Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik begrijp dat er in amerika al gestemd wordt. en dat de mensen die nu te weten komen over Biden nu eigenlijk anders willen stemmen. dus voor Trump
Kan dat dan nog wel?
Ik zoek de video van Trump van 2016 dacht ik van 6 min waarin hij spreekt over het corrupte systeem en alle andere zaken. De kippenvel video. Weet iemand hoe die heet, ben al uur aan het zoeken...
Ik zoek de video van Trump van 2016 dacht ik van 6 min waarin hij spreekt over het corrupte systeem en alle andere zaken. De kippenvel video. Weet iemand hoe die heet, ben al uur aan het zoeken…
Binc plaatste de video al, maar onthoud dat deze bovenaan de Twitter-account van CJTRUTH staat als vastgemaakte tweet:
Dank Binc en Mike. Ja die zocht ik voor mijn zoon. Die stuurt mij dingen die ik dan ook net gezien of gehoord heb. Heel leuk. Hij kan jammer.genoeg het Engels niet zo goed volgen maar Trump is heel goed verstaanbaar over algemeen
En deze ook Marijan en Kevin. Heb ik maar even als reactie ook geplaatst bij de post van WR. Wie weet dat dat zijn ogen nog eens gaat openen.
Ja Henk, fijn dat je dit nog even aan haalt. Het ondertitelen is handig maar werkt helaas niet bij elke youtube video. Op de telefoon kan het helaas ook niet.