:
[MSDNC [social media] programming] All assets deployed. Everything seen yesterday, today, and tomorrow = calculated political moves/events designed and launched by [D] party in coordination with other domestic and foreign entities in an attempt to regain power over you. Prevent accountability. SHADOW PRESIDENCY [HUSSEIN] SHADOW GOVERNMENT INFORMATION WARFARE INSURGENCY Your voice and your vote matters. Patriots stand united. Welcome to the Revolution.
Het is al begonnen. Diverse operaties zijn op touw.  Robert Jensen roept op tot activisme. De toonstelling van Viruswaarheid is veranderd en harder geworden. Mensen worden in beweging gebracht.

@Debsy Ann  sommigen hebben hier niets mee maar ga hem toch plaatsen
vaak zijn zulke berichten wat zweverig, maar vond hier niets zweverigs aan eerlijk gezegd, ze is goed op de hoogte van wat er gaande is, ze benoemt President Trump, je hoeft hem niet aardig te vinden of de dingen die hij zegt, noemt ze maar luister gewoon eens echt naar wat hij vertelt. Echt luisteren met je hart, kijk wat hij doet, welke president heeft het ooit over childsextraffecking, hij haalt 1 voor 1 alle systemen onderuit, systemen die ons altijd gevangen hebben gehouden, hij ontmantelt de Pharma en alle industrial systems. Daar heeft ze het allemaal over.

Ik vind de video goed en moeite waard om naar te luisteren.

Klopt Marijan. Luister niet naar mijn woorden, maar kijk naar mijn daden ..
Hoeveel aandacht heeft de MSM al daadwerkelijk besteed aan zijn historische executive orders ? 0,0. Geen enkele president heeft het ooit zo aangedurfd de zaken bij naam te noemen.
Opvallend is dat de MSM bijna nooit op de inhoud reageert (omdat dat ook niet mogelijk is) maar niet verder komt dan riooljournalistiek over zaken die er niet toe doen. Tja, dan weet je het wel.

In de video link van Marijan die ik heb bekeken is er toch iets wat ik niet snap.
Kan iemand mij dat aub uitleggen.
Het gaat om deze vid
https://www.bitchute.com/video/1KeosF59ZuIZ/

Vervolgens zegt trump over thomas edison als great american hero ...

Dat klopt mi niet want thomas edison was een protege van jp morgen en die had als stelling als er geen meter tussen kan wil ik het niet want dan verdien ik er niets aan ....

Dat was ook de reden waarom thesla op het zijspoor gezet is en kon thomas edison, tesla zijn uitvinding achter zn naam zetten to became a american hero ....

Wetende dat trump zn vader bij tesla heeft gewerkt moet trump hiervan op de hoogte zijn geweest.

Dus de vraag is waarom heeft trump dan toch een dief als american hero genoemd en zo zn toehoorders belazerd ik heb er geen ander woord voor.

Zware tijden voor DJT:
https://www.nu.nl/buitenland/6071137/donald-trumps-jongere-broer-robert-trump-71-overleden.html?redirect=1

Tq0umzks2e0b76ytrqfoirm48ywe7745s.jpg

Ben benieuwd naar de echte doodsoorzaak, al dan niet of hij echt dood is? Was dit wel zijn eigen twitteraccount?

?s=09

Joost

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan