Ja ik vind het toch wel frappant hoe mensen in Nederland toch ook omgaan met het hele gegeven Trump.
Nu ook laat hij zien dat de hele COVID paniek gewoon klinkklare ONZIN is. Alle feiten zijn er inmiddels, en alle gekheid wordt nu onthuld.
Zijn boodschap is eentje van HOOP... En toch neigen mensen er nog steeds naar om hier omheen te draaien.
Laatst had ik een discussie met een collega, en vroeg hem waarom hij nog steeds geloof heeft in de NOS en andere mainstream nieuws outlets na al die jaren van leugens? Hoe kunnen mensen nog beweren dat de MSM überhaupt deugt met alle onzin die is voorgeschoteld en bewezen niet waar is?
Want: Trump was een gevaarlijke gek met een dictatoriale inslag. Hij zou een nieuwe wereldoorlog opstarten... Hij zou in oorlog geraken met Noord Korea.. Hij zou oorlogen veroorzaken in het middenoosten... Hij zou aan de macht gekomen zijn door Russische inmenging.... Hij zou de macht grijpen tijdens de BLM rellen en Amerika in een zeer duistere nieuwe politiestaat loodsen,
Steeds maar weer zien we het tegenovergestelde gebeuren. Steeds maar weer worden ook de napraters in deze op hun nummer gezet, want steeds maar weer hebben ze geen gelijk.
Het grappige is dan hoe mensen vervolgens toch nog vasthouden aan hun belachelijke standpunt.
"Ja hij heeft dan wel geen oorlogen veroorzaakt door de jaren heen, wat goed is natuurlijk, maar toch vertrouw ik hem niet, en ik vind dat hij niet genomineerd zou moeten worden voor een nobelprijs voor de vrede".....
Ze kunnen dit standpunt echter op geen enkele wijze verder logisch uitleggen.
Acties spreken luider dan woorden toch?