Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inzage in communicatie van Trump, zogezegd via d App Signal. Tuuuurlijk, Trump gebruikt Snowdens SignalTrump spant rechtszaak aan om niet te hoeven getuigen over Capitool-aanval
Een commissie van Amerikaanse parlementsleden wil de oud-president dwingen om te getuigen over zijn rol in de bestorming van het parlement, begin vorig jaar.nos.nl
Inzage in communicatie van Trump, zogezegd via d App Signal. Tuuuurlijk, Trump gebruikt Snowdens Signal
Nee joh! Wie heeft dat verzonnen?Is Signal van Snowden?
Is niet van Snowden!Inzage in communicatie van Trump, zogezegd via d App Signal. Tuuuurlijk, Trump gebruikt Snowdens Signal
Neen, ik bedoel Snowden is/was CIA en signal toch ook. Misschien soms eens verder lezen dan neus lang is. (niet rechtstreeks aan jou bedoeld)Is Signal van Snowden?
Volgens mij niet maar weet het niet 100% zekerNeen, ik bedoel Snowden is/was CIA en signal toch ook
Interessant is het ook om te zien hoe Assange door de Democraten wordt behandeld.Kees, je bent nieuw en loopt nog een beetje achter. Geeft niet, ik praat je bij. Uit de Q-pists blijkt dat Snowden een CIA-agent was die als taak had om te infiltreren in de NSA, waar de whie hats vandaan komen.
Onder Obama was het de bedoeling dat Snowden het afluisterprogramma Prism aan de grote klok zou hangen (wat ook gebeurd is), zodat de NSA ontmanteld zou worden en de CIA de boel kon overnemen en zou beschikken over 's werelds beste spionagefaciliteiten. Dit was in essentie dus een oorlog tussen militaire inlichtingendiensten en burgerdiensten
Met behulp van de black hats wist Snowden te ontsnappen naar Rusland. Poetin heeft hem laatst nog staatsburger gemaakt, dat zou wel eens kunnen zijn omdat hij dan makkelijker kan worden uitgeleverd. Ondet Hillary, die Obama zou hebben moeten opvolgen i.p.v. Trump, zou Snowden als held worden binnengehaald, maar nu is zijn lot om als landverrader terug te komen en als zodanig te worddn berecht.
Mike
RSBN volgens mijal bekend waar vannacht de speech wordt uitgezonden nog geen aankondiging gevonden
Begrijp ik goed dat de komende 2 jaar de DS nog ‘aan zet’ zal zijn en pittig zal zijn ‘the storm’? En dat vanaf 2024 het nieuwe tijdperk begint onder Trump met alle punten die je heb opgesomd vanuit de speech.
Was te verwachten hè. Veel mensen zullen nu massaal afhaken!Begrijp ik goed dat de komende 2 jaar de DS nog ‘aan zet’ zal zijn en pittig zal zijn ‘the storm’? En dat vanaf 2024 het nieuwe tijdperk begint onder Trump met alle punten die je heb opgesomd vanuit de speech.
Zo had ik het zelf namelijk ook al die tijd in gedachten..