Trump

Het is even afwachten en aanzien wat er nu gebeuren gaat.
Voor de geïnteresseerden: Mike geeft 28 mei een lezing in Onderdijk over 130 dagen Trump!

Ooit afgevraagd waarom de Amerikaanse presidenten Obama en Bush gingen golfen als Amerika weer op het punt stond zich in een illegale oorlog te storten of als er andere spanningen waren? Trump heeft Obama tijdens de verkiezingscampagne Obama nog daarover bekritiseerd.

Maar ook Trump heeft sinds hij president is al 10 keer een golfbaan in Palm Beach bezocht, terwijl Jemen, Syrië en nu ook Afghanistan gebombardeerd worden.

Misschien heeft het feit dat er zich bunkers onder de golfbaan bevinden er iets mee te maken.

Mark

Mike,
Ik weet dat je niet zo kapot bent van Karel van Wolferen.
Ik heb onderstaande link en filmpje bekeken. Omdat ik de laatste tijd het een en ander niet meer heb kunnen opnemen (vanwege mijn moeder) ben ik niet helemaal meer up-to-date.
Het filmpje is, denk ik en hoop ik, toch wel goed. Je hoeft het niet te gaan bekijken, maar misschien heeft iemand het al bekeken en weet er meer over:
http://blikopnosjournaal.blogspot.nl/2017/04/gifgasaanval-was-theater-voor-het.html

Dorothé

In het verlengde daarvan:

http://blikopnosjournaal.blogspot.nl/2017/04/russische-journaal-maakt-gehakt-van.html

Mike

C9Y5jxPXYAARKb8.jpg

Mark

Het is heel waarschijnlijk dat Trump wordt aangestuurd door sterke machten in de VS die actief zijn achter de schermen. In hoeverre deze machten zich reeds in het Witte Huis hebben genesteld, is van hieruit niet duidelijk waar te nemen. Zeker is echter dat Trump bij het begin van zijn presidentschap op een VS-administratie stuit, die onder de 8-jarige regering van de linkse en islamitische Obama werd bezet door pro-islamitische en anti-westerse krachten.

Hiermee moet Trump het nu doen. Hij zal, als hij zich wil houden aan zijn verkiezingsbeloften, de hele VS-bureaucratie, de grondwettelijke organen, de talloze concurrerende geheime diensten en ook het leger van deze krachten moeten zuiveren.

Aldus is het te vroeg om over Trump een definitief oordeel te vellen. Eén ding is zeker: De mate waarin Trump de leiderspolitiek benaderde, deed de haat van de media op hem terugslaan. Dit is een duidelijke aanwijzing dat Trump op de verkeerde koers zit. Maar misschien is Trump verstandiger dan men denkt. We zullen zien.

https://ejbron.wordpress.com/2017/04/17/riskeert-trump-de-derde-wereldoorlog/#more-146975

Mike

En één van de sterkste machten is Jared "Israel First" Kushner die Bannon uit de NSC heeft gewerkt, waarna de VS Syrië aanviel en nu gedreigd wordt met oorlog met Noord-Korea wat kan uitmonden in WW3.

Nog wat feitjes:
Kushner is begin dit jaar een nieuw startup bedrijf begonnen waar Soros honderden miljoenen dollars in steekt.

Kushner is tevens eigenaar van een bedrijf genaamd Lucent Technology (nu Alcatel/Lucent). Met Lucent wordt Lucifer bedoeld. Zelfde Latijnse afkomst. En dit bedrijf zit op 666, 5th Avenue, New York. Je verzint het niet.
En dit zit pal tegenover de Saint Thomas Church.

Zelf op Google Maps gekeken en het zit het er inderdaad tegenover. Het is de ingang op West 53rd Street.

Oh, en Lucent ontwikkelt en produceert implanteerbare RFID chips.

Toevallig allemaal hè?

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan