Nou, ik heb het dus gezien.
Trump was goed en kon op alles een klasse antwoord geven. Dingen die hij al allemaal gedaan had voor zijn Amerika-first programma. Dingen die verifieerbaar zijn.
Biden had het maar over zaken die hij wilde gaan doen. Trump haakte daarop in en zei vaak waarom hij dat dan niet gedaan had in die voorgaande jaren als vice-president.
En ja, Trump had het over de laptop van Hunter Biden. Dat zou Trump nooit gedaan hebben als het verhaal niet 100% steekhoudend in elkaar steekt. Dit was een BOOOOM. Natuurlijk gaat nu iedereen die gehele discussie ontwarren en opnieuw bekijken en dat moet gezien worden. Is onmogelijk dat men daar overheen zal gaan.
De zaak ligt op de tafel.
Ik heb op NPO1 gekeken, voor de ondertiteling. Daarna ook nog de nabespreking. Geen mens had het over die laptop.
Dat is dus ongelooflijk, want dat is de grootste BOOOM en het feit dat Biden de oliebranche voor de groene Co2-zaak wil sluiten. Dus veel werkeloosheid op komst.
Hoe wil Biden alles financieren: Sterke Corona maatregelen, sterke Co2-maatregelen, geld naar mensen voor zorgverzekeringen etc. Dit is een onlogisch sprookje, wat de mensen ook moeten inzien. Trump is realistisch, Amerika moet open blijven. Amerika first.
Ik vond het een klasse debat.
Dorothé