Trump

Ragnar, in dit topic kun je oefenen:
https://www.fatsforum.nl/forums/topic/media-embedding/page/2/#post-316433

Als Trump niet in de buurt is, waarom bezocht hij dan zijn publiek? Misschien toch een dubbelganger?

https://nos.nl/artikel/2351058-campagne-vanuit-ziekenhuis-trump-moet-beeld-van-oude-zieke-man-ontkrachten.html?fbclid=IwAR1SarFwSCv8tTMgUwOopHAXMGFiTDlsNx4KuQCwkAMst1NnN7VY7oOEzEQ

uit de link van Binc van de NOS: De grote bijeenkomsten waarin hij een heel stadion kon opzwepen, die zijn nu weg. Het wordt een stuk lauwer."

Ik moet hier wel om lachen, hoe vaak wilden ze ons laten geloven dat er geen volle stadions en grote ralley's waren. Er kwamen maar enkele fans op Trump af, hahahaha

Twee collega's tegen elkaar:

A: "Trump is weer hersteld van Corona".
B: "Nou ja, hersteld. Volgens mij staat hij stijf van de medicijnen".

Ik zeg niks 😂 Heeft toch geen zin met Covidioten.

Toch mooi dat iedereen zo druk is met speculeren over Trump. Vanmorgen op de radio bij Q music een Amerika expert aan woord. Ene Victor. De DJ zei dat hij niks met complot theorieën heeft maar in dit geval ook niet geloofde dat Trump Corona heeft. Die Viktor zei van wel maar ook dat dit met de verkiezing campagne te maken heeft. Omdat Hillary eerder flauw gevallen was en Trump nu wil laten zien hoe sterk hij is wat eigenlijk komt door de cocktail van medicatie. Dit is enige wat bij mij erover is blijven hangen. Iedereen is aan het speculeren.

Ja ik vind het toch wel frappant hoe mensen in Nederland toch ook omgaan met het hele gegeven Trump.

Nu ook laat hij zien dat de hele COVID paniek gewoon klinkklare ONZIN is. Alle feiten zijn er inmiddels, en alle gekheid wordt nu onthuld.
Zijn boodschap is eentje van HOOP... En toch neigen mensen er nog steeds naar om hier omheen te draaien.

Laatst had ik een discussie met een collega, en vroeg hem waarom hij nog steeds geloof heeft in de NOS en andere mainstream nieuws outlets na al die jaren van leugens? Hoe kunnen mensen nog beweren dat de MSM überhaupt deugt met alle onzin die is voorgeschoteld en bewezen niet waar is?

Want: Trump was een gevaarlijke gek met een dictatoriale inslag. Hij zou een nieuwe wereldoorlog opstarten... Hij zou in oorlog geraken met Noord Korea.. Hij zou oorlogen veroorzaken in het middenoosten... Hij zou aan de macht gekomen zijn door Russische inmenging.... Hij zou de macht grijpen tijdens de BLM rellen en Amerika in een zeer duistere nieuwe politiestaat loodsen,

Steeds maar weer zien we het tegenovergestelde gebeuren. Steeds maar weer worden ook de napraters in deze op hun nummer gezet, want steeds maar weer hebben ze geen gelijk.

Het grappige is dan hoe mensen vervolgens toch nog vasthouden aan hun belachelijke standpunt.

"Ja hij heeft dan wel geen oorlogen veroorzaakt door de jaren heen, wat goed is natuurlijk, maar toch vertrouw ik hem niet, en ik vind dat hij niet genomineerd zou moeten worden voor een nobelprijs voor de vrede".....

Ze kunnen dit standpunt echter op geen enkele wijze verder logisch uitleggen.

Acties spreken luider dan woorden toch?

Er wordt wel eens gezegd: "doe alsof je sterk ben als je zwak bent" en "doe alsof je zwak bent als je sterk bent". Misschien geldt dat in dit geval bij Trump wel.

"Trump heeft Corona, is zwak, dus we hebben niks te vrezen" kan de Deep State denken.

Helemaal mee eens. Trump doet zich zogenaamd zwak voor. Door Corona te gebruiken. Het volk weet niet beter dat Corona iets is dat men zwak maakt natuurlijk. Immers, het is levensgevaarlijk 😱

Hij laat het tegendeel zien en nog steeds denken mensen dat hij Corona heeft.

Oh, die vent zei ook nog iets over dat Trumo had gezegd met bleekmiddel te injecteren wat volkomen onzin is natuurlijk. Hoe is dat verhaal eigenlijk de wereld in gekomen?

Oh, die vent zei ook nog iets over dat Trumo had gezegd met bleekmiddel te injecteren wat volkomen onzin is natuurlijk. Hoe is dat verhaal eigenlijk de wereld in gekomen?

Kijk deze video. Dan hoor je wat Trump zelf zegt.

De leugen is ontstaan nadat de Democratische afgevaardigde Chris D Jackson het ook nog eens een keer op een bepaalde manier draaide:

http://archive.is/qqv3c

Zijn twitter liegt er ook niet om.

https://twitter.com/chrisdjackson

Hij zegt in de video desinfectie toch. En de zon hoor ik hem zeggen.

Definitie van desinfectie.

Desinfecteren, ook wel ontsmetten genoemd, is het doden en/of verwijderen van micro-organismen. Desinfectie kan worden bereikt door hittebehandeling of door middel van een desinfectiemiddel. Door het desinfecteren wor- den alle bacteriën gedood. Dit wordt "bacteriologisch schoon" genoemd.9 feb. 201

Hij heeft het over de zon. Bleekmiddel heb ik hem niet horen zeggen. Hij doelt op hittebehandeling denk ik.

Klopt @Binc,

Trump heeft nooit het woord bleach in zijn mond gehad. Zijn uitspraak over natuurlijke desinfectiemiddelen zoals UV licht etc zijn door Democraten volledig uit de context gerukt en verdraaid.

Die Chris D Jackson uit mijn vorige post is één van de mannen die dit dus de wereld in heeft gebracht.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan