Vetje
Well-known member
Trump hint al op een terugkeer in 2024. Ik geloof niet dat hij nog 2 jaar gaat wachten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dacht ik ook, maar ben behoorlijk in chock na gelezen te hebben dat mijn hoop in bange dagen Donald Trump ook een vrijmetselaar is in hoge rang en ook ons en de Amerikanen niet gaat redden, dramatische ervaring kan ik je vertellen.
Deze onzin mag de prullenbak in.Dacht ik ook, maar ben behoorlijk in chock na gelezen te hebben dat mijn hoop in bange dagen Donald Trump ook een vrijmetselaar is in hoge rang en ook ons en de Amerikanen niet gaat redden, dramatische ervaring kan ik je vertellen.
Eerst USA dan de restDeze onzin mag de prullenbak in.
De anti Trump machine draait op volle toeren en heeft als doel verdeeldheid te zaaien.
Trol?Dacht ik ook, maar ben behoorlijk in chock na gelezen te hebben dat mijn hoop in bange dagen Donald Trump ook een vrijmetselaar is in hoge rang en ook ons en de Amerikanen niet gaat redden, dramatische ervaring kan ik je vertellen.
Aan haar vorige berichten te zien niet, gewoon eentje die alles gelooft wat ze leest ondanks dat ze al jaren nar lezingen van Mike gaat ?Trol?
Mike
Ziet er anders wel echt uit vind ikFake.
Mike
Ok kan maar die letters @realdonaldtrump klopt niet bij jou plaatje.Zie screenshot in mijn post.
Mike