Trump

Vanavond in rtl boulevard over Trump en Corona ging het ook over Qanon. Dat op rtl4. De tweet van Trump met “together“ - “to get her” (Killary) werd kort besproken.

Reacties: “jaaaa hoor... wat ver gezocht, lijkt wel ‘wie is de mol’”

Dat Qanon al ter sprake komt vind ik op zich al bijzonder. Ze kunnen het dus niet meer doodzwijgen of negeren. Ook de thema's die Q behandelt dus niet. Das heel wat.

Wat is dit nou weer mensen? Zal dit echt zo zijn?
Tr2p2o15xk5vn64bbrfk31f4evzxxuh1v.jpg

Ik zie dat Ragnar een soortgelijk bericht plaatst. Welkom trouwens op dit forum.

Dit bericht gaat over Facebook momenteel. Hier geleerd dat op fb vaak onzin word verkondigd. Dus of het waar geen idee. Ben dan wel benieuwd naar de bevestiging van Fox

T16i79g8d61soe7vfh4j360sudc1tz2ag.jpg

Dank je wel Binc..

Ja daar heb je ook zeker gelijk in daarom ben ik ook van Facebook af gegaan. Maar wist niet dat dit bericht daar vandaan kwam.

Ik kreeg het doorgestuurd van iemand. Ongeveer gelijktijdig met jou bericht. Daardoor werd het duidelijk.
Ben ook met iemand op Messenger die van alles door stuurt en met Qanon bezig houd. Zo zei hij dat Trump in airforce 1 zit met begeleiding van zijn staf. Met plaatje erbij. Volgens mij had ik dat fotootje al eens eerder gezien dus niet geloofwaardig. Persoonlijk vind ik niet veel mis met Facebook maar denk wel dat men iets kritischer moet opletten. Ach, ieder zijn ding denk ik dan maar.

Overigens kreeg ik ook dit nog van hem doorgestuurd. Iets waar ik al rekening mee had gehouden. Maar voor anderen hier wellicht ook van toegevoegde waarde. Of het echt noodzakelijk is weet ik natuurlijk ook niet. Maar beter mee verlegen dan verassingen achteraf.

Zorg dat je voldoende eten en extra water in huis hebt hoor, de satanische entiteiten zullen het nu of als het er op aan komt er mogelijk een zooitje van maken, alles of niets !!

Nou Ragnok je bericht schijnt toch ook een Q drop te zijn als ik deze vrouw moet geloven.

https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=d8QpM33hn7Q

Ik ben heel voorzichtig met dit soort berichten die claimen intel te hebben. Ik keek even op haar YT-account en de meeste filmpjes hebben maar een paar honderd views. En maar 900 subscribers. Als ze echte intel had, was ze vast al eerder massaal ontdekt en zou haar kanaal veel meer leven, denk ik dan.

Dat zou idd kunnen. Maar ze verwijst wel naar een Q drop. Moeten we dan ook niet elke Q drop geloven? Geen idee. Ik dacht dat een Q drop betrouwbaar was.

Ik ga er wel vanuit dat Q-drops betrouwbaar zijn, maar dat het een kunst is om die goed te interpreteren. Elke gek kan naar een Q-drop verwijzen natuurlijk, wat niks zegt over de waarheid van die Q-drop.

het tijdstip 18:51 = 1+8+5+1= 15=6
mwah, dan kiezen ze toch eerder 17:17 of zo Iets dat eindigt op een 9 of een 1. Het einde of een begin.

Verder is het natuurlijk wel dat de president nu kwijt is, toch? De man in de heli was misschien zijn dubbel wel. Maar ik zou het zelf na de verkiezingen doen.
Ik vind zelf christelijk gezien pasen wel een mooie tijd. Of kerst, nieuw licht in de wereld.

k ga er wel vanuit dat Q-drops betrouwbaar zijn, maar dat het een kunst is om die goed te interpreteren. Elke gek kan naar een Q-drop verwijzen natuurlijk, wat niks zegt over de waarheid van die Q-drop.

Oke. Ik lees zelf die Q drops niet omdat ik er niet uit kom. Wist ook niet dat men hier zelf een interpretatie aan gaf. Dan heb ik niks gezegd.

https://www.instagram.com/tv/CF7-a92D09I/?igshid=1d04oodsr0xfy

Trump zegt hier dat hij veel geleerd heeft over Covid en dat snel met ons gaat delen... 🤔

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan