Trump

You know the adverse effects of Remdesivir, Scott. They’re more than worrisome. Acute kidney injury, for example. And this drug has only emergency authorization, and it’s explicitly for patients who are SEVERE COVID cases. Trump is not a severe case. What’s going on? Why are the Walter Reed doctors piling on?
Disinformation is necessary. Trump krijgt helemaal geen Remdesivir toegediend. Nu denkt de DS dat ze hem langzaam om zeep aan het helpen zijn met hun gif. Trump krijgt gewoon HCQ met zink. Don't believe the hype!

Mike

Ik heb nooit aan een dubbel gedacht, tot het moment dat ‘Trump’ naar de heli liep: momkapje op en ik miste dat iets onzekere in zijn loop.

Dick

Ik zie eigenlijk weinig verschil op die foto's van Trump. Hij heeft alleen het ene moment dat bruine spul op z'n gezicht en goud haar en het andere moment is ie zoals hij echt is, grijs met een bleke huid.

Kevin

Disinformation is necessary. Trump krijgt helemaal geen Remdesivir toegediend. Nu denkt de DS dat ze hem langzaam om zeep aan het helpen zijn met hun gif. Trump krijgt gewoon HCQ met zink. Don’t believe the hype!

Natuurlijk kan Trump ook zeggen dat hij begonnen is met Remdesivir en daar alleen zieker van werd, HCQ maakte hem uiteindelijk weer beter.

Ik weet dat de deepstate arrogant is, maar of ze daadwerkelijk geloven dat Trump hun rommel slikt......

Ik zie eigenlijk weinig verschil op die foto’s van Trump. Hij heeft alleen het ene moment dat bruine spul op z’n gezicht en goud haar en het andere moment is ie zoals hij echt is, grijs met een bleke huid.
Dat dus. En daarnaast wel eens gezien wat ze bij de grime-afdeling van een gemiddelde Hollywood-productie kunnen doen?

Mike

Dat dus. En daarnaast wel eens gezien wat ze bij de grime-afdeling van een gemiddelde Hollywood-productie kunnen doen?

Mike

Er is een tijd geleden op een van de thema zenders een serie geweest van mensen die dit als vak willen doen.
Je gelooft je ogen niet wat ze dus kunnen doen en creëren.

Trump-campagne koopt 24 uur exclusieve zendtijd bij YouTube!

https://www.foxnews.com/politics/trump-campaign-youtube-takeover-to-feature-trump-message-thanking-americans-for-support

Wat gaan ze communiceren?

Mike

T4zuynitvxzm6m5osxvgcv0x94pwiqp0h.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum